Oprettet December 14, 2010 :toot – nu er det nu Anja-q: 97,9 - 1,7 kg Sandie: 70,7 : - 1,2 kg hej78: 108,9 : - 1,1 kg Brumbassen: 74,6: - 0,7 kg Abelka: 98,2: - 0,4 kg Morpige: 105,6: + 1,0 kg Bussen 93,8 :klap TILLYKKE til: Anja-q :glad Ny i denne uge er Micro 75,0 kg & Pelle10 70,3 kg - velkommen til og go' kamp :) Husk: næste vægt senest på tirsdag kl. 20.00 Har man ikke meldt tilbage i 2 uger bliver man taget af listen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 uhhh skulle det lige være rødt *blush* Men hvor er I andre gode! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Hu huuuuuuuuu.... :balloon 2. uge i træk... :balloon klapper lige mig selv på skulderen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Tillykke med Anja-q og resten af taberholdet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Wuhu hvor er vi seje :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Hvor mange kg har I i alt tabt tilsammen ?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Hvor mange kg har I i alt tabt tilsammen ?? Nå ja - det ku' da være sjovt om jeg havde skrevet det på ... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Nå ja - det ku' da være sjovt om jeg havde skrevet det på ... :rolleyes Du kan jo starte fra nu af :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Hold da magle i er seje!!!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Du kan jo starte fra nu af :) Will do .. så snart jeg er færdig med den %"¤"#¤§ nissehistorie <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Dammmmmm ... Kom lige i tanke om på vej hjem i bilen at jeg havde glemt at skrive. Sorry. Min vægt siger nu 93.4 så der er ikke sket så meget - men det er også den tid på måneden i ved. ;0) ... Men jeg fortjener de smæk Abelka ;0) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2010 Dammmmmm ... Kom lige i tanke om på vej hjem i bilen at jeg havde glemt at skrive. Sorry. Min vægt siger nu 93.4 så der er ikke sket så meget - men det er også den tid på måneden i ved. ;0) ... Men jeg fortjener de smæk Abelka ;0) Det' i orden :) Du kommer på igen på tirsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites