Lotte

Der springes!!!

7 indlæg i dette emne

Puh vi kører i tigerspring nu.. han er bare vrøvlet og har nærmest ikke sovet igår og idag, håber det snart er ovre..

er der andre i samme vogn ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja vi har kørt snart 2 uger med daglig kamp for at få hende til at sove samt skrig og skrål hele tiden... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bestemt også, at Cecilie er inde i et spring. Hun er meget anderledes og vi kæmper med at sove. Håber at det er hurtigt overstået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er dælmer hårdt, håber det går hurtigt over så jeg kan få min udhvilede og glade dreng tilbage.. han er jo evig træt nu.. øv

håber det snart går over hos jer også <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også Tobias er inde i et spring. Hver anden dag vil han kun sove på min arm, fars arm dur ikke. Heldigvis sover han om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var der i sidste uge.. Så bare rolig det skal nok gå over :kram2

Her er vi nu i den helt modsatte grøft. Han sover og sover.. I går sov han middagslur fra kl 11.30 til 17.10 hvor jeg vist "kom til" at vække ham. Så var han vågen og glad i ca. 4 timer og så sov han igen i 5 timer..

Så vi klager ikke, så må vi se hvor længe den "rytme" holder.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ihvertfald sket meget med Mads de sidste par dage, i nat har han igen sovet i arm så er ved at være godt træt <_< men Mads virker lidt gladere idag, han har snuppet 2 timer i formiddag og der er kommet en masse nye lyde og glade hvin og smil fra ham :loveshower :loveshower

krydser fingre for at springet er ved at være ovre nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER