betina88

utilpas og underlig følelse i kroppen...

9 indlæg i dette emne

hej...

jeg har siden igår følt mig utilpas og haft en underlig følelse i kroppen, som jeg synes er meget svær at beskrive.. idag synes jeg har været lidt værre end igår, jeg føler mig utilpas, træt, forkvalmet, har lidt hovedpine og er lidt svimmel... og derudover synes jeg at jeg har lidt ondt nederst i maven og nogle sammetrækninger indimellem(havde fuld gang i veerne i fredags, men de gik i sig selv igen) og når jeg trækker vejret kommer der nogle sjove lyde øverst fra maven... føler ikke rigtig jeg kan finde ro lige meget om jeg ligger eller sidder, heller ikke om natten... der er masser af liv fra bettemanden i maven...

ved ikke rigtig hvad jeg vil med denne tråd, vil vel bare hører jer om i mener der er nogen grund til at jeg sku bekymre mig...??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fordi du er urolig syntes jeg et lille opkald til FG vil være en rigtig god idé - de kan give dig svar, måske køre en strimmel, måle hjertelyd og dit blodtryk. Har du taget din egen temperatur?

Jeg tvivler på at der er andet end en snarlig fødsel og en krop der forbereder sig - men so alle de jordemødre jeg har mødt har sagt - "Vi vil hellere at i ringer end at i går derhjemme og er urolige!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er jo nogle der får det lidt skidt/influenza op til eller før fødslen - Så hvem ved? Men hvis du føler dig usikker, så ring til FG. Det er jo klart det bedste :balloons

(Jeg er også småsyg lige nu.. Og ekstremt træt, men det er nok mere pga vejret.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det på samme måde hele weekenden. Men ringede ikke til FG, da jeg simpelthen er en klovn til sådan noget. Føler mig bare til besvær. <_<

I bagklogskabens lys skete der jo ikke noget ved det, men burde nok have ringet alligevel.

Hvis du er nervøs, så ring endelig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes bestemt også at du skal ringe til FG. Så kan de guide dig til hvad der er bedst, og om det er normalt.

Håber at du snart står med jeres guldklump i armene. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har det stadig på samme måde idag og har siden igår kastet op et par gange... skal til jordmoder idag, så der regner jeg med at hører hende om hva hun mener det er og om hun kan gøre noget på en eller anden måde... er godt nok udkørt og har ingen form for energi eller lyst til noget som helst... håber snart den bettemand vil komme ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sagde jordemoderen??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jordmoderen sendte mig videre til sygehuset, hvor jeg fik noget med hjem og sove på, da de mente min krop var kørt træt... men det har ikke haft ret meget effekt og nu har jeg kun tilbage at komme ind og få¨morfin og sove der eller blive skrevet på til at blive taget op på deres mandags-morgen-møde om evt igangsættelse... har valgt det sidste, for er ikke vild med han skal påvirkes for morfin den bette mand.. så vil prøve at holde ud..

for alt var som det sku være med ham og jeg havde ingen tegn på svangerskabsforgiftning eller noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det ligesådan i sidste uge, hvor jeg så kom ind og blev tjekket, netpo med henblik på svangerskabsforgiftning.

Der var ingenting, borste fra at fødslen måske var ved at gå i geng...det var den så ikke...men var nu glad for lige at få et tjek.

Nu har du selvfølgelig været afsted i dag, men til I andre, de er mægtig søde, når man ringer, og vi følte os ikke til besvær. Og man kan jo trods alt nå at tænke mange tanker selv, så et opkald og evt. et tjek er bestemt en god ting.

Kan godt forstå dit valg mht. morfin. Pøj pøj med det hele, kunne jo være fint, hvis det hele løser sig helt naturligt her hen over weekenden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER