patricia

Herlev vs hvidovre

10 indlæg i dette emne

Jeg har været til 1lu idag og skulle vælge fødested og valget er faldet på Hvidovre eller Herlev

Jeg kender ingen ad de to steder nogen der kan hjælpe mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg har ikke personlig erfaring, men jeg kender flere, der har født på Hvidovre og jeg har kun hørt godt om det. Ville selv meget gerne have født der.

Jeg kender kun én, der har født på Herlev og det var ikke en særlig god oplevelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal føde på Herlev. Synes mine jordmoderbesøg har været lidt skiftende positive og negative. Lidt samlebåndsagtige men det tror jeg det kan være alle steder. Men de har en rigtig god hotline til fødemodtagelsen hvor de er rigtige søde og gode til at berolige en.

Derudover har det været positivt at de har forældreaftener. 3 aftener hvor der holdes foredrag i deres auditorium.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke født før, men jeg har valgt Hvidovre fordi det er tættest på. Vi bor på amager. Jeg har kun hørt positive ting om Hvidovre, så er ikke bekymret :)

Hvis jeg var dig, kan man jo evt tage en snak med hvert sted. Og også have transporten i tankerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt Herlev som fødested fordi jeg havde hørt godt om hospitalet. Men jeg havde nu også hørt godt om Hvidovre så.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har født på Hvidovre med dårlig oplevelse og min søster har født 2 gange der 1 dårlig oplevelse, 2 gang god.

Hvidovre er et meget stort fødested, så der vil altid være både gode og dårlige oplevelser, jeg havde dog kun hørt om de gode og synes der var mange gode ting ved hvidovre da jeg skulle føde første gang og valgte derfor det sted.

Jeg skal ikke føde der denne gang, bevidst fravalg.

Sæt dig ind i de to hospitalers holdninger omkring fødsel og service og vælg udfra det, det er mit bedste råd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har født på Hvidovre med dårlig oplevelse og min søster har født 2 gange der 1 dårlig oplevelse, 2 gang god.

Hvidovre er et meget stort fødested, så der vil altid være både gode og dårlige oplevelser, jeg havde dog kun hørt om de gode og synes der var mange gode ting ved hvidovre da jeg skulle føde første gang og valgte derfor det sted.

Jeg skal ikke føde der denne gang, bevidst fravalg.

Sæt dig ind i de to hospitalers holdninger omkring fødsel og service og vælg udfra det, det er mit bedste råd.

Må jeg spørge hvad den dårlige oplevelse bestod i? Det er nemlig første gang jeg har hørt dårligt om dem og vil gerne føde der med en to'er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fødte min datter på Herlev for snart 9 år siden og har valgt at lillebror også skal fødes der. Vi har kun været tilfredse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har født på Hvidovre og var MEGET tilfreds.

Ved en evt. toer, skal jeg også vælge mellem Herlev og Hvidovre og jeg synes det er svært... Med Hvidovre ved jeg jo hvad jeg får, men Herlev er tættere på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg spørge hvad den dårlige oplevelse bestod i? Det er nemlig første gang jeg har hørt dårligt om dem og vil gerne føde der med en to'er.

Jeg sender dig en PM, min historie er en stræk historie og den er der nok mange der er foruden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER