Lindegaard

Endnu en sygmelding :-(

8 indlæg i dette emne

Av av av :(

Mit dumme hoftedysplasi, er brudt ud i lys lue igen.... Har ellers ikke mærket til det efter jeg har tabt mig de 48 kg! MEN nu har jeg været ved lægen i dag og hun sagde at der jo ikke var så meget vi kan gøre ved det, når jeg er gravid :( Men vi skal følge op på det, bagefter med et nyt røngenbillede (det røngenbillede der ligger er fra 2009 og der vejer jeg så lige 48 kg mere end nu), da hun gerne ville have et nyt, for at se om der evt. skal gøres noget ved det! Det er ikke sikkert det er nødvendigt, eftersom jeg jo ikke har mærket meget til det, siden vægttabet...

Derudover kunne hun godt fornemme, at mit bækken var løst og med det oveni, har hun nu sygmeldt mig resten af graviditeten :blink:

Hold nu op..... hvad skal jeg da få tiden til at gå med???

Nå men ringede også til min leder (hun var godt klar over at jeg skulle til læge osv.) Og jeg sagde bare hvad lægen havde sagt også om nogle papier fra kommunen der så skal udfyldes af mig/leder og af hende, lægen! Men min leder sagde bare, at vi sygmelder mig "internt". Den der mulighedsergklæring/sygmelding bruger vi ikke til sådan noget, det er mere hvis det er noget andet sygdom, hvor man ikke ved hvor lange udsigter det har- det ved vi jo med dig :) Og så sagde hun bare, at hun virkelig ønskede mig god bedring og at jeg skulle passe på mig selv. Hvis jeg havde lyst, kunne jeg bare kigge forbi :)

SKØN arbejds plads :cheerleader:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor dejligt med en forstående leder :respekt

Men øv øv du skal have ondt der igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt med en forstående leder :respekt

Men øv øv du skal have ondt der igen

Tak Tina :)

Og ja det er den dejligste arb. plads jeg har!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med smerter osv. jeg ved heller ikke helt hvad jeg skulle få tiden til at gå med hjemme, men mon ikke man finder på noget og så nyd friheden indtil den lille kommer.

Ja, sikke en sød og forstående leder/arbejdsplads. Mangler de folk :0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring, og husk nu at passe på dig selv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej øv altså, det var da ikke en ønskemelding nej, men GODT du har en forstående læge OG leder, der kun vil dig det bedste :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv at du har ondt. :kram2 Men så er en sygemelding bare det bedste. Jeg er jo også sygemeldt, og det var heller ikke mit ønske, men det var ikke at gøre. Synes også tiden kan blive lidt lang, men jeg nyder nu, at have tid til mine 2 drenge. :)

Håber det har hjulpet på dine smerter. God bedring. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER