piap

Hot mon to be 2012

14 indlæg i dette emne

:P HOT MOM TO BE 2012

Så tager de første skridt i min nye livsstil... Jeg skal ha mit fokus væk fra PB så nu kaster jeg mig over min nye livsstil.. jeg har tidliger gået ved WW og tabt med 12 kg de er så stille og rolig kommet på igen, så nu skulle det være væk med de overflødige kilo :8: mit problem er jeg føler jeg mangler noget hvis jeg ikke får noget usundt og forbinder det med hygge. Desværre er jeg en af dem der spiser efter mit humør.. jeg er vel det man kan madalkoholiker :whistling

Grundene til jeg gerne vil smide de overfødige kilo er:

1. Jeg gerne vil være gravid igen

2. Jeg vil gerne være den jeg Hot mom jeg er inden i

3. Jeg vil gerne have en sundere livsstil med overskud

4. Jeg vil gerne være et godt forbillede for min familie

5. Jeg vil gerne se godt ud og være stolt af mig selv

Ved at starte nu er helt oplagt for mig da vi først har ferie i september og skal syd på. så nu er start skudet lydt og det er bare igang.

Start vægt 102kg (bmi 35,71)

delmål 1 99 (bim 34,66)

delmål 2 94 (bmi 32,91)

delmål 3 89 (bmi 31,16)

delmål 4 84 (bmi 29,41)

delmål 5 79 (bmi 27,66)

delmål 6 74 (bmi 25,91)

delmål 6 69 (bmi 24,16) målvægt.

som I kan se er der en del kilo der skal smides.. men hvor der er vilje er der en vej og den vej kan man lige så godt løbe :P

Med venlig hilsen

Pia

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare en god beslutning du har taget! Held og lykke med det! :glad

Har du meldt dig til taberdysten?? Hvis ikke, så kan du melde dig til ved at kontakte Brineh!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare en god beslutning du har taget! Held og lykke med det! :glad

Har du meldt dig til taberdysten?? Hvis ikke, så kan du melde dig til ved at kontakte Brineh!

Tak skal du ha er også selv meget glad for min beslutning :)

har ikke meldt mig til taberdyster, kan ikke finde Brineh.. men vil da helt klart gerne være med :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været igang i en lille uge, synes det har været lidt hårdt, vi har været så meget ude af huset til forskellige ting, men jeg har holdt min nye livsstil :loveshower det har dog givet en masse spørgsmål, fra forskellig sider, og folk har acpeteret mit svar: jeg gør det for MIN skyld. Den det nok har været sværrest for er min kære mand, jeg har når vores datter er blvet putte så har jeg siddet og svedt på motionscyklen i en time hver aften :8:

det har godt nok givet nogen grin men det har været skønt at få brugt noget energi om aften..

nå nu til dagen vægt: 101 kg woop woop det blev et 1 kg den første uge den skal hvis ha mere gas i næste uge :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har simpelhen haft så travlt at jeg har glemt at opdatere min tråd :whistling Denne uge er bare gået over alt forventing var på vægten i tirsdags og sørme om den ikke hed 99 :loveshower jeg er under de 100 kg :loveshower og første delmål er i hus :loveshower synes endelig ikke jeg har gjort det vilde for det, men et eller andet har jeg nok gjort rigtig... :8:

det lyder måske mærkelig men blev faktisk helt rørt over at være under de 100 kg men det betyder bare rigtig meget for mig...

Nå kan hvis lige nå en tur på motionscyklen, så kunne man jo lige se lidt ol :P inden man skal i seng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også bare fantastisk!! :yay Stort tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også bare fantastisk!! :yay Stort tillykke!

tak skal du ha er bare sååååååååå glad :loveshower aldrig aldrig aldrig mere skal jeg op og være trecifret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige her :rolleyes

Hvis du vil være med i taberdysten med os andre tøser så bare skrive en PM til mig :)

Glæder mig til at følge med i din tråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha......

nå det er hvis på tide at få en lille opdatering på min HOT MOM TO BE... har haft sindsyg travlt de sidste par uger, og synes virkelig ikke at jeg har overholdt minn kur <_< har både været til grisefest med min mands arbejde :whistling været til tøse grill fest, fødselsdag hos venner, ja bliver sku helt folv over alt det vi har været til... ALT har jo indeholdt bunker af mad/hygge/osv alt noget der i sidste ende feder :sandie

Men har godt nok heller ikke siddet stille, min morgen starter stadigvæk med 1 times zumba, så skulle prinsessen afleveres i vuggestuen, så er hele huset blevet malet udvendig (behøver jeg at sige at det kan mærkes i baller/ben når man skal op og ned af stigen)

Men sørme om vægten ikke sage 97,4 kg tirsdag :loveshower må bare sige at det er MIN UGE alt går bare i min retning og jeg er oven ud lykkelig... har endelig efter 1 års ledighed fået faste job :loveshower og endda inden for hvad jeg udlært. og vægten går den rigtig vej...

rigtig god dag til jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da bare en fantastisk dejlig og glad opdatering! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Woop Woop Woop så er det hvis tid til en lille opdatering her fra...

nøj det er sket meget her op det sidste :rolleyes jeg er begyndt i arbejde igen efter et års ledighed og jeg elsker simpelhen at komme på arbejde hver dag, hold det gør meget for ens selvtillid :whistling

vægten havde jo stået stille et stykke tid men skal da lige love for at vægten har fået et skub i den rigtig retning efter at jeg er begyndt at arbejde igen stod lige op på vægten i morges :yiepie sørme om vægten ikke hed 94 kg :yiepie men har ikke kun tabt kg har også tabt cm for min "gravide" mave er næsten væk nu og min bagdel er blevet en del mindre :bunny er bare ovenud lykkelig :loveshower

i denne uge og næste uge har vi ferie, vi skulle endelig ha haft en afbudsrejse men der er bare ikke til at få noget til rimelig penge <_< så nu gemmer vi pengene og rejser i marts/april evt til Thailland :loveshower men en lille ferie bliver det til vi tager til Lalandia min mand, datter og jeg fra tirsdag til fredag nøj vi glæder os til at komme lidt væk fra hverdagen... min kære mand kom hjem i går med en kæmpe butek blomster og et rigtig fint kort hvor der stod at han var vild stolt af mig og min beslutning, og at han gerne vil inviterre mig på weekendophold den 29/30 september :loveshower mon ikke han har lidt bagtanker :hump vi har nok lidt forsømt hinanden siden jeg har fået job :blink så nu skal vi rigtig ud og nyde hinanden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PYHA der sker en masse her... jeg havde efter langtids ledighed endelig fået et job, men da jeg så mangler 14 dage til at ha været ansat i 14 dage så får jeg fyresedlen <_< hmmm så nu er jeg ledig igen :lolhit

Men en ting er der kommet godt ud af det her, min vægt er nede på 92 kg :loveshower 1kg under min før gravid vægt :loveshower kg rasler bare af i øjeblikket, ved ikke lige hvad jeg gør for det, men det må jo været det rigtige :rolleyes

nu ramte jeg så også de magiske 10 kg siden jeg startede projekt hot mom to be :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok flot :super

Øv med fyringen, det er godt nok frækt så tæt på. Men du lyder til at have det godt trods alt og med den selvtillid du opbygger nu er der større chance for arbejde ;) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UPDATE HER FRA

vægten stå stille i øjeblikket, men der sker et eller andet med min krop :rolleyes min kære mand har købt et wii fit spil til mig og kan slet ikke få nok af den, hver morgen træner jeg ca 30-40 min på den og det samme igen om aften når min datter er lagt i seng, så det kan godt være vægten står stille men der sker noget med min krop alligevel... er fyldt med så meget positiv energi i øjeblikket, også er det jo bare med at udnytte det :super

også har jeg fået job igen... mit nok drømmejob, i hverfald på arbejdstider :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER