GBP86

Kvalme igen...øhh...

10 indlæg i dette emne

Ja altså er sku begyndt at få kvalme igen, efter godt to måneder uden...skønt...not!

Det er igen de varme retter og fedt-fyldt mad jeg står af ved og næsten bliver nød til at forlade rummet når det er der..

Lidt belastende...måske er det bebs der er begyndt at skubbe rundt ved maven.

Andre der mærker "bivirkninger" ved vild bebs?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har haft kvalme on and off hele tiden. Men jeg får hjertebanken og hedeture.... Hvor sveden pibler frem på næse og pande.... Ud af den blå luft...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke kastet op i graviditet hidtil, men har faktisk måtte kaste op 2 gange på den sidste uge. Tror, det er noget med pladsen i maven, for jeg kan mærke at det trykker og så har jeg den ondeste halsbrand. Selvom jeg ikke føler at der er noget i vejen med ham Fister-manden, så er jeg da "glad for" at jeg ikke er helt alene om, at mærke kvalme mm. Jeg bliver ikke overfølsom overfor mad, men har den dér "jeg bliver ikke rigtig sulten eller glad for mad"-fornemmelse igen...og alligevel kan jeg spise hele tiden.

(Måske er det bare fordi jeg keder mig <_< )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra juli-terminen. :balloons

Ikke for at male fanden på væggen, men jeg tror faktisk at tredje trimester har været dét, hvor jeg har kastet mest op :( Jeg tror en del af det skyldes halsbrand og fornemmer at halsbrandtabletter holder det lidt i ave, men også - som Fister også nævner - at babyen fylder mere, og så er der bare mindre plads til maden <_<

Håber at I går fri af opkasten! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft kvalme on and off hele tiden. Men jeg får hjertebanken og hedeture.... Hvor sveden pibler frem på næse og pande.... Ud af den blå luft...

Tror du ike at dine hedeturer m.m er en form for dumping? Jeg er blevet sindsygt sart efter jeg er blevet gravid, kan næsten intet tåle uden at få det bare en smule varmt, svede (som du beskriver) få ondt i maven, må toilettet osv. Ja du kender jo nok turen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha...sender de mest medfølende tanker til jer med halsbrand og opkast. Er simpelthen sådan en pivfis når det gælder at kaste op, har gjort det så få gange i mit liv at jeg er overbevist om døden er i hælene på mig når det endelig sker ;-)

Nu har jeg bare den belastende kvalme jeg skal styre og pladsmangel giver meget god mening. Men nu nærmer tiden sig også med top fart...;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kastede meget op de første 16 uger og min kvalme er også kommet tilbage sammen med den ledeste halsbrand..!!! lever seriøst af brød og isterninger pt.. jeg kan ikke klare lugten af kød...!!! og så må man ikke tage migræne medicin så langt i graviditeten så jeg ser ikke meget frem til den sidste "søde" ventetid nu... men mon ikke man glemmer det hele igen når den lille ny kommer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kød! Hvor sjovt, jeg havde den samme oplevelse den anden dag. Det lugtede bare klamt (men det var altså helt friskt). Til gengæld kan jeg mærke at fister flytter rundt på sig, før har det mere været spjæt. Nårh. I det store hele er det den mærkelige krop/tilstand værd :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er os begyndt at få lidt hjerte banken <_< plejer jeg ellers ikke :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft kvalme svingende under hele graviditeten, men synes også den er vendt kraftigere tilbage end den har været de sidste par mdr. Jeg har også rigtig svært ved lugten af især rådt kød <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER