TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Pga Silke Elia' tand/feber i går er jeg helt stresset over det jeg skal nå i dag:

- købe fødselsdagsgave til min mor (fylder i dag og kommer senere og overnatter da min søster bliver student i morgen :yay)

- købe studentergave fra Jesper og jeg. Og en fra Silke Elia da min søster står fadder til hende

- bestille roser

- bage 4 portioner boller til i morgen

- rydde ekstraværelset så der er plads til luftmadrassen

- købe et hus.....

Pyha må hellere starte med at putte prinsessen :)

Puha jeg får helt sved på panden af den liste! Kan du ikke bare købe nogle boller, når du alligevel skal ud og købe gave? Så kan du krydse den stress faktor af?

Og købe hus - kan du vente med det til i morgen, he he?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lucas kravler! :loveshower :loveshower

Hold nu op hvor sker der bare meget med ham lige nu: lørdag begyndte han at klappe, søndag begyndte han at vinke, og nu er han lige begyndt at kravle :yay ih altså min lille dreng bliver så stor :wub

Wuhuuu! Sejt gået - eller kravlet :P Lucas!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 dage tilbage i denne tråd og jeg er mor til en tumling..

Har lagt Lasse i sengen uden godnatflasken. Han brokkede sig slet ikk.

Wow - tiden går hurtig - og sejt at han ikke behøvede flasken....! Jeg tror at vi kommer til at hænge på den i lang tid....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shit, jeg er glad for at Edith har et godt sovehjerte, hun er slet ikke vågnet på trods af 4 eksplosioner på byggepladsen lige ved siden af os :o Mega uhyggeligt..

Puha, det lyder altså ret vildt - og vilde billeder du har lagt ind også. Vildt at Edith har kunnet sove fra det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Seriøst ??? Kan jeg aldrig bare få mere end 2 timers god søvn??

:kram :kram :kram

Hold fast mand jeg synes godt nok at du bliver testet på dine overlevelses-evner! Jeg håber virkelig at du snart kan se en ende på det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for en morgensur baby :gal hun røg lige retur til far efter ½ times brokkegråd over ligemeget hvad jeg fandt på, inklusive øllebrød som var livret i går. Er lige lykkelig for ikke at være alenemor :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for en morgensur baby :gal hun røg lige retur til far efter ½ times brokkegråd over ligemeget hvad jeg fandt på, inklusive øllebrød som var livret i går. Er lige lykkelig for ikke at være alenemor :7himmel

Hørt hørt! Den tanke går også tit igennem hovedet på mig.... håber snart at hun skifter humør - det andet der er strenge i længden....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baasaaaaarh :prik lorte morgen. Mie vågnede et par gange efter kl 1 i nat men fandt selv ro hver gang så klart forbedring. Tilgengæld SKREG hun, ikke pylrede eller græd, men SKREG fra hun vågnede til kl 8 hvor jeg opgav og besluttede at NU var det ikke forsvarligt længere og gav hende dn flaske med henblik på at putte hende og så skrive til DP at hun holdte fri - PLING - så var min solstråle tilbage. Jeg er overbevist om at det er tiger + tænder + snot/hoste/måske ondt i halsen.

Det sidste jeg så da jeg gik fra DP var STOR smilende baby på eventyr, men hey hun sagde da farvel til mig :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha jeg får helt sved på panden af den liste! Kan du ikke bare købe nogle boller, når du alligevel skal ud og købe gave? Så kan du krydse den stress faktor af?

Og købe hus - kan du vente med det til i morgen, he he?

Ja det virker også lidt uoverskueligt. Godt jeg kan gå ned i byen, at jeg har en kenwood som lige nu ælter 2 portioner boller - og jeg har en skål mere til de sidste 2. Så mangler jeg bare at Silke Elia sover halvanden time!

Huskøbet håber jeg Jesper ordner :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3,5 times søvn... Godt jeg kan smide barnet i vuggestue. At det så tager en time i alt pga lang køretur, er jo så hvad det er!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha :kram :kram til alle jer med dårlige nætter. Jeg krydser fingre for det snart vender for jer alle sammen :)

Vi har haft ok nat og baby der sov længe, så nåede kun lige at skifte ble inden SP kom, men så kunne vi da få vejet, målt osv inden hun skulle have tøj på og spise. Hun er 74 cm, vejer 8,8 kg og springer alle gennemsnit. Min baby er sååååå stor! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha :kram :kram til alle jer med dårlige nætter. Jeg krydser fingre for det snart vender for jer alle sammen :)

Vi har haft ok nat og baby der sov længe, så nåede kun lige at skifte ble inden SP kom, men så kunne vi da få vejet, målt osv inden hun skulle have tøj på og spise. Hun er 74 cm, vejer 8,8 kg og springer alle gennemsnit. Min baby er sååååå stor! :wub

Stor og dejlig :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan. 4 portioner boller er formet og skal bare hæve, så de kan komme i ovnen, og Silke Elia sover endnu :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjælp! Jeg skal på arbejde i dag.....!

God fornøjelse. Håber det bliver en god dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan. 4 portioner boller er formet og skal bare hæve, så de kan komme i ovnen, og Silke Elia sover endnu :yay

Klap på skulderen til dig :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Børnene bliver sikkert glade for at se dig :)

Enig - glæder mig til at høre om din dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stor og dejlig :wub

Ja, hun er altså bare dejlig også. Men er virkelig overrasket over hendes længde, synes det er så vildt at hun er over alle gennemsnit i længden, men "kun" lidt over snittet i vægt :wub

Sådan. 4 portioner boller er formet og skal bare hæve, så de kan komme i ovnen, og Silke Elia sover endnu :yay

Hvor er du sej. Får helt lyst til at bage boller, det er jo nemt nok, med køkkenmaskine (og baby der sover ;) ) :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hun er altså bare dejlig også. Men er virkelig overrasket over hendes længde, synes det er så vildt at hun er over alle gennemsnit i længden, men "kun" lidt over snittet i vægt :wub

Hvor er du sej. Får helt lyst til at bage boller, det er jo nemt nok, med køkkenmaskine (og baby der sover ;) ) :whistling

Ja, Silke Elia har lige rundet de 74 cm som 10 mdr. - og vejer 8,1 kg ;)

Gør det! Har lige taget de første ud og nu dufter der skønt i hele lejligheden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow - tiden går hurtig - og sejt at han ikke behøvede flasken....! Jeg tror at vi kommer til at hænge på den i lang tid....

Måske går det lettere end du tror, søde Tina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2min mere i ovnen, så er der nybagte boller til ungerne, når de vågner!

mmm... de ser gode ud denne gang! (bager altid på slump! - dog har jeg denne gang skrevet ned, hvad jeg har puttet i!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har William været vågen i 2 timer og 40 minutter, nu er han ved at falde i søvn og jeg håber på er ordentligt søvnstræk. Jeg håber altså det virker, for de der 40 minutters lure er jeg altså træt af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ok nat, to timer og 45 min lur til formiddag, og nu har han snart sovet tre kvarter.. Det må dælme da snart gå galt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, Silke Elia har lige rundet de 74 cm som 10 mdr. - og vejer 8,1 kg ;)

Gør det! Har lige taget de første ud og nu dufter der skønt i hele lejligheden :D

Arh, havde lige fundet frem til boller og opdager at jeg intet gær har <_< Edith er skide sur idag, så magter slet ikke at gå over og handle ;)

Haha! Min kæmpe baby ;) Men I er jo også begge slanke og du er da i hvert fald et lille nips. Vi er ikke høje (der er dog flere i både min mors og fars familie, der er mega høje), men vi er solide nok, så E har vist bare fået højden fra min familie og er bygget som sin fars familie ;) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh, havde lige fundet frem til boller og opdager at jeg intet gær har <_< Edith er skide sur idag, så magter slet ikke at gå over og handle ;)

Haha! Min kæmpe baby ;) Men I er jo også begge slanke og du er da i hvert fald et lille nips. Vi er ikke høje (der er dog flere i både min mors og fars familie, der er mega høje), men vi er solide nok, så E har vist bare fået højden fra min familie og er bygget som sin fars familie ;) :P

Øv med gæren. Jeg har altid et par pakker liggende, for man ved aldrig hvornår man liiiige får tid/lyst til at bage :D

Tihii ja, vi er ikke så store :rolleyes Men Silke Elia har nu også taget godt på ift sin startvægt synes jeg.

Edith er skøøøøn :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bage boller: DONE

Købe gaver: DONE

Rydde op: DONE

Købe hus.................... DONE :yay :yay :yay

(eller vi skal først skrive under på fredag, men stadig!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER