ennas123

Dårligt resultat ved hørerscrening

8 indlæg i dette emne

Var til hører screning med Marcus i går (for anden gang) Da de første gang ikke fik noget resultat på hans venstre øre. Så de ville prøve igen. Hun prøvede med to forskellige slags undersøgelser, den normale + en hvor hun satte elektroder på hans lille hoved. Men hun kunne stadig ikke få noget resultat ved 35 decibel. (som de skal kunne hører i følge sundhedsstyrelsen) HUn prøvede så at skrue op på 45 decibel og her fik hun et fint resultat. Hun mente at han måske har en snæver og kringlet øregang. Så vi skal der ind igen om en måned og prøve igen. For så er han jo vokset det mere også kan lægen bedre komme til i hans øre.

SÅ vi håber på at der kommer et godt resultat om en måned, for ellers er der en mulighed for at han har nedsat hørerelse på venstre øre.

Godt jeg havde manden med, for jeg begyndt bare at tude da lægen fortalte at der ikke kunne måles noget resultat. :boo

Ville ikke noget særligt med dette indlæg, trængte bare til at komme af med det... :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige en :kram til dig.

Men synes du skal tage det helt roligt.

Min lillebror skulle i følge test være helt døv, og tro mig det er han IKKE i vert fald kun vilje døv. og han er nu 10 år

Hvis han nu skulle have nedsat hørelse på venstre, så er det da heldigvis kun nedsat,og kun på det ene.

Men håber da og tror på at det nok ser fint ud om en måned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Vil lige berolige dig med, at man heller ikke kunne få noget resulatet med vores pige. Det kunne man så 1½ måned senere, og hendes hørelse fejler ingenting overhoved :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

lige en :kram herfra også. Havde reageret på samme måde. Vi krydser fingre for et godt resultat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til dig, dejligt med de positive historier du har fået dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå du blev ked :kram Håber det retter sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram kram herfra også, håber på gode resultater næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for de positive historie. Tager det mere roligt nu. Tror måske også lidt at det var homonerne der fik mig til at blive så ked. Men vi håber på det bedste og tager det som det kommer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER