MichelleIP

Aktivitetstæppe -- søger anbefalinger

6 indlæg i dette emne

Hej allesammen :)

Har lige haft navngivningsfest for min lille pige Laura og fik desværre ikke et aktivitetstæppe til hende.

Hvilket giver mig frie tøjler til at købe et :whistling :badgirl

Har savlet lidt over dette Lamaze legetæppe som jeg så hos en fra min mødregruppe:

51Dou1NjKSL._SL500_AA300_.jpg

Ville så bestille, men fandt så et andet tæppe fra samme mærke som så ret praktisk ud, da det kunne pakkes sammen:

51nAcQ076%2BL._SL500_AA300_.jpg

Mit dilemma er hvad der vil være bedst???

Det første har sådan en lille motordims i toppen som gør at tingene bevæger sig over barnet, hvilket er ret fedt. Dog læste jeg nogle kommentarer om at når barnet bliver større og griber fast i tingene, så kommer motoren med kværnende lyde - hvilket ikke lyder så godt.

Det andet er som sagt praktisk, da det kan pakkes sammen til en fin lille trekantet kuffert: 796714271255_mul_3.jpg

Håber nogle af jer har nogle erfaringer med disse tæpper eller måske et helt andet I kan anbefale!

På forhånd tak for gode råd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes bedst om aktivitetstæpper af den nederste type, men det er fordi jeg kan se at Lina synes det bliver for meget hvis der ligesom er legetøj overalt.

Derudover er det jeg havde købt af den øverste type også ret lille - jeg synes i hvert fald ikke at der er ordentligt plads til hende, hvis hun skal ligge godt i forhold til legetøjet.

Jeg har så taget skridtet og købt et aktivitetsstativ af træ, så jeg kan skifte tæppe og legetøj ud som jeg har lyst til :loveshower

moulin-roty-aktivitetsstativ.jpg

Men hvis ikke du allerede har købt må du gerne låne det jeg har af den øverste type... det er et med et grønt får :whistling

Dog uden smart motor-dims!

100842.jpg

Så kan du se om du også foretrækker et af en anden type. Der er jo også dem fra Lamaze hvor babyen kan ligge på maven på en drejedims... det havde jeg også købt men det gider Lina heller ikke, så det er røget hjem til min niece

LC27121-spin_explore-sea-Lifestyle_w800_h700.jpg

Men jeg har vist ikke hjulpet en skid alligevel... sorry, jeg håber du finder ud af det :goodluck

Vi skal også snart have is i Lyngby! :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vælge det øverste. Det nederste er kanten lidt en hindring når den lille gerne vil vende og dreje sig, det er det mere plads til på den øverste.

Det er snart det kan pakkes sammen men hvor tit får du brug for det?

Vi har selv købt et i ikea og det var vi rigtig glade for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke se hvor bredt nr 2 er... umiddelbart ser det meget smalt ud, og det vil komme til at begrænse hende når hun begynder at øve sig i at trille, så jeg ville nok købe den første model... og helst en uden tykke kanter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også anbefale et fladt, så der er plads til at trille og dreje. Vi havde et fra Tiny Love, som er nemt at klappe sammen så det bliver hel fladt, det kan jeg kraftigt anbefale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen for jeres råd :)

Havde ikke lige tænkt på at hun ikke ville kunne rulle rundt på #2, hvilket jo ikke er så godt. Medmindre det bare var slået ud som tæppe uden noget over, men det ville jo være ret kedeligt.

Så har bestilt #1 :wee

Glæder mig til at se om det falder i god jord hos madammen :D

Tak for tilbuddet Louise, det er rigtig sødt af dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER