Barbamama

Har du husket?

56 indlæg i dette emne

tjek... en hel del... :whistling

pusletaske?????

Tjek!

Og det blev denne, fra Katvig :loveshower

Næsesuger?

post-2127-010591700 1339511702_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tjek!

Og det blev denne, fra Katvig :loveshower

Næsesuger?

Ja, men kun den fra babyboksen fra babysam. Er det megavigtigt at have? :unsure

Ammebh'er?

Ps. Lækker taske! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men kun den fra babyboksen fra babysam. Er det megavigtigt at have? :unsure

Ikke herhjemme hvert fald..... Marlon vil under ingen omstændigheder have vi bruger den, og den ene gang vi tvang det igennem, hjalp det ikke rigtigt :rolleyes

Synes det hjælper mere at hæve hovedenden i sengen en smule når han er snottet.... Så kan han bedre sove for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke herhjemme hvert fald..... Marlon vil under ingen omstændigheder have vi bruger den, og den ene gang vi tvang det igennem, hjalp det ikke rigtigt :rolleyes

Synes det hjælper mere at hæve hovedenden i sengen en smule når han er snottet.... Så kan han bedre sove for det :)

Jeg tænker også at jeg ville sprælle noget så grundigt, hvis nogen prøvede at suge i min næse :rolleyes Hæve hovedenden af sengen hvordan? Med puder? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også at jeg ville sprælle noget så grundigt, hvis nogen prøvede at suge i min næse :rolleyes Hæve hovedenden af sengen hvordan? Med puder? :unsure

Nej, vi bruger bare nogle træklodser og lægger under benene (på sengen altså :rolleyes ) i hovedenden..... Tror de er omkring 5 cm høje....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, vi bruger bare nogle træklodser og lægger under benene (på sengen altså :rolleyes ) i hovedenden..... Tror de er omkring 5 cm høje....

Arh, det var smart :super tænkte nemlig lige at det med puder fraråder man jo, så kunne ikke lige se, hvordan I gjorde :) Godt tip!

Nå... :btopic

AMMEBH'ER??? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh, det var smart :super tænkte nemlig lige at det med puder fraråder man jo, så kunne ikke lige se, hvordan I gjorde :) Godt tip!

Nå... :btopic

AMMEBH'ER??? :)

Niks, det bliver først relevant efter fødslen hvor min søster køber dem for mig :)

Baby produkter og cremer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niks, det bliver først relevant efter fødslen hvor min søster køber dem for mig :)

Baby produkter og cremer?

Har lotion, fedtcreme, zinksalve, babyolie, babyshampoo og solcreme. Kan jeg så godt sige tjek til den? :unsure

Savlesmække?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fra de to store i enorme mængder.

Hue?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fra de to store i enorme mængder.

Hue?

Tjek. Flere små til forskellige sæt og den alm lille med bindebånd under hagen. Har også en rigtig Emil - kasket ;-)

Legetæppe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjek. Flere små til forskellige sæt og den alm lille med bindebånd under hagen. Har også en rigtig Emil - kasket ;-)

Legetæppe?

Det samme som aktivitetstæppe? Hvis ja, så tjek!

Strømpebukser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det samme som aktivitetstæppe? Hvis ja, så tjek!

Strømpebukser?

Ikke tjek , men det er fordi jeg ikke regner med at bruge det :-)

Kravlegård??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke tjek , men det er fordi jeg ikke regner med at bruge det :-)

Kravlegård??

Ikke tjek - regner ikke med at bruge det. :)

Hmmm... Reservehjul til barnevognen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke tjek - regner ikke med at bruge det. :)

Hmmm... Reservehjul til barnevognen?

Ikke tjek, Mangler endda stadig at købe nye slanger til de eksisterende hjul :badgirl

hoved/halefad??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke tjek, Mangler endda stadig at købe nye slanger til de eksisterende hjul :badgirl

hoved/halefad??

Dobbelttjek, vi har to :D

Ammevenligt nattøj?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dobbelttjek, vi har to :D

Ammevenligt nattøj?

ikke tjek.... hvor får man lige fat i noget uden det koster en halv bondegård....?? <_<

vugge????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ikke tjek.... hvor får man lige fat i noget uden det koster en halv bondegård....?? <_<

vugge????

Halvt tjek.. Vi har den, men den står ved svigermor og vi får den først hjem når baby er kommet tror jeg :loveshower

Bæresele/slynge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ikke tjek.... hvor får man lige fat i noget uden det koster en halv bondegård....?? <_< vugge????

Jeg fandt et sæt i H&M til 330 kr for et par bukser og sådan en kort morgenkåbeagtig overdel. Så binder man bare lige op, og så er der :hophop klar til bebs ;) Vil tro, at man måske også kunne finde noget smart i hunkemøller :) Det handler jo bare om at der skal være knapper eller bindebånd i toppen, så den kan åbnes nemt :)

Halvt tjek.. Vi har den, men den står ved svigermor og vi får den først hjem når baby er kommet tror jeg :loveshower Bæresele/slynge?

Ikke tjek. Ville egentlig gerne have en slynge helt fra fødslen, men tror det bliver et dåbsønske eller noget vi køber med det gavekort, som vi får, når vi henter barnevognen (dvs. efter fødslen)

Liste over hvad man gerne vil have med som madpakke på hospitalet? :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk ikke haft madpakke med til de to første så- ikke tjek

Ammeindlæg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt et sæt i H&M til 330 kr for et par bukser og sådan en kort morgenkåbeagtig overdel. Så binder man bare lige op, og så er der :hophop klar til bebs ;) Vil tro, at man måske også kunne finde noget smart i hunkemøller :) Det handler jo bare om at der skal være knapper eller bindebånd i toppen, så den kan åbnes nemt :)

Ikke tjek. Ville egentlig gerne have en slynge helt fra fødslen, men tror det bliver et dåbsønske eller noget vi køber med det gavekort, som vi får, når vi henter barnevognen (dvs. efter fødslen)

Liste over hvad man gerne vil have med som madpakke på hospitalet? :badgirl

Må man se den liste? Jeg synes det er svært at finde på noget som ikke vil blive ulækkert efter timer i stuetemperatur..... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har faktisk ikke haft madpakke med til de to første så- ikke tjek

Ammeindlæg?

Tjek. Har købt dem fra Natusan

Trusse indlæg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjek

Læbepromade?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjek

Læbepromade?

Tjek...

sengerand?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjek...

sengerand?

Tjek

Der var ikke så meget som skulle købes til lillebror, så gik all in på sengerand, og købte en super lækker tyk skumrand fra Thorn :loveshower

Hmm..... Hvad med kamera? Altså som i, er den opladt og tilgængelig så den kommer med på sygehuset?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man se den liste? Jeg synes det er svært at finde på noget som ikke vil blive ulækkert efter timer i stuetemperatur..... <_<

Jeg forestiller mig at have en madpakke klar i køleskabet med i hvert fald cola, æblejuice og ostehaps :blush Det er ikke spændende sager, når de er lunkne, men de bliver heller ikke sådan HELT klamme (arh, måske osten... Men den er da så forseglet at den ikke kommer til at lugte, og så kan man jo smide den ud) Hvis jeg så har en hurtig fødsel, så er det klar, og ellers så må jeg jo undvære. :) Derudover: Saltfisk, kiks, chokolade, druesukker, bananer og en brochure til et pizzaria, der bringer ud ;)

Tjek

Der var ikke så meget som skulle købes til lillebror, så gik all in på sengerand, og købte en super lækker tyk skumrand fra Thorn :loveshower

Hmm..... Hvad med kamera? Altså som i, er den opladt og tilgængelig så den kommer med på sygehuset?

Ikke tjek :o Og det bryder jeg mig ikke så meget om, men har heller ikke lyst til at sjat-oplade, og vi bruger det rimeligt ofte. :unsure Tror dog snart at det bliver sjat-opladet, så må jeg sgu tærre på batteriet i de par uger :P

Dåbstøj?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER