Dyhrberg

Minus-projektet

29 indlæg i dette emne

Kort fortalt så hedder Jeg Vibe, er 24 år (25 til januar), er mor til 3 fantastiske børn og jeg vejer for meget, eller.. Det gjorde jeg i hvert fald.. Jeg er stadig i den høje ende af vægtskalaen men er i følge BMI nu normalvægtig :) Nå men en ting er jo BMI noget andet er hvordan det ser ud og det er ikke kønt ;)

Jeg har, da jeg var størst, vejet 107kg og vejer i skrivende stund 74,7kg.. Men for at nå ønskevægten på 66kg så skal der lidt mere til :)

Så her kommer vægtskemaet som jeg har importeret fra babyxplore (hvor jeg er 3 prinsesser)

Første del mål: 74

Ønskede slutvægt: 66

Før graviditet: 84,5

Lige før fødsel: 88,6

Efter fødsel: 82,7

1 uge efter: 80,0

2 uger efter: 78,9

3 uger efter:

1 måned efter: Status quo her sker ingen ting og må nok sande at slankekuren skal i gang! ØV!

2 måneder efter: 76,5 kg!!!! så det er minus 12,1 kg siden jeg stod på vægten på fødegangen!! og minus 8kg fra før jeg blev gravid! Det er sgu sejt!

3 måneder efter: -

4 måneder efter: Så er der gået 4½ måned og vægten er faldet igen smile.gif 75,9!

6 måneder efter: 76,8!!! <_<

6½mdr: 76,4... Ja ja lidt har vel også ret smile.gif

1 år efter: 74,7 :yiepie

Og så lidt flæskebilleder som Sandie så smukt kalder dem :glad

Mig med en meget ny Thea ca. 96kg..

2vv4c2t.jpg

Mig da jeg vejede 92kg

209si13.jpg

Da jeg blev gift i 2006 vejede jeg 92kg

35mh0k3.jpg

Mig til julefrokost 2008 vejede ca. 89kg

2mfximv.jpg

Mig i fredags, 74,7kg

2e64ehi.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal tabe mig noget mere for at blive godkendt til en operation for hængebug som de så smukt kalder det når man har hængemave :P Den hænger i en fold allerede men vil gerne tabe det sidste inden, så jeg er sikker på at resultatet bliver godt :) Min gamle læge ville gerne godkende mig hvis jeg tabte ca 5 kg mere men nu er jeg flyttet og har fået ny læge så jeg er spændt på hvad han siger til det ;)

I takt med at jeg har tabt mig og har ammet 3 børn har jeg også tabt mine bryster så jeg er lige så stille begyndt at spare op til nogen nye.. Nogen mener det er overflødigt men de er en del af mig som jeg savner.. Jeg har før været amatørmodel i bikini og undertøj, den gang vejede jeg 60 kg og havde en D-skål og nu er jeg tæt på en b-skål så for mig er det noget jeg virkelig ønsker mig, men først når jeg er færdig med vægttabet og har holdt det i hvert fald et halvt år så jeg ikke tager på igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Velkommen herind :) Hvor er du smuk på sidste billed, det er meget tydeligt hvad du har tabt dig.. :respekt

Fedt du kan få maven oppereret.. Håber din læge er med på den når du har tabt dig lidt mere.

Jeg forstår dig fuldt ud med hensyn til brysterne.. jeg skal bare selv har barn nr 2 inden jeg skal til det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Velkommen herind :) Hvor er du smuk på sidste billed, det er meget tydeligt hvad du har tabt dig.. :respekt

Fedt du kan få maven oppereret.. Håber din læge er med på den når du har tabt dig lidt mere.

Jeg forstår dig fuldt ud med hensyn til brysterne.. jeg skal bare selv har barn nr 2 inden jeg skal til det ;)

Det håber jeg også :) Men ellers må jeg jo spare de penge sammen også, det tager lang tid men pyt når bare der kommer plus på kontoen så går det jo fremad :)

Jeg har fået 3 børn nu og tvivler på at vi får flere så jeg synes lige så godt at jeg kan spare sammen til dem nu, kender i øvrigt flere der har fået deres lavet og de har sagtens kunne amme alligevel så jeg har gang i den store sparegris :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Vibe - velkommen herind :balloons

Flot resultat du har nået allerede :super - fortsat go' kamp :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Vibe - velkommen herind :balloons

Flot resultat du har nået allerede :super - fortsat go' kamp :)

Takker :) Ja det er vildt at mine bukser hedder 44 og ikke 50 mere! Nu skal den bare have det sidste nyk nedad :)

I dag vil jeg løbe en tur i min stue med min wii ha ha ha, ej der er bare kommet så meget sne udenfor så det er håbløst at løbe udenfor, så den står vi wii active program som er rigtig fint, jeg kommer i hvert fald til at svede og får pulsen op så det er jo godt :)

Morgenmaden har bestået af frugt i dag og det bliver salat til middag med tun da jeg lavede madpakker af det sidste rugbrød vi havde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er du altså blevet flot Sandie!!

Nå men jeg var på årets første løbetur og det var mildest talt en pisse kold fornøjelse ha ha ha :) Men jeg overlevede da...

Og jeg skal hilse at sige fra min samvittighed at den har yderst trange kår!!! Du godeste jeg har tabt min rygrad i 2010! Er der nogen der gider hente den til mig?? Nå men life goes on og så må jeg jo samle mig en ny!!! KOM I GANG VIBE!! NU BLEV DER SAGT!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ligger nok et sted sammen med min rygrad.... jeg kan bare ikke finde en ny nogen steder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den ligger nok et sted sammen med min rygrad.... jeg kan bare ikke finde en ny nogen steder..

Så må vi samle nogen, sammen :) I morgen bliver bedre, det er jeg sikker på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men i dag går det lidt bedre, har kun spist rugbrød med lidt pålæg, ingen smør og med masser af tomater og grøn peber til :) Tænker at jeg lige vil kaste mig over 30min´s workout med min wii fitness :) SÅ har jeg trods alt lavet andet end at vente på min symaskine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååååhhhggg ha altså! Jeg kan bare slet ikke finde motivationen for tiden!! <_< Min plan var jo faktisk at jeg skulle ned på 73 inden min fødselsdag men det er altså om 6 dage! SÅ nu er jeg jo lige som slet ikke tilfreds! Øv altså!! Samtidig har jeg Alberte hjemme som i går blev vaccineret og i dag ligger med dårlig mave og opkast, super fed kombi! :gal

Nå men jeg må jo hellere se at få lidt sund morgenmad også, indtil videre har jeg spist en kiks!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget mangler du for at nå 73?

Altså Vibe.. du må bare igang.. sund kost og ud og gå en tur med Alberte i barnevognen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget mangler du for at nå 73?

Altså Vibe.. du må bare igang.. sund kost og ud og gå en tur med Alberte i barnevognen ;)

Jeg havde faktisk ikke været på vægten siden jeg skrev det så nu smed jeg lige alt klunset, ud med hårelastikken, af med briller og smykker og så ligger den lige så fint på 74,1 :) SÅ det er jo ikke meget der mangler inden torsdag ha ha ha :balloon Jeg sagde til mig selv i går da jeg gik i seng at nu måtte jeg sgu tage mig sammen så det har jeg hermed gjort og lavet en ny ticker til mig selv for at minde mig selv om at jeg har tabt mig meget så jeg kan også tage det sidste med!

Og vil da lige tilføje at mit BMI er 24,4 nu! Det er jo fantastisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev man da lige 25 :loveshower og jeg har med vilje ikke været på vægten her til morgen da den fik alt hvad den kunne trække i går :badgirl Nå men ellers så står vægten stille og så længe den gør det så er jeg egentlig ved at nå et punkt hvor det passer mig okay :) Selvfølgelig vil jeg gerne tabe mig mere men lige pt gider jeg ikke gøre noget ekstraordinært for det andet end at jeg stadig skal spise sundt og masser af salat og grønt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Im baaaaack!!!! Jeg har måtte sige farvel til min aller bedste ven... SMØR!! Og så er der skåret gevaltigt ned på osteforbruget.. I weekenden var jeg til koncert og jeg spiste kun salat og lidt fisk fra buffeten men de der somersby.. for fan..n hvor de altså bare sætter sig direkte på sidebenene!!! Da jeg stod på vægten søndag sagde vægten 77.0!!! Nå men i morges var jeg tilbage på 75,6 så det går den rigtige vej igen og nu kan jeg jo snart cyke igen, så bliver det godt igen håber jeg! Ellers så har jeg kun 3 halve rugbrødder med og ikke 4.. i stedet har jeg en hel tomat og masser af andet grønt.. Jeg skal tae det sidste nu! Jeg gider ike min flæskemave mere, nu vil jeg have det grimme løse hud væk så jeg er nøødt til at spænde hjelmen og indse at jeg er ndøt til at leve mit anderledes end jeg håbede på..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men mager ost er da godt at spise, det er jo godt med protein i..

Dejligt du er tilbage igen.. Skal vi denne gang tage os sammen..? det er snart 16 mdr siden vi fødte og vi kan jo ligesom ikke bruge den undskyldning mere :D

Tror det bliver hårdt at få den løse flæske hænge mave.. men kunne det ikk være fedt at regne rundt med pigerne på stranden til sommer i bikini... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det ville være fantastisk :) og med 5 mins gang fra hjemmet og ned til vandet slipper jeg næppe ;) ja mager ost er også blevet fast inventar i madpakken og stadig ingen smør! Jeg står stille på vægten, den sagde 75,5 i morges men det er okay for så er den dårlige cirkel vendt :) nu skal den bare trippe nedad! Men nu er det dælme nu hvis det skal nåes inden sommer og det vil jeg altså helst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu må den dumme vægt da godt tage at rykke sig lidt så flot som du opfører dig... :8: :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi hvor er det sjovt at se i den her tråd :) nå men kan da lige tilføje at jeg pt ligger på 71,7 så nu kan jeg sgu næsten lugte det sidste delmål nemlig at komme ned under 70! Den ønskede slutvægt er på 66kg men det er tæt på nu!! Tænk at have vejet 107kg og nu kan jeg købe bukser i vero moda uden at skulle suge maven ind :)

Så kur mæssigt går det sgu rigtig godt for tiden.. Ægteskabet derimod er noget hø!! Manden mener at jeg er blevet egoistisk og meget selvcentreret... Og ja det er sgu nok rigtig nok men jeg er da træt af at være hende den tykke kone der altid står i skyggen!!! Jeg er der 110% for mine skønne børn men jeg vil også gerne have lov til at være herre over mit eget liv!! Vi har været sammen i 8 år og jeg har ikke vejet så lidt de sidste 7!! Ja jeg går op i hvordan jeg ser ud og ja jeg smiler tilbage hvis jeg får elevatorblikket af en fyr.. Jeg kam sgu da godt lide opmærksomheden!! Men jeg kommer da hjem hver dag og er hausfrau og holder styr på det hele, jeg flirter ikke og jeg går ikke og snakker med en masse andre mænd!!

Nå nu fik jeg lige luftet lidt ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men lige for at opdatere mig selv, så ligger jeg på 69,8 og rykker lidt frem og tilbage mellem det og 70,8... Det er som om jeg er gået lidt i stå og det er jo dybt godnat så tæt på målet!! Så nu må jeg lige se om jeg ikke kan give den en tand mere!!

Jeg er begyndt at løbe hver søndag sammen med min svigerinde og hun fungerer lidt som den der kanin man skal indhente inde i skoven ha ha ha :) Det er pisse hårdt men også rigtig sejt at løbe 5km på 30 min..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan tydeligt se forskel på de billeder :glad

Surt at du lige nu er gået i stå, men du skal nok få tabt det sidste.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan tydeligt se forskel på de billeder :glad

Surt at du lige nu er gået i stå, men du skal nok få tabt det sidste.

:kram

Jeg havde slet ikke set du havde skrevet, mange tak skal du have og der er faktisk sket en del siden sidst.. Jeg er begyndt at løbe og i går løb jeg for første gang 4,2 km uden pause og så på kun 23,29min! Det er ret godt klaret af mig hvis jeg selv skal sige det :D Jeg har kun løbet en gang om ugen i to måneder og i morges sagde vægten 68,0!! Det er virkelig surrealistisk at veje så lidt! Kun 2 kg fra mål.. Så det kan lade sig gøre på trods af op og nedture..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare et SUPER FLOT vægttab :respekt

Og FEDT! at du er så tæt på målet nu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare et SUPER FLOT vægttab :respekt

Og FEDT! at du er så tæt på målet nu :D

Tusind tak :D Ja det er vildt at være så tæt på, fredag morgen stod den på 67,7 men en julefrokost om aftene fik da lige ødelagt det så jeg holder lige en uges tid på at komme af med julefrokosten ;) Alkohol, sodavand, fed mad og chips er ikke godt for badevægten :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du bare sej med dit vægttab! Godt gået :respekt

Mega flot. Gid jeg havde din viljestyrke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER