Mommy

Har i fortalt den lykkeligt nyhed på jobbet?

6 indlæg i dette emne

Ja som overskriften siger: Har i fortalt om jeres graviditet på jobbet eller hvornår vil i gøre det? Hvad er grunden til jeres beslutning?

Jeg har ikke selv fortalt det og regner med at gøre det om 9 dage, hvor vi skal have personale møde :loveshower Det er så også 2 dage før jeg går på ferie og jeg er ret sikker på at når jeg kommer tilbage fra ferie, så er der en lille fin bubs på min mave. Der er jeg i uge 13 :whistling :biglove

Jeg arbejder i social psykiatrien og vi har indimellem nogle borgere, der kan være udaf reagerende, så jeg har haft mange tanker omkring at skulle fortælle at jeg er gravid. Gravide står jo naturligvis ikke forrest, når der er optakt til noget og så længe mine kollegaer ikke ved jeg er gravid kan de ikke behandle mig som sådan. Jeg har vurderet det mange gange og når vi mødes til briefing på huset, så ville jeg til enhver tid fortælle det, hvis der var den mindste risoko for at jeg ville komme til at stå i en farlig situation.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha jeg havde gjort en del overvejelser om, hvornår jeg skulle fortælle det... Men som du har læst har jeg fortalt det, men det var mere fordi det faktisk næsten er umuligt fpr mig at skjule <_< Jeg har været rigtig hårdt ramt af kvalme et par dage, og da jeg ikke er en person som plejer at have det sådan, var der så småt begyndt at opstå små historier osv. omkring om jeg mon var gravid igen :whistling Udover det kan jeg næsten heller ikke skjule det mere fysisk, der er så småt kommet en lille bule på min mave! og da det ikke er så længe siden jeg var gravid sidst, har jeg hørt at det nok kommer til at gå hurtigt med maven :biglove

Jeg havde ellers tænkt jeg først ville fortælle det efter nf. men arbejdet blev faktisk rigtig glade for at vide det her inden ferie osv. da vi allerede nu skal overveje hvad vi gør med vikar og sådan.. det bliver hurtigt december som de sagde :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sagt det til min chef, så han viste besked fra starten af. Jeg får fri hver gang jeg skal til kontrol og scanning.

Hvis alt går godt til den næste scanning på torsdag, så bliver det officielt fra fredag. Jeg har virkelig svært ved at skjule min mave og selv vores ældste datter har regnet det ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nu kom det jo så også til at gå lidt anderledes for mig end jeg havde skrevet i mit tidligere indlæg. Jeg har besluttet at ringe til chefen imorgen og høre om han lige har en stund til at tage med mig, så kører jeg nemlig lige derover. Jeg må hellere følge gynækologens anvisning og sygemelde mig de næste 2 uger og det drejer sig heldigvis ikke om ret mange vagter der skal dækkes ind med vikarer.

Det er en ny chef vi har fået for 3 uger siden, men jeg er heldigvis kommet rigtig godt ind på ham og kan sagtens tale med ham, men jeg tror måske ikke lige det er det her han regner med jeg vil tale med ham om.... :whistling Håber han tager det på en pæn måde....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min leder ved det allerede. Hun fik besked da jeg blev indlagt. Det virkede helt naturligt. Mine kolleger ved ikke noget, men nu har jeg så heller ikke være på job siden vi fandt ud af det. Men jeg regner også med at vente lidt med at give dem besked. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag fik jeg også fortalt det til min leder, da næste scanning kommer til at falde sammen med arbejde.. ;)

Samtidig har vi også en borger, som har en multiresistent bakterie, så det er vist også kun godt at jeg fik det fortalt, så de ikke sender mig ud til ham :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER