Pips28

Melder også lige min ankomst

10 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Så melder jeg også min ankomst her.. Det er så småt ved at gå op for mig at jeg er gravid, men tror det for alvor går op for mig når vi skal til scanning.

Lige om lidt om mig:

Jeg er i forvejen mor til 2 drenge fra 04 og 07, som jeg har sammen med min ex-mand. Og så har jeg en engel på himlen.

Til dagligt arbejder jeg som Social og sundhedshjælper i hjemmeplejen.

Jeg er 31 og bor i Middelfart på Fyn.

Jeg glæder mig meget til at følges med jer, de næste 8-9 måneder.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke og velkommen til :-) Vi er ved at være nogen stykker efterhånden - dejligt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med graviditeten :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke herfra også :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til gruppen. Hvor er det skønt vi er så mange med termin ca samme tid :loveshower Hvor skal du føde? Måske vi ses på Kolding sygehus?? Smil.

Det gør mig ondt at læse om din engel i himlen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til gruppen. Hvor er det skønt vi er så mange med termin ca samme tid :loveshower Hvor skal du føde? Måske vi ses på Kolding sygehus?? Smil.

Det gør mig ondt at læse om din engel i himlen.

Hej Mommy.

Ja det er tæt på hinanden. Vi har snakket meget om, at da vi ikke har bil, vil det være nemmest for os at føde i Odense.

Det er ved at være nogle år siden jeg sendte min engel til himlen. Men jeg har det okay med det i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mommy.

Ja det er tæt på hinanden. Vi har snakket meget om, at da vi ikke har bil, vil det være nemmest for os at føde i Odense.

Det er ved at være nogle år siden jeg sendte min engel til himlen. Men jeg har det okay med det i dag.

Det bliver spændende at se hvor du skal føde. Jeg tager virkelig hatten af for alle jer der tager taxa eller får lift til fødestedet. Virkelig! Jeg ville så stres hvis jeg ikke havde bilen LIGE udenfor :rolleyes :whistling Glæder mig til at følges med dig.

Og hvor er jeg glad for at høre du er ok efter jeres oplevelse med at miste en lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke herfra :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER