Nitzen1987

Hvornår skal I holde barnedåb?

9 indlæg i dette emne

Hvornår skal I holde barnedåb? Og hvordan skal den holdes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal holde barnedåb d. 12. august. Mikkel når at blive knap 1,5 mdr. på dette tidspunkt. Grunden til den lidt tidlige barnedåb, er at min mand sejler, og skal afsted igen sidst i august, for så at være afsted i ca. 2,5 mdr. Så ville vi hellere have barnedåben overstået, så vi kom ud over problematikken med at Mikkel skal være døbt/navngivet senest 6 mdr. efter fødslen.

Vi havde snakket om stort partytelt i haven og med maden leveret udefra, men da vi efter at have regnet på det, besluttede vi at det gad vi ikke have besvær med. Den smule vi kunne spare, gjorde det ikke op for alt besværet, så vi har istedet bestilt et festlokale på et nærliggende hotel ( samme sted som vi holdt vores bryllup) og holder barnedåb der. Så er der styr på det hele, og vi skal ikke tænke på madlavning, rengøring etc.

Det bliver dejligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder d. 19/8 derhjemme. Maden bestilles ude fra og der er bestilt kage hos agnethe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde barnedåb d. 5. August, hvor Maja vil være tæt på to måneder gammel. Vi skal holde festen hjemme hos mine forældre og har bestilt mad ude fra til frokost :) vi bliver 31 til spisning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi kan, den 1 september. den skal holdes i en selvskabslokale ved svigermor. Vi skal have tag selv bord og vi bestiller måske udefra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

26. August i et forsamlingshus. Vi ender nok med at blive mellem 40 og 50.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det bliver en gang sidt i september - måske start oktober.

August er allerde fyldt med div ferier, fødselsdage, bryllupper m.m....

Vi regner med at leje et lokale - min mor arbejder i Slotsbio her i Hillerød, så måske der... og få mad udefra (buffe)

Jeg tror vi bliver omkring 60 inkl. børn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har barnedåb d. 19. august. Vi skal være i forsamlingshus og bestiller maden udefra..fra kokken og komfruen tror jeg. Drikkevarer henter vi i tyskland.

vi har lige fået svar fra alle gæster og vi blir 25 ialt, inklusive børn og os selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke fået sat en dato endnu, da præsten holder ferie, men det bliver sikkert først til oktober.

Vores "gæsteliste" er lang - omkring de 130 - regner med at lave maden selv, og hente drikkevarer i Tyskland...

Festen skal holdes i forsamlingshuset der ligger lige ovre på den anden side af gaden, så er der nemlig også mulighed for at være lidt hos os, hvis man skal skifte børn, amme eller andre ting...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER