Mor til de skønne

Nogen cravings endnu?

30 indlæg i dette emne

Tror jeg tog så meget på fordi jeg ikke passede på samt at jeg var i et virkelig dårlig forhold.

Hehe de er faktisk også ok gode :D

Jeg har købt et hav af frugt i dag, så der er noget til lækker sulten ;)

Har ellers verdens bedste "skraldespand", min kæreste spiser nemlig stortset alt og han tager ikke små portioner :D så ofte når jeg lige at få et enkelt stk slik før han har fortæret resten :P

Min mand er fuldstændig ligesådan :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand er fuldstændig ligesådan :D

Det er skønt med sådanne mænd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ost.. Jeg er helt syg med ost for tiden, altså bare en helt almindelig skive ost..

For et par uger siden var det svinekød (som jeg normalt aldrig spiser)

Og jeg har også rundet leverpostejen med syltede squash..

Det er sært!

jeg er ny her så i gang med at kigge på alle de tråde der er i forvejen - rart at se at jeg ikke er den eneste der har cravings efter OST jeg ville helst have ost til alle måltider og mellemmåltider i alle afskygninger :)

ost, ost, ost jeg må ha ost som de synger i skatteøen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frugt - Frugt - Frugt og det er hele tiden....

Varm mad og specielt kød kan jeg faktisk slet ikke spise :-( Elsker normalvis ALT mad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uha er glad for at høre jeg ikke er den eneste der er sulten, for det er jeg hele tiden, efter mad, kød, bøffer, frugt, æbler og ja hvad der lige kommer over mig. synes det er meget underligt, at have det på denne måde, da jeg ventede Laura havde jeg det slet ikke sådan, skulle også passe på med ikke at spise ret meget af gangen da jeg led så frygteligt af forstoppelse.

Nu har jeg mega madpakke med, frugt, grøn, nødder og en masse vand, alligevel er jeg sulten når jeg kommer hjem. Det er faktisk begyndt at gå mig lidt på at jeg føler denne hunger hele tiden. hmmm. men mon ikke det går over på et tidspunkt.

Nu hvor jeg også rigtig er begyndt at mærke liv er det bare et stor rumlen. Griner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER