Lotte

spørgsmål om Henna

4 indlæg i dette emne

Hej Piger

Jeg er spejder leder og på årets sommerlejr kan vores unge få en henna kropsdekorering, men jeg skal jo have kæbt ind til det. fandt noget henna krops farve i kræmmerhus, men de var udsolgt

mit spørgsmål er så, kan man ikke kæbe henna pulver og røre det op i, hvad; olie, vand??? og selv lave et kræmmerhus og putte det i og bruge det på den måde?

jeg har googlet i vildskab, men kan ikke rigtig finde nogle svar, der står kun om hårfarve rundt omkring.

Nå men er der nogle af jer skønne kvinder der ved noget om det?? :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke ret meget forstand på henna, men jeg fandt dette link, hvor der står man kan blande det med bl.a. vand eller citronsaft (og andre ting) - du kan selv læse på det. Det lader til at være til hårfarve, men du kan evt. lave en lille prøve på dig selv og se om det virker?

Ellers kan man jo læse en hel masse om, at sort henna kan være særdeles alvorligt allergifremkaldende, men at naturlig henna til gengæld skal sidde rigtig længe på huden for at give farve. Men hvad ved jeg... ;)

http://www.helsenyt.com/frame.cfm/cms/id=3582/sprog=1/grp=8/menu=14/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv den lokale helse biks eller den lokale indvandre kiosk - især termiler har forstand på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

fedt, tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER