Pips28

Gravid efter Gastric bypass

10 indlæg i dette emne

Tænkte om der var andre her på BK som mig der har født eller er gravid efter at have fået en gastric bypass??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gik min Gastric Bypass i marts 2008 og har efterfølgende fået to dejlige

drenge (oktober 2009 og januar 2012)..

Er du gravid eller i gang med projektet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min GBY i November 2010 og er pt. gravid med mit første barn, har termin d.9.9 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min GBY i november 2010 også :)

Jeg født for 5 dage siden en velskabt lille pige :loveshower

Har ingen problemer haft, men er blevet fulgt ekstra tæt på OUH :)

Dog kan jeg oplyse at man er i gang med at forske om GBYen har en indflydelse på amning - men man er ikke kommet så langt med det endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik min GBY i november 2010 også :)

Jeg født for 5 dage siden en velskabt lille pige :loveshower

Har ingen problemer haft, men er blevet fulgt ekstra tæt på OUH :)

Dog kan jeg oplyse at man er i gang med at forske om GBYen har en indflydelse på amning - men man er ikke kommet så langt med det endnu.

Hvor meget har du været igennem på OUH? Jeg har valgt OUH igen, dette er min 4. graviditet men den første efter min OP som jeg fik den 25 januar 2010.

Tillykke med prinsessen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik en GBY i maj 2009. har en datter fra april 2011 der blev taget ved akut kejsersnit 37+0 pga jeg skulle opereres akut for tarmslyng... og nu er jeg gravid igen og er 17+3 (og HÅÅÅBER at jeg må føde normalt denne gang)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget har du været igennem på OUH? Jeg har valgt OUH igen, dette er min 4. graviditet men den første efter min OP som jeg fik den 25 januar 2010.

Tillykke med prinsessen :loveshower

Ekstra kontrol af vitaminer hver 4 uge, fra uge 20 - vægtscanning hver 4 uge, mulighed for diætist, skulle måle blodsukker et par gange i ugen, fik en tidlig scanning i uge 10 også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ekstra kontrol af vitaminer hver 4 uge, fra uge 20 - vægtscanning hver 4 uge, mulighed for diætist, skulle måle blodsukker et par gange i ugen, fik en tidlig scanning i uge 10 også...

Okay så kan jeg godt se at der bliver en masse kontroller vi skal til... Jeg har dog ikke fået tilbudt nogen tillig scanning. Har du bare selv målt dit blodsukker???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay så kan jeg godt se at der bliver en masse kontroller vi skal til... Jeg har dog ikke fået tilbudt nogen tillig scanning. Har du bare selv målt dit blodsukker???

Ja. man får udstyret til det derinde :)

"heldigvis" er vitamintjek, lægebesøg (speciellæge på sygehuset) og scanning samme dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. man får udstyret til det derinde :)

"heldigvis" er vitamintjek, lægebesøg (speciellæge på sygehuset) og scanning samme dag ;)

Okay det lyder godt... Skal fra vestfyn hver gang. Og vi bliver fulgt endnu mere pga min store søn samt en depression jeg har kæmpet med... Har fået taget al min medicin fra nu.

Er meget spændt på hvornår vi bliver indkaldt til første samtale. Skal også til noget udredning pga antistof i blodet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER