Turboline

Ekstemt meget liv!

10 indlæg i dette emne

Hvordan med jer andre, hvor meget liv mærker I her henimod slutningen? Jeg bliver møvet, knoklet og sparket ned lige ved 24 timer i døgnet!

Meget fint at alle bøgerne skriver om nedsat aktivitet efterhånden som pladsen skumper derinde, men det gælder nu ikke her <_<

Faktisk en lille smule hårdt, for der er kraft i sparkene nu, og når man lige møver sig i spænd mod ribben/brystben, eller tager den på tværs fra den ene side til den anden side, så gør det decideret ondt :unsure

kan godt få en til at sende enkelte kanp så pæne tanker afsted henvendt til en lille "møgunge" :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehehe, jeg synes også at lillemanden har haft lidt af en amok-periode, men her de sidste 2-3 dage er han blevet en del mere stille. Har overvejet om han har drejet sig, så han sparker "indad", for synes maven og blæren gør ondt af og til <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor sjovt.. Jeg sagde til min kæreste i går, at jeg synes jeg havde hørt at de blev mere stille her til sidst, fordi de fik mindre plads - og det kunne jeg ikke lige genkende..

Her er der også MEGET liv synes jeg!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også helt vildt som der har været gang i lillemanden i dag. Er snart nået dertil hvor jeg overvejer en alvorlig snak med ham. Kunne godt bruge lidt ro :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplever ikke spark længere, har ikke gjort det i snart 1½ uge - men der bliver møvet rundt. Både i går og i dag har det været ret begrænset, der er liv, men det er på en anderledes måde synes jeg. Til gengæld bliver mine ribben forholdsvis ofte gnubbet af Blops bagdel :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk ikke rigtig mærket sådan rigtige spark synes jeg. Hun har for det meste ligget med ryggen ud af, og sparket ind mod ryggen.

Tilgengæld har jeg fornøjelsen af at hun TIT skubber ryggen ud mod maven så der kommer nogle lange skub.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er også MEGET liv i vildbassen. Smølfespark der gør ret nas når de rammer mod ribbenet, og så hikker hun enormt meget(Hvilket kilder synes jeg) Hun er faktisk også aktiv når jeg er - Nogle gange hilser hun lige på ved at stikke foden helt ud så man nærmest kan se den :P Det gør lidt ondt, og kan føles liiiidt trængt til tider :biglove :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det fede er at selvom jeg fx når jeg går i seng om aften tænker - HOLD NU OP SÅ JEG KAN SOVE.. Kort efter, nusser maven og får helt tåre i øjnene af at tænke "nu er det snart slut med at passe på dig under mit hjerte".. Selvom jeg glæder mig til at holde hende, og have hende I mit hjerte resten af livet - så kommer jeg til at savne at have hende HELE tiden, og mærke hende... :boo

Selvom hun gerne må komme.. Så er det også svært at skulle sige "farvel" til at være gravid.. Fortryder helt at jeg ikke har struttet mere med maven, og vist den mere frem.. :bye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det fede er at selvom jeg fx når jeg går i seng om aften tænker - HOLD NU OP SÅ JEG KAN SOVE.. Kort efter, nusser maven og får helt tåre i øjnene af at tænke "nu er det snart slut med at passe på dig under mit hjerte".. Selvom jeg glæder mig til at holde hende, og have hende I mit hjerte resten af livet - så kommer jeg til at savne at have hende HELE tiden, og mærke hende... :boo

Selvom hun gerne må komme.. Så er det også svært at skulle sige "farvel" til at være gravid.. Fortryder helt at jeg ikke har struttet mere med maven, og vist den mere frem.. :bye

Sådan har jeg det også :kram2

Kan også mærke, at jeg næsten opfordrer folk til at røre ved maven nu :lolhit Synes det er helt ærgerligt, at det snart er slut med at mærke de fantastiske spark :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, kan godt følge jer lidt i det der med at nu er graviditeten snart slut, men så begynder en helt ny verden jo :)

Her har Banditten en helt særlig teknik med at sparke helt om på siden af mig, så maven bliver trukket helt skæv... Når man så tager fat i fødderne og kilder, trækker den sig tilbage, ofte for så at hævne sig med et nyt stræk/spark lidt efter... Gør altså lidt ondt <_<

Men jo, det er da også fantastisk at have sådan en lille "alien" til at skubbe rundt inde under huden. Kan godt se, hvorfra ideén til mange sci-fi- og gyserfilm kommer fra ;)

Men dejligt at høre, at det ikke kun er Banditten der er monsteraktiv. Både når jeg er aktiv og når jeg slapper af.. Men der har nu altid været meget aktivitet når jeg har været aktiv... Så Banditten er vist lige så god som sin mor til at gøre som der står i bøgerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER