Miss-Mette

UDSALG

9 indlæg i dette emne

Krutter.dk har ByStroom pusletasker på udsalg!

Jeg har lige forkælet mig selv og bestilt AIDA modellen i mørkebrun til 479,- (+ 60,- i fragt). Jeg er så spændt på at se den :yay

Link: http://krutter.dk/ShowCategory.aspx?ID=28

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh, nu kan jeg da godt irritere mig over at jeg har købt den brugt :rolleyes Den er LÆKKER, og jeg synes jeg gjorde en god handel, men ville da hellere have betalt 150 kr mere og have fået den splinterny :P Nå hva'... Men en lækker taske i hvert fald :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, nu kan jeg da godt irritere mig over at jeg har købt den brugt :rolleyes Den er LÆKKER, og jeg synes jeg gjorde en god handel, men ville da hellere have betalt 150 kr mere og have fået den splinterny :P Nå hva'... Men en lækker taske i hvert fald :super

Ja øv bøv...

Jeg har været helt vild med den siden jeg ventede Frederik men var for nærig til at give 799,- for den - det er jo "bare" en taske, som min dejlig mand siger :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeej, jeg var da lige ved at blive stiktosset, da jeg så den overskrift. Har i går bestilt Bea i sort for 799,-.

Er nu meget tilfreds med ikke umiddelbart at kunne finde den nedsat nu... kunne lige passe :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har AIDA tasken i brun og ELSKER den :)

Jeg overvejer dog om den skal sælges og skiftes ud ned en af ByStrooms større modeller til når lillebror/lillesøster kommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev da lige nødt til at tjekke om min Anly taske var på tilbud, men det er den heldigvis ikke. Har også ofret 799 for min. Glæder mig til at skulle bruge min store fine pusletaske :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en Cleo og den er jeg rigtig glad for! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja øv bøv...

Jeg har været helt vild med den siden jeg ventede Frederik men var for nærig til at give 799,- for den - det er jo "bare" en taske, som min dejlig mand siger :rolleyes

Altså der er din mand da helt gal på den. Det er da ikke "bare" en taske :rolleyes Jeg har Edel og jeg synes den er fantastisk. Jeg har haft tre pusletasker før denne, men nu har jeg fundet den rigtige. Ja den var lidt dyr, men bestemt alle pengene værd :loveshower :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev da lige nødt til at tjekke om min Anly taske var på tilbud, men det er den heldigvis ikke. Har også ofret 799 for min. Glæder mig til at skulle bruge min store fine pusletaske :yay

Den er også sååååå fin :7heaven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER