Dyhrberg

Minus-projektet

29 indlæg i dette emne

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I dag står vægten på 66,1.. Hhmm var ellers lige nede og runde 65,5.. Men har så heller ikke cyklet siden mandag og har kun løbet 2 ture.. Jeg får det ikke gjort når jeg er alene.. Samtidig har jeg hostet i næsten 3 uger å det gr det ikke bedre.. Men jeg kommer stærkt tilbage!! Jeg skal holde den på de 65! Jeg hoppede også i en kjole i str. 38 i går!!! Det er bare så surrealistisk! Jeg forstår det stadig ikke helt og kigger stadig i H&Ms BiB afdeling!! Men hold da op en masse komplimenter jeg får for tiden, fra alle mulige..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag står vægten på 66,1.. Hhmm var ellers lige nede og runde 65,5.. Men har så heller ikke cyklet siden mandag og har kun løbet 2 ture.. Jeg får det ikke gjort når jeg er alene.. Samtidig har jeg hostet i næsten 3 uger å det gr det ikke bedre.. Men jeg kommer stærkt tilbage!! Jeg skal holde den på de 65! Jeg hoppede også i en kjole i str. 38 i går!!! Det er bare så surrealistisk! Jeg forstår det stadig ikke helt og kigger stadig i H&Ms BiB afdeling!! Men hold da op en masse komplimenter jeg får for tiden, fra alle mulige..

Du er for sej :glad Stort tillykke med vægttabet.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er for sej :glad Stort tillykke med vægttabet.

:kram

Tusind tak :) Det er rigtig dejligt at vægten bare står stille i den lave ende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER