Unknown

Anbefal en kombivogn

7 indlæg i dette emne

Vi har en en stor emmaljunga barnevogn vi er rigtig glad for, men den er sq ikke handy når vi skal have den i bilen eller lige på en strøgtur. Så håber i vil anbefale en kombivogn hvor både barnevogn og klapvognsdelen er god :-) kom frisk piger :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

The one and only Emmaljunga Edge Duo loveshower.gif

Den har jeg saa ikke valgt, men har derimod koebt en brugt Teutonia Mistral DK klapvogn, hvor vi kan stille liften i, saa det bliver en kombi. Det er en virkelig god klapvogn, som min soester har brugt paa samme maade med liften i UK. Vi vil faa samme dilemma som jer med vores Basson Grande. Den kan bestemt ikke vaere i min bil og er en ordentlig GRANDE at manoevrere rundt med her sydpaa. Saa vi har gjort det samme og fundet en mindre loesning til at have med ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ville også sige emmaljunga. De er geniale til at lave kombivogn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emmaljunga edge duo :yay

Vi skal selv have sådan en vogn til vores lille pige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cobra - den har vundet Tænks test og jeg elsker den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en Emmaljunga Big star supreme og har købt en brugt Emmaljunga Duo Edge også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor ikke bare købe en klapvogn? Vi har en Emmaljunga nitro City, og det passer med at liften kan stå i den, så den fungerer fuldstændig som en kombi. Da Erica blev for stor til liften tog jeg bare lift-madrassen op og lagde i klapvognen, så ligger hun stadig godt og har masser af plads.

Jeg er så glad for de drejelige forhjul, selv den mindste Netto kan man uden problemer komme rundt i :) og skal man i skov eller på brosten kan man låse forhjulene og så er der ingen problemer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER