GrønFrø

Hvad har I ændret?

10 indlæg i dette emne

Som overskriften siger, så kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre, hvad I er begyndt på/stoppet med, efter I fandt ud af, at I var gravide.

Jeg er begyndt at spise Folsyre (det sagde lægen, jeg skulle), og så drikker jeg ikke alkohol. Herudover forsøger jeg at begrænse kaffe og cola.

Men ellers så lever jeg nøjagtig som før <_<

Hvad med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg stoppede helt med at ryge... Det var en aftale vi havde, at når vi blev gravid så var det slut med at ryge.... Ellers har jeg ikke ændret noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drikker ikke kaffe længere eller noget med koffein i :( drikker heller ikke light sodavand og faktisk generelt sodavand. Vil gerne passe på vægten denne gang.

Jeg har ikke drukket alkohol siden vi gik i gang med pb og kan også sagtens undvære :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med vitaminer osv. tager i nogen?

Og hvad med parfume? Gør i noget for at undgå det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager normalt multivitamin, d vitamin samt fiskeolie. Nu tager jeg så folsyre oveni :)

Parfume bruger jeg kun ved festlige lejligheder, hvor det kun er et enkelt sprøjt i håret normalt. Det er højest et par gange om året jeg bruger det. Har en sart næse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager multitabs til gravide, unikalk og jern (også om det først er fra uge 10 mener jeg). Og så får jeg en b12 sprøjte hver 8-9 uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager ekstra jern.

Jeg er (næsten) holdt op med at ryge... Har lidt problemer, fordi det på mærkværdigvis hjælper på min kvalme...

Drikker ikke alkohol og begrænser mig til danskvand det meste af dagen - kun engang imellem drikker jeg et glas cola, når jeg VIRKELIG trænger...

ALT plejeproduktfis er skiftet til svanemærket og anbefalet af astma/allergiforbundet... Bruger ikke parfume mere, men mest fordi jeg ikke kan tåle de der voldsomme lugte (bare blomster er voldsomme for mig i øjeblikket)...

Ellers lever jeg som jeg plejer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drikker ikke og så skal jeg til af begynde til svømning

Spiser mere frugt og grønt.

Undgår alt med koffin i cola te og kaffe

Og så tar jeg mine daglige vitaminer

Ellers er alt som det plejer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ikke ændret på så meget, jeg har aldrig drukket ret meget så det betyder ikke det store for mig ikke at drikke noget disse 9 mdr. jeg drikker mine to kopper kaffe hver dag, har dog gået over til koffeinlet i stedet. tja og sund og varieret kost, er hverdag for os, da jeg simpelthen lever med det og altid har gjort det. og alt er neutral lige fra håndsæben til skyllemiddel, og det har vi altid brugt. har dog skiftet min mascara ud med en fra Nilens jord, hvor jeg ellers altid bruger Elizabeth Arden. er meget imod kost tilskud så tager kun folsyre.

tjaa så det har ikke betydet så meget for mig med at blive gravid altså lige hvad det angår. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tager multivitaminer med folinsyre.

Men er ikke stoppet med så meget. Generelt drikker jeg sjældent alkohol, men den del er selvfølgelig lagt helt på hylden. Det samme gælder de få cigaretter jeg normalt får med større mængder alkohol.

Nu drikker jeg heller ikke kaffe til dagligt, så der var ikke noget at skære ned på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER