Mama Lou

Fødselssvulst

5 indlæg i dette emne

Vores lille Melissa fik en fødselssvulst ved fødslen, hun stod lidt skævt i bækkenet og moderen brugte lidt tid på at tage sammen og få hende presset ud :blush Derved har hun fået en hævelse på højre side af hovedet. Sundhedsplejersken har set den og JM ved fødslen sagde også, at den bette havde fået et "tryk" mens hun stod skævt.

Er der nogle der ved, hvornår den burde forsvinde? Vi synes den virker så voldsom og flere der har set Melissa er også begyndt at kommentere på Fødselssvulsten og udtrykker bekymring. Heldigvis skal vi til vægttjek hos sundhedsplejersken i morgen, så der kan vi også spørge hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Johan stod også skævt i mit bækken og hans hoved var trykket/skævt i flere uger tror jeg det var.. Hvis jeg kigger godt efter på ham kan jeg stadig se at hans ene øje stadig er lidt trykket.. Så mon ikke jeres Melisa's forsvinder igen :)

Men dejligt at I lige kan få tjekket den.. Man bliver jo så bekymret for de små :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da ikke særlig rart, stakkels pige :( desværre ved jeg ikke rigtig noget om hvor hurtigt de bør forsvinde igen. Hvis sundhedsplejersken ikke virker overbevisende imorgen, så ville jeg da klart tage Melissa med til lægen en tur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke hjælpe med dit spørgsmål, men sikke et fint navn I har valgt til hende!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blir også lige nødt til at ønske tillykke med jeres lille Melissa - dejligt navn I har valgt, jeg er jo også mor til en Melissa :biglove skøn pige med masser af både mildhed og temperament.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER