Heidi0601

Har i gjort indkøb endnu?

11 indlæg i dette emne

Ja, overskriften siger vel næsten det hele... Har i købt nogle spændende ting til jeres lille nye der er på vej?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Slet intet :)

Har dog planer om en varm køredragt..

Synes det er svært at finde ud af hvad der skal købes, nu det er et vinterbarn denne gang :)

Hvad med jer Heidi.. Har i købt noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille smule. Vi har købt en kravlegård, sengerand og uro. Vi har købt det brugt og fik et godt tilbud så blev nød til at slå til.

Udover det har vi fået en tremmeseng ( til senere brug ) og en pose tøj og en flyverdragt fra en veninde.

Synes det er svært at købe noget tøj - men kigger jævnligt om der er noget jeg kan falde for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo en total hestetosse, så der er anskaffet 2 hestebamser til vores lille pige, og så har vi et par sokker og en trøje fra sidst vi var i Irland, faktisk lige i starten af den cyklus hun blev undfanget i, så før vi kendte til hendes eksistens, og så købte vi et par små sko til vores kommende baby da vi var i Skotland på bryllupsrejse sidste år :)

Rent praktisk har vi ikke gjort nogen indkøb endnu. Min svigermor ejer en børnetøjsbutik, og havde sidste jul en pakkekalender derinde som vi sagde vi godt kunne lide, så den er hun ved at fylde med ting og sager fra butikken, men da det jo er en pakkekalender ved vi jo ikke hvad vi får i den :) Men jeg regner ikke med, at vi køber så meget tøj inden, det interesserer mig ikke så meget, så det er kun hvis vi lige støder på noget sjovt, eller nørdet. Resten tager vi når det er ved at være nødvendigt, og så er det jo så let at det bare bliver gennem svigermor ;) legetøj glæder jeg mig til gengæld til at vælge ud, det er mig langt sjovere :)

Seng og tilbehør og barnevogn har de kommende bedsteforældre sagt de gerne vil give os, så svigermor giver os en Junoseng, svigerfar giver alt sengetilbehør og mine forældre giver barnevogn plus tilbehør, så selvom vi ikke rigtig har købt så meget endnu, så er der rimelig godt styr på sagerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en masse af mit eget tøj fra jg var spæd og så har jeg købt lidt lækkert tøj til prinsessen :loveshower

Min mor har strikket et tæppe til efter fødslen og nu er hun igang med en kørepose :7himmel

Mn møbler og sådan syes jeg er svært lige nu pga min bolig situation.. men det skal nok komme alt sammen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har jo alt fra Kira der kun er 15 1/2 måned.. Og så har manden fået lov til at købe 2 sæt tøj i h og m i str. 62. Men vi skal ud og købe baby-pigens første sæt tøj da vi vil gemme den slags til hvert barn. Så hun skal ikke have det samme på som storesøster. Så mon ikke at vi køber det efter MD d. 26.? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en ny autostol, med Isofix og beslag, så den kan sættes på barnevognen, så lillepigen ikke skal vækkes, hvis vi bare lige skal hurtigt videre.

Og så har jeg købt en sparkedragt med body (rød dragt - hvid body) hvorpå der står "It started with at kiss". Det var sådan vi fortalte familien at det er en pige vi venter os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har købt en seng til de små, og så er jeg meget tæt på at ha købt kombivogn. Jeg er også ved at købe 2 skråstole og ja det var så det!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en ny autostol, med Isofix og beslag, så den kan sættes på barnevognen, så lillepigen ikke skal vækkes, hvis vi bare lige skal hurtigt videre.

Og så har jeg købt en sparkedragt med body (rød dragt - hvid body) hvorpå der står "It started with at kiss". Det var sådan vi fortalte familien at det er en pige vi venter os.

Nu spørger jeg nok lidt dumt, men jeg har også købt en autostol med Isofix og beslag, godt nok en brugt, men hvordan kan den sættes fast på barnevognen ??

Nu er bebsen her en efter efternøler, så jeg har intet gemt fra drengene, men er så heldig at jeg har fået en masse foræret af veninder, mangler dog barnevogn og puslebord og selvfølegelig tøj til lillemanden : )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu spørger jeg nok lidt dumt, men jeg har også købt en autostol med Isofix og beslag, godt nok en brugt, men hvordan kan den sættes fast på barnevognen ??

Nu er bebsen her en efter efternøler, så jeg har intet gemt fra drengene, men er så heldig at jeg har fået en masse foræret af veninder, mangler dog barnevogn og puslebord og selvfølegelig tøj til lillemanden : )

Vi har købt en Emmaljunga autostol, hvor man kan købe et beslag, så den kan kobles på barnevognens stel. Det er også en Emmaljunga vogn. Men ved at man kan få beslag til andre mærker autostole også. Prøv at kigge på Emmaljungas hjemmeside. Der er en god forklaring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gav næsten ALT væk ved min sidste graviditet. Havde ikke regnet og ville bestemt ikke have flere børn, men tingene ændrede sig :kuller

Så jeg har måtte starte forfra og har skrabet en masse sammen allerede, faktisk FOR meget hehe :rolleyes

Har f.eks fået en lille "fetish" mht. retro barnevogne, så nu har jeg 5 vogne ialt...min undskyldning er lidt a`la - "Ny Hobby" jeg har fået mig, at samle på gamle vogne :lolhit

Men pyt, så har vi lidt at vælge imellem, når vi skal på tur :yiepie

Mangler så kun autostol og puslebord, så er vi klar til han kommer :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER