Tøs

Skal slappe af nu:(

28 indlæg i dette emne

Hej tøser :)

Da jeg venter tvillinger bliver jeg jo scannet hver anden uge for to uger siden blev det så til hver uge da min ene dreng var lidt for lille.. Igår under min scanning snakkede jeg lidt med lægen om at jeg havde haft rigtig mange plukveer de sidste to dage og hun kunne jo se at tvilling a ligger meget langt nede, så hun ville lige scanne min livmoderhals.

Det viste sig så at den kun er 11 mm nu så skulle tage hjem også blive i sofaen :( og jeg keder mig allerede :( har i nogen ideer til hvad man kan lave liggende i sofaen??

Det gode ved scanningen var da at tvilling a havde taget pænt på og nu vejer 1546g og tvilling b vejer 1771g :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Læse gode bøger, hører musik, se alle de fantastiske tv-serier, tjekke babyklar :loveshower

Held og lykke med tvillingerne :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Planlægge barnedåb/navngivning, invitationer, menu, bordplan, sange, ønskeliste... alt hvad du kan finde på i den forbindelse, det er helt klart sidde ned arbejde, som der måske bliver for travlt til når de små er kommet til verden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lær at hækle, find gode serier eller film. evt lån film på biblioteket.

Jeg har masser af hækleopskrifter jeg kan sende til dig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du kan også strikke.... løse kryds og tvers og sådan, hvis du synes det er hyggeligtwink.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Find "hidden objects"-spil på nettet. Kan få hele aftener og nogle gange også halve nætter til at gå med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lave lister til hjælp til efter fødslen fx barnedåbs planlægnings lister (hvad skal købes, mad i skal have, gæste liste, ønske liste osv), pakke listen til sygehus tasken, så kan manden i værste fald pakke den for dig, en madplan med NEMT mad, så man ikke skal overveje hvad man nu skal have handlet.

Se nogle gode film.

læse et par gode bøger

bruge MEEEEGET tid på babyklar

web shoppe baby tøj og baby udstyr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres forslag :) synes godt nok min stue er ved at være kedelig nu og glæder mig til at komme lidt ud på onsdag bliver hjemme hver dag da vi bor på anden sal så tror ikk trapperne er det smarteste lige nu..

Little miss: du må meget gerne sende opskrifter til mig :) kan du sende dem på mail?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres forslag :) synes godt nok min stue er ved at være kedelig nu og glæder mig til at komme lidt ud på onsdag bliver hjemme hver dag da vi bor på anden sal så tror ikk trapperne er det smarteste lige nu..

Little miss: du må meget gerne sende opskrifter til mig :) kan du sende dem på mail?

Yes hvis du sender mig en PM med din mail kan jeg sende dem jeg har :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med kedsomheden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen :loveshower

Må desværre sige at kedsomheden ikke er blevet mindre, ligger nu på Hillerød og det ser ikke ud til at jeg kommer hjem igen før jeg har født :boo

Nu til det som ligger bag:

Vågnede igår morgens med en følelse af at tisse lidt i bukserne, manden skulle lige til at stå op fordi han havde en aftale med sin far, så tænkte jeg går bare ud og tisser når han har været derude, mens han er derude rykker jeg dynen kigger på mit lår som virker lidt vådt og finder så ud af at jeg bløder :boo

Går i vild panik går så ud til kæresten han står stadig ved toilettet og siger til ham han jeg tror jeg skal på hospitalet så han ringer afbrud til sin far som han skulle ha hjulpet den dag, så kommer han igen ind til mig og spørg om han skal ringe efter en ambulance og jeg siger bare nej nej bare ring til FG han finder nr i min Tlf og ringer til dem og forklarer hva der er sket tilsidst får jeg dog selv tlf da de har mange spørgsmål...

Det ender med jeg bliver hentet i en ambulance og han kører efter i egen bil, da jeg kommer ind på hospitalet sker der rigtig meget men det første som bliver tjekket er hjerte lyd og der var to fine hjerter på skærmen :bd

Manden kommer ind til mig men holder sig lidt i baggrunden da de stadig er i gang med mig de var klar til aks da jeg kom ind men det blev aflyst igen jeg er her kun 33+4 og skal helst have lungemodner inden de kommer ud får det næsten med det sammen med besked om at jeg skal have igen om 24 timer hvis jeg ikk har født, de næste par timer går med at få kørt kurve ligger med den i 10 timer tror jeg og hele tiden er der jordemor på stuen hos mig. Det hele stilner dog lidt at og bliver flyttet ved 23 tiden over på svagergangen..

Men sikke en dag og aften fik jo det meste af dagen at vide at du er nok mor inden for 24 timer og jo glæder mig da til at se mine drenge men vil nu gerne vente lidt endnu :glad

Så nu ligger jeg her nede må kun gå hvis jeg skal på toilet og ellers er jeg i sengen hele tiden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhaa... Sikke en omgang. Godt de har der godt inde i mavsen. Og godt du er i de bedste hænder... Håber de bliver derinde lidt endnu... Hvis ikke så er det også bedre at de kommer ud i tide. Bliver spændende hvad den kommende uge byder på... Venter spændt på næste opdatering.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja puha sikken en omgang. Er blødningen stoppet nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, en omgang... Jeg håber de bliver derinde så længe som muligtballoons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skræmmende omgang i går. Håber det går bedre i dag og jeres tvillinger lige kan vente lidt derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh bliver helt våd i øjnene over det indlæg!!! kæmpe :kram og god bedring til jer alle 3!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har da valgt at blive inde i maven lidt endnu :7himmel

Desværre vågnede jeg i morges/nat med voldsom hovedpine så nu holder de også øje med evt SSF, så det er da godt jeg allerede er på hospitalet :huh

De fjernede også mit drop i morges så nu skal jeg bare håbe på at veerne ikk starter igen gør de det gør man ikk noget for at stoppe det nu også må de små pus bare komme ud :loveshower

Så lige nu er alt bare vente tid og kan ikk selv gøre fra eller til nu..

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du får lov til at vente lidt endnu men som du selv siger er det jo faktisk ok hvis de kommer nu :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at de har valgt at blive i maven lidt endnu :balloons

Pas nu rigtig godt på dig selv og dine drenge i maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en positiv opdatering - for hver dag i maven er et stort skridt i den rigtige retning :) håber ikke du også kommer til at døje med SSF så krydser hvad krydses kan for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er ssf?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er ssf?

Jeg tolker det som svangerskabsforgiftning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja selvfølgelig :) tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det vidst tid til en opdat. fra mig af.. :balloons

Igår var jeg 34+0 så fra nu af gør man ikke noget for at holde de små inde i maven mere, jeg var til scanning igår og de vejer nu 1900 og den anden 2100 så det er helt fint og de følger deres kurve som de skal :yiepie

Har da også selv fået det lidt bedre og håber på at jeg kan komme hjem lidt senere i dag for nu skal jeg bare vente til naturen går sin gang, hvis jeg ikke kan blive udskrevet kan jeg nok godt komme hjem på weekend eller bare nogen timer :D

Tak for støtten herinde det er skønt at nogen gider høre på ens brok til tider, i er for seje tøser :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så dejligt at du endelig er rundet 34+ Er så glad på dine vegne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER