Miss.Tang

OBS på IKEA's dyner & sengetøj

6 indlæg i dette emne

Vi har været i IKEA idag Og skulle liige kigge hvad de havde af dyner til den lille. For de er jo normalt en del billiger end alle andre. Og jo da. Men det er så også fiberdyner og vi havde kigget på dundyner. Og den var faktisk ikke så lækker igen, ihvertfald ikke i forhold til den dundyne jeg har kigget på ;) men det kan jo nok ikke helt sammenlignes..

Der udover har den helt andre mål end de danske mål. De måler 125x110cm. Hvor dem man kan få i fx babysam er 70x100cm og 100x140cm. Men det betyder jo så også at alt det senge tøj de har, passer til deres dyner.

Hmf! tænker jeg bare! for så kan jeg ikke bruge de to sæt jeg allerede har købt derude.. Så er nu ret glad for jeg ikke har vasket dem endnu OG at jeg heller ikke har pakket dem ud.

Ville bare lige dele min opdagelse med jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu blev jeg ikke lige helt klar over om I havde købt dyne i IKEA eller ej...? Men ellers vil jeg da lige dele dette link (til en dynefabrik) hvor de har dyner og puder i rigtig god kvalitet og til rimelige priser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej vi har ikke købt dyne. kun sengetøj derude. Tak for linket ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sært; de har da ellers lige for kort tid siden haft reklamer i fjernsynet om, at de nu sælger sengetøj med almindelige danske mål.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sært; de har da ellers lige for kort tid siden haft reklamer i fjernsynet om, at de nu sælger sengetøj med almindelige danske mål.

Jeg tror det er pude betræk til alm senge tøj de har lavet om. De har jo været aflange hvor vores puder er kvadradiske. Det er nu noget jeg synes der har kunne gå an og vi har da et sæt eller to. dynebetræk er samme str..

Men det er baby/børnedyner åbenbart ikke og som minnie skriver er det noget bøvl, for så kan man KUN bruge sengetøj fra IKEA

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IKEA har altid kørt med svenske mål i forhold til sengetøj. De er nu lige begyndt at lave voksensengetøj i danske størrelse, så mon ikke også børnesengetøjet kommer inden lænde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER