Guest

Hvad glæder i jer til

18 indlæg i dette emne

Jeg fik H&Ms katalog ind af døren i går og har kigget og luret i den i dag. Jeg glæder mig nemlig rigtig meget til at få min krop tilbage igen.

Men hvad glæder I jer til at gøre for jer selv når den lille er kommet?

Jeg glæder mig til:

-At shoppe tøj til mig selv - og ikke det der vente tøj!

-At nå mine fødder og give dem en ordentlig omgang "tak fordi i har holdt ud" massage og pedicure

-At gå en tur på MINDST 5 km

-At få gjort noget ved mit hår

-At se mig selv i spejlet og tænke andet end "flodhest gå væk så jeg kan se mig SELV!

-At tage et par normale sko på og SELV snørre dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

-At se mig selv i spejlet og tænke andet end "flodhest gå væk så jeg kan se mig SELV!

:lol

Ej men gravide flodheste er da smukke :gravid

Jeg glæder mig til

-At trave med barnevognen, altså rigtig for alvor skridte ud og gå i et godt tempo.

-At kunne træne igen og presse min krop lidt uden at blive straffet med alle tænkelige smerter, bare de almindelige ømme muskler.

-Ikke at skulle overveje nærmeste busstop/busskifte i detaljer for at undgå at gå et par 100 meter hver gang jeg skal ud.

-At kunne følge mine piger i skole uden at føle det er en hel dagsrejse med dertil hørende totaludmattelse.

-At kunne forføre min kæreste og ikke bare ligge og håbe han gider noget i en stilling som ikke gør ondt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til jeg kan springe op af sofaen igen...

Glæder mig til at finde de høje hæle og det tætsiddende tøj frem igen.... Neglelak mm.

Glæder mig til at lære den lille pige at kende

Glæder mig til jeg kan gå lige derhen hvor jeg vil... Ned til stranden osv. Uden at få smerter.

Glæder mig til at jeg kan genkende mig selv

Glæder mig til sukkertrangen forsvinder igen.

Glæder mig også til jeg kan varetage mit job igen.

Glæder mig til at se lillepigen i armene på min mand...

Jeg glæder mig i det heletaget til det nye liv som mor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-At kunne sove på maven

-At kunne gå i andre sko end ballarinaer (der gaber i snuden fordi jeg har klemt mine elefantfødder ned i dem)

-At vågne uden at have ondt

-At kunne gå en rigtig tur med hunden

-At kunne og have lyst til at tage hjem til folk, og ikke skulle takke nej fordi der er mange trapper, det er langt fra et busstoppested, fordi det er for langt væk eller what ever.

-At manden ikke længere spørger hvor det nu gør ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan nikke gengendende til alt ovenstående!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-At tage et par stiletter på

-At kunne nå øverste hylde igen (maven skubber mig så langt ud fra bordkanten at det ikke længere er muligt)

-At tabe de første kilo

-At ligge på ryggen

-At smyge mig ind til manden uden den store mave er i vejen

-SEX årh jeg savner sex :whistling Men lige nu er det altså bare opgivet på forhånd

-At gå et sted uden at skulle spotte hvert evigt eneste toilet på vejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-At tage et par stiletter på

-At kunne nå øverste hylde igen (maven skubber mig så langt ud fra bordkanten at det ikke længere er muligt)

-At tabe de første kilo

-At ligge på ryggen

-At smyge mig ind til manden uden den store mave er i vejen

-SEX årh jeg savner sex :whistling Men lige nu er det altså bare opgivet på forhånd

-At gå et sted uden at skulle spotte hvert evigt eneste toilet på vejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At kunne passe mit normale tøj igen...

At kunne nå mine fødder..

At kunne tage min hest i brug igen, altså ride på den igen... efter et års pause nu...

At kunne gå tur med barnevogn og hund, uden at få næseblod...og i et godt tempo...

At kunne få farvet håret igen..

At have et barn, jeg kan kalde mig mor for...

At se min mand, være verdens bedste far...

At kunne gøre de huslige pligter uden af være totalt udmattet i kroppen bagefter...

og jeg kunne blive ved....loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-At tage et par stiletter på

-At kunne nå øverste hylde igen (maven skubber mig så langt ud fra bordkanten at det ikke længere er muligt)

-At tabe de første kilo

-At ligge på ryggen

-At smyge mig ind til manden uden den store mave er i vejen

-SEX årh jeg savner sex :whistling Men lige nu er det altså bare opgivet på forhånd

-At gå et sted uden at skulle spotte hvert evigt eneste toilet på vejen

Jeg kunne have skrevet de fleste af dem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- at kunne farve mit hår

- at kunne nå mine fødder og klippe negle på tæerne SELV

- at kunne sidde normalt ved bordet. Er så "uhøflig" jeg sidder godt tilbagelænet med tallerknen på maven

- at kunne bukke mig lidt mere uden at få fornemmelsen af, at baby er på vej ovenud

- at kunne spise som jeg vil uden at tage hensyn til, hvad der er godt for baby. Savner sgu en kæmpe stor ulækker chokoladekage med chokoladecreme (Sarah Lee kager... Nogen der kender dem??)

- at jeg ikke er en forbandet pregzilla mere. Har så ondt af familien

- at mine fødder får normal facon igen og jeg kan få mine yndlingssandaler på

- at jeg selv er herre over, hvornår jeg har lyst til at bøvse. Lige nu kommer de fuldstændigt umotiveret på alle tidspunkter (selv når vi spiser til aften :blush )

- at min krop ryger tilbage i normal position, hvor jeg ikke har ondt alle steder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-at folk ringer og skriver til mig, fordi de reelt vil snakke med mig, og ikke bare høre, om jeg har født, eller om der snart sker noget.

-At kunne sidde med samlede ben og være bare en smule elegant

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tjekket op på det med hårfarvning fordi jeg bare trænger voldsomt til at der sker noget på toppen men jeg fandt det her: http://www.babykemi.dk/?id=149 ville lige dele - ikke for at løfte pegefingre for det er 100% ens eget valg men hvis man nu ikke lige ved det så syntes jeg det er rart at træffe et valg ud fra velbegrundet viden og ikke bare fordi man ikke lige vidste det!

Derudover dropper jeg også selv tanken om neglelak de første par måneder efter at have læst dette: http://www.mama.dk/Baby/Amning/Er_din_modermaelk_giftig.aspx

Men igen det er mine personlige valg :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes den er fantastisk den med at se sin mand være verdens bedste far :biglove

Den er den bedste indtil videre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tjekket op på det med hårfarvning fordi jeg bare trænger voldsomt til at der sker noget på toppen men jeg fandt det her: http://www.babykemi.dk/?id=149 ville lige dele - ikke for at løfte pegefingre for det er 100% ens eget valg men hvis man nu ikke lige ved det så syntes jeg det er rart at træffe et valg ud fra velbegrundet viden og ikke bare fordi man ikke lige vidste det!

Derudover dropper jeg også selv tanken om neglelak de første par måneder efter at have læst dette: http://www.mama.dk/B...elk_giftig.aspx

Men igen det er mine personlige valg :blush

Jeg har undersøgt det for længe siden, og min plan er at holde mig fra det indtil jeg er færdig med at amme... så har jeg min samvittighed på det reneballoons.gif

Sejt du lige smider et indlæg op med linkstak.gif Det er jo nyttig viden for alle, uanset hvad de vælger at gørewink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes den er fantastisk den med at se sin mand være verdens bedste far :biglove

Den er den bedste indtil videre :)

Ja det er virkelig oprigtigt at jeg glæder mig rigtig, rigtig meget til at se ham med sin lille guldklump i sine arme...Det bliver et meget lykkeligt øjeblik for mig i hvertflad7himmel.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har undersøgt det for længe siden, og min plan er at holde mig fra det indtil jeg er færdig med at amme... så har jeg min samvittighed på det reneballoons.gif

Sejt du lige smider et indlæg op med linkstak.gif Det er jo nyttig viden for alle, uanset hvad de vælger at gørewink.gif

Var så lidt :) jeg kan jo lige så godt dele den info når nu jeg har fundet den så andre ikke behøver gøre arbejdet ;)

Det er også min plan at vente til efter amning og så skal jeg simpelthen finde ud af hvad for en hårfarve der er den mest miljø rigtig og mindst fyldt med kemi!

Ja det er virkelig oprigtigt at jeg glæder mig rigtig, rigtig meget til at se ham med sin lille guldklump i sine arme...Det bliver et meget lykkeligt øjeblik for mig i hvertflad7himmel.gif

Åh ja - helt enig!!! Tror tårerne strømmer ud!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-at kunne sove uden at vække sig selv fordi man snorker <_<

-at kunne spise hvidløg, chili m.m. uden at bøde for det gange en milliard om natten.

-at holde op med at vente, vente og vente

-at holde op med at over analysere hver eneste krops væske, lyd fra maven, følelse og smerte.

-at kunne give babyen til en anden så man faktisk har 5 min alene...

-ikke længere stå med dilemmaet: sparker baby gør det ondt - sparker baby ikke "shit-er der noget galt"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

-ikke længere stå med dilemmaet: sparker baby gør det ondt - sparker baby ikke "shit-er der noget galt"

Ak ja, kender det alt for godt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER