GBP86

Stille Bebs

13 indlæg i dette emne

Kender i det...man har de sidste mange dage/uger haft en noget vildbasse i maven og så pludselig kommer du ind i en stille dag, hvor der næsten ingen bevægelse er.

Man bliver med det samme parnoid og har lyst til at ringe til fødegangen og li blive tjekket...

Men man gider heller ikke være den besværlige og pylret, så man.lader vær med kan ik få tanken ud af hovedet 'hvorfor mærker jeg ik bebs'...

Iihhh hader til tider det her hormonfyldte pylret bekymret hovede...

Kender i det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige på besøg :whistling

Men ja, min pige har også stille dage :) Så har hun en laang periode hvo rhun er super aktiv, også en dag, hvor hun dovner den ;)

Hvis du er nervøs, så prøv at drik noget isvand (Eller noget med sukker er endnu bedre!) også smid en iskold-klud på maven.. :) Også lig dig stille og slap af med kluden på maven - så skulle bebse gerne røre på sig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA! Det kender jeg.

Jeg har endnu ikke haft en hel dag, hvor jeg slet ikke har mærket Fister, men jeg har haft dage, hvor det har været ganske lidt. Og så koncentrerer jeg mig vildt for at mærke ham...og så driller han vist bare og leger stilleleg. Men jeg har valgt at følge min intuition, og jeg har ikke på noget tidspunkt følt at noget var forkert... Gi'r det mening? For jeg synes bare man skal ringe til den fødegang, hvis man er i tvivl, men jeg har det lissom dig - har ikke lyst til at være besværlig. Det er virkelig svært at vide, hvornår man skal det ene og det andet. Er bare glad for at du skriver, så man ikke er den eneste. Thanks!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min jordemoder sagde, ved sidste besøg, at jeg skal mærke liv hver dag. Hvis jeg bliver det mindste i tvivl eller usikker, så SKAL jeg kontakte hospitalet.

Jeg vil helst heller ikke virke for overpylret, men synes helt sikkert at du skal ringe, hvis du har brug for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er stadig så urealistisk for mig at jeg har et 'rigtigt barn' i maven. Abortede 2 gange i 2011 og første gang jeg ringede til lægevagten hvor jeg lige havde tabt fosteret og var i chok fik jeg meldingen at hvis der var så meget blod så var det nok slut ofg så skulle jeg bare gå i seng og tage på sygehuset næste dag.

Afvisnigen gør nok at jeg VIRKELIG er nervøs for at ringe til fødegangen og blive afvist fordi jeg 'overreagere' eller ja vente til min næste scanning...

For hvis jeg først trykker deres nummer så er jeg der i "panikstadiet" hvor det mindste kan hyle mig ud...

Min lille pige har så lige bulret lidt så tror jeg vil smutte i seng og hvis hun så driller imorgen med at være så stille så ringer jeg altså...det er sku udmattende at være i det her følelses-helved ;-)

Men godt at høre at jeg ik er alene med de parnoide tanker ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altid ring hvis du er i tvivl om alt er ok. Hellere en gang for meget end en gang for lidt. Og tro mig - de har fuld forståelse når du ringer. Jeg har ikke oplevet andet end de er søde og flinke og meget forstående når man ringer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jah ring da. Du trænger også til at blive taget alvorligt, og tvivlen skal du i hvert fald ikke rende rundt og gemme på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du skal bare ringe... de er til for dig ;) og de forstår os jo de fleste gange, de ved jo hvordan os gravide er...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her bliver der ikke holdt stilledage..... Heldigvis ligger hun så hun ikke rammer min blære de fleste dage, men andre dage synes jeg det er mega belastende og ubehageligt. Kan virkelig mærke hun er ved at blive stor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber bebs er mere aktiv nu :kram ellers ville jeg altså også ringe til fødegangen :kram2 hellere en gang for meget :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæresten tog lige alle dagens gøremål på sig og jeg blev plantet i sofaen med is og cola med isterninger lige da jeg vågnede...og 5min efter væltede hun rundt og gjore min blære til hoppepude igen. ;-) Så lettende og beroligende...

Men vi har aftalt at næste gang venter vi ikke da det er bedre med et tjek for meget end for lidt...

Men lige igår var manden og jeg i byen og han fik li en øl ekstre så havde virkelig ik lige lyst til selv at køre på sygehuset med en beruset mand ;-)

Derfor jeg nok li stræk den lidt ekstre end jeg ville gøre en kedelig tirsdag ;-)

Men nu er der gang i hende igen og jeg kan få mine nerve under kontrol igen...

MEN TAK, TØSER...KÆFT HVOR JERES STØTTE BETYDER VILDT MEGET!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en forsiknket bemærkning mht lægevagten. Så tror jeg (ved det ikke men det er mit indtryk) at de på fødegangen tager dig en del mere alvorligt end de gør hos lægevagten! og jeg kunne ikke forstille mig de ville give sådan en besked i tlf men sige du skal komme forbi ;)

Jeg har også haft 'stille' dage, men har mærket liv, så har aldrig nået at blevet bekymret. Men jeg er da ikke i tvivl om at jeg ikke ville tøve med at ringe hvis jeg følte der var noget galt.

Og DEJLIGT at hun er 'på' igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt! Så må du jo tage et lille glas cola hver dag...... hi hi hi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER