Lone

BROKTRÅD

8 indlæg i dette emne

Dette er ren brok...

Jeg er SÅ uendelig træt af de forbandende.. ja vil ikke engang kalde dem symptomer længere, men månedlige lidelser, for de er der jo HVER ENESTE MÅNED..... :gal

Hedetur.. det er da træls at lugte af sur gris 2 timer efter man har været i bad fordi man lige får 10 hedeturer på de 2 timer.. <_<

Ømme bryster.. næsten den væreste, kan ikke ligge på maven, kan sågar ikke engang går i bad, uden at stå med ryggen mod strålerne.. :hophop

Bumser... er SÅ træt af at ha pizzafjæs :prik

småtissen... arhh men, der må da være grænser for hvor mange gange man kan gå på toilet på en dag.. :blink

Kvalme.. ja det gir vel sig selv, hvor hyggeligt det er :puke

hovedpine.. jamen ved at ikke noget bedre end at vågne med hovedpine :wacko

Hvad har i andre af månedlige lidelser???

For som skrevet tidligere, vil jeg ikke engang kalde det symptomer mere, for det forbinder jeg med graviditet, som skrevet indfinder disse lidelser sig hver måned, bare lige for at gøre mig gøre mig sikker på jeg stadig er i live :numse

Udover mine månedlige lidelser, ja så har jeg det super godt :yay (bare lige for at få lidt positivt i denne tråd) gælder mig til at der er 4 vagter tilbage, også står der 3 ugers ferie i min kalender :balloon

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv altså :kram2 Så må man altså godt brokke sig lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kender det alt for godt, og ved det ikke er symptomer på graviditet da vi ikke helt prøver endnu :)

jeg har tit hovedpine, kvalme og ømme bryster. og skal tit på toilettet, også kommer der 5 dråber <_< det er især et problem om natten. ikk særlig fedt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså :kram2 Så må man altså godt brokke sig lidt.

Tak søde, :kram jeg skulle også bare lige ha luft midt i min "jeg-har-ondt-af-mig-selv" time :whistling

kender det alt for godt, og ved det ikke er symptomer på graviditet da vi ikke helt prøver endnu :)

jeg har tit hovedpine, kvalme og ømme bryster. og skal tit på toilettet, også kommer der 5 dråber <_< det er især et problem om natten. ikk særlig fedt <_<

Nej jeg vil også begynde at kalde det tegn på mens symptomer.. ;)

Arh men det er da træls at ha så mange hormoner i sin krop, også bare ikke kunne blive gravid <_<

Men hva.. jeg er da sikker på jeg i hvertfald har hormoner, af den eller anden slags i kroppen, og det må da være et godt tegn.. eller det bilder jeg mig i hvertifald ind :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kender det alt for godt.... har lige været igennem det for en uge siden :gal og hold nu op det er trælst.

Så kan trøste dig med, du er ik den eneste der er igennem det hver måned.... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan nikke genkendende til de fleste af dine punkter, ISÆR de ømme boobs... Iiih, hvor er de irriterende. Bider hovedet af min mand hvis han så meget som kigger på dem (okay, ikke helt, but close), jeg kan ikke ligge på maven, med mindre jeg ligger HELT stille (og jeg er nødt til at ligge på maven, ellers er jeg 100 år om at falde i søvn) og har samme problemer i badet som du omtaler. ØV, hvor er det belastende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram

puha det lyder ikke sjovt, med alle de lidelser... Selv har jeg plukveer, smerter over skambenet og i lysken men ellers er jeg ok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan helt klart nikke genkendende til det meste - mega træls.

Men så er det godt med babyklar - der kan man lufte lidt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER