micro

Jeg er faktisk ret skuffet!

31 indlæg i dette emne

Vi har modtaget 1 julekort... Men forvevnter nu heller ikek at få nogen. Synes mest det er noget der hører den "ældre" generation til. Vi plejer sog også at få fra vores naboer i dagene lige inden jul.

I år har vi ikke selv nået at sende ngoen, men de andre år sender vi 10-15 stykker. Nogen sige r tak, andrer gør ikke. Og bliver egentlig ikke skuffet over dem der ikke gør. Det er heller ikke altid jeg selv husker at sige tak <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan i og for sig godt forstå, at du er skuffet, netop fordi i er flyttet til udlandet og nu gerne vil have en hilsen fra jeres venner og bekendte.

Meeeen sender man ikke julekort ud fordi man har lyst, og fordi man gerne vil sende sine kære en kærlig tanke? og ikke fordi man forventer at få et tilbage? Vi sender også julekort ud til venner og familie, men får ikke så mange retur som vi sender. Men for os er det altså ikke det det handler om, vi vil bare gerne sende vores kære en lille hilsen og fortælle dem, at vi holder af dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan i og for sig godt forstå, at du er skuffet, netop fordi i er flyttet til udlandet og nu gerne vil have en hilsen fra jeres venner og bekendte.

Meeeen sender man ikke julekort ud fordi man har lyst, og fordi man gerne vil sende sine kære en kærlig tanke? og ikke fordi man forventer at få et tilbage? Vi sender også julekort ud til venner og familie, men får ikke så mange retur som vi sender. Men for os er det altså ikke det det handler om, vi vil bare gerne sende vores kære en lille hilsen og fortælle dem, at vi holder af dem.

Jo det synes jeg også man gør, men jeg synes så også det mindste folk kan gøre er at skrive en sms, besked på fb, eller ringe, så man i det mindste ved man har modtaget det, og man ligefrem er glad for det :)

Jeg har i flere år sendt julekort ud til "døve øre" så gider man altså ikke blive ved :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig rigtig været til julekort - så jeg er også en af dem, der ikke er super god til at sige tak.

Var det mig, tror jeg at jeg næste år ville skrive på FB i starten af dec "er spændt på at se hvor mange julekort der finder til Frankrig i år - de vil i hvert fald blive modtaget med kyshånd!" (eller noget lignende).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Hvis du skriver din adresse, så skal jeg nok sende dig et julekort:-)

God jul

Hanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået 2 julekort tilbage, og det ene er sådan et tvaangs et, fordi de har modtaget af os. Og det er sku lige så slemt som ikke at modtage et. Vi har fået et tak og 1 kort tilbage.. ØV.. Jeg er ligeglad med at få nogen kort tilbage, men folk kunne da i det mindste sige TAK :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER