Chris123

Farvel fra mig

21 indlæg i dette emne

Ved næsten ikke hvad jeg skal sige.. Begyndte at bløde i går aftes, efter 5 dage med brunlig udflåd, blødte hvad er svarer til en mild menstruation i nat, i morges var det stoppet. Ringede til lægen, som sagde at mine blod prøver fra torsdag ellers viste et fint højt HCG niveau og hvis blødningen var stoppet, så var der håb endnu. Var på sygehuset i formiddags og få taget yderligere blodprøver. Da jeg kom hjem begyndte jeg så desværre at bløde igen, mere kraftigt og med små klumper i.. Har næsten ikke mere håb tilbage i mig nu :( Skal hen til lægen i morgen formiddag og have svar på de prøverne fra i dag, men med den mængde jeg bløder nu, så er det godt nok ikke meget håb. Øv hvor er det godt nok hårdt, at skulle sige farvel til drømmen om baby, velvidende at der nok går år før jeg får muligheden for at prøve igen :boo :bye

Ønsker jer andre alt mulig held og lykke fremover! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

også lige fra mig :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Håber det bedste :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hårdt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på støtte-kig...

Kender selvfølgelig ik din baggrund med graviditet og forløb osv. MEN hvis din lille stjerne ik længere er i maven så husk at giv dig selv plads til at være ked MEN tab ikke modet...jeg aboterede to gange sidste år og er nu i uge 29...Så det kan lykkes selvom tabet flår ens hjerte ud...

Der er stadig håb for din baby er ok, men ellers så de størst kram herfra. Og med ønske om din drøm lykkes snart <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram2 Åhh nej for pokker da også.... nej nej nej altså....!

Jeg håber simpelthen for dig at der stadig er et lille bitte spinkelt håb for at baby har det godt og blødningen skyldes noget andet. Det er næsten ikke til at bære :(

Ønsker dig alt det bedste og sender dig masser af :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram til dig - Håber jo selvfølgelig at baby stadig er der :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre var mit HCG niveau som ventet faldet.. Lægen mener at det kun kan skyldes en kromosom fejl. Har det lidt bedre med det hele, har accepteret at det bare er sådan det er. Men er stadig ked af det og vred over at det skulle ske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre var mit HCG niveau som ventet faldet.. Lægen mener at det kun kan skyldes en kromosom fejl. Har det lidt bedre med det hele, har accepteret at det bare er sådan det er. Men er stadig ked af det og vred over at det skulle ske.

Det er jeg rigtig ked af at læse... Jeg håber inderligt at i snart har heldet med jer igen. Sender alle mine tanker til dig og din kæresten

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får lige lidt ekstra..

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at læse. Kæmpe kram til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et kæmpe, medfølende kram herfra!!!

Det er SÅ hårdt at miste, når man lige var begyndt at glæde sig, og jeg kender så meget til den uoverskuelige følelse, du må sidde med.

Held og lykke i den tid, der kommer nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Er tom for ord.... ønsker dig det allerbedste og at du engang kommer til at opleve at få en lille bebs med manden i dit liv med masser af glæde og kærlighed :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER