tinapingvin

Spiral - kan den sætte sig forkert?

10 indlæg i dette emne

Hejsa,

Jeg sidder i skrivende stund og har voldsomme smerter i underlivet. Havde en underlig oplevelse lørdag aften sammen med kæresten da vi dyrkede sex, at det var ligesom om noget knækkede i mit underliv og at han kunne mærke et fremmedlegeme mod hans :blush som nærmest kradsede. Og nu har jeg faktisk meget ondt og har haft det siden lørdag.

Jeg har fået en tid ved lægen idag kl 14.30, men jeg tænker lidt at jeg fik af vide ved gyn at det burde ikke kunne ske at han kan nå helt derop?? Men hvad skulle det ellers være han og jeg har mærket? En campingvogn? Og hvorfor har jeg så ondt?

Nogle erfaringer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har hørt om nogle, der har oplevet, at den faldt ud. Så tror godt den rykke sig. Men har ingen personlig erfaring..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kan så åbenbart forsvinde. Både snor og spiral er ikke eksisterende Jeg skal scannes imorgen og højst sandsynligt have den ud (hvis den stadig er der) fordi det er den eller noget andet der forårsager de mange smerter.

Jeg skal nok holde jer opdateret.

De smerter jeg har ligner veer/pluk veer, så tror jeg vil ligge mig til at sove når børnene er puttet i aften da det godt nok gør ondt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder ikke særlig behageligt... Held og lykke i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min spiral var pist væk da jeg kom til undersøgelse efter 3 måneder efter oplægningen :unsure :unsure Så hos mig røg den ud, uden jeg har opdaget det..

Så jeg vil tro den godt kan rykke sig lidt rundt, men den burde da ikke kunne forsvinde på den måde, altså jeg tænker, enten er den der eller også er den ikke..

Håber du får det bedre snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå for satan søde, håber du får lagt en ny :balloons

Nu har du ikke haft ÆL og du er blevet gravid :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har fundet den, og den er "bare røget ud af kurs" :blink så den sidder hvor den skal nu MEN jeg har stadig meget ondt, og hvis det ikke går over inden 14 dage så skal jeg have den ud. Hmmm men 14 dage med disse smerter.

Og så sidder min livmoderhals meget langt oppe? Nogen der ved hvad det betyder? De spurgte ind til om jeg har børn og om jeg skulle have flere?

Min livmoder er meget øm og får stadig de dersens plukveer som tager pusten fra mig. Hvis ikke jeg vidste andet skulle man tro jeg var gravid (for sådan havde jeg det sidste gang). Men det er stadig meget for tidligt at sige. Men jeg har da alle symptomer på en eventuel graviditet.

Så ML - det ved jeg faktisk ikke - for har også snakket med gyn, og det kan sagtens være. Men håber det godt nok ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har fundet den, og den er "bare røget ud af kurs" :blink så den sidder hvor den skal nu MEN jeg har stadig meget ondt, og hvis det ikke går over inden 14 dage så skal jeg have den ud. Hmmm men 14 dage med disse smerter.

Og så sidder min livmoderhals meget langt oppe? Nogen der ved hvad det betyder? De spurgte ind til om jeg har børn og om jeg skulle have flere?

Min livmoder er meget øm og får stadig de dersens plukveer som tager pusten fra mig. Hvis ikke jeg vidste andet skulle man tro jeg var gravid (for sådan havde jeg det sidste gang). Men det er stadig meget for tidligt at sige. Men jeg har da alle symptomer på en eventuel graviditet.

Så ML - det ved jeg faktisk ikke - for har også snakket med gyn, og det kan sagtens være. Men håber det godt nok ikke!

Hmmm det bliver dælme spændende :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår kan du teste :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår kan du teste :whistling

Jeg aner det ikke faktisk, men ville tro om ca. en uge. Men fuck hvor ville det ikke være smart hvis jeg er blevet gravid nu. Yikes, bare tanken. :oops

Men jeg tror nu ikke jeg er det, det er nok bare min krop der spiller mig et puds!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER