Barbamama

Har du husket?

56 indlæg i dette emne

Jeg forestiller mig at have en madpakke klar i køleskabet med i hvert fald cola, æblejuice og ostehaps :blush Det er ikke spændende sager, når de er lunkne, men de bliver heller ikke sådan HELT klamme (arh, måske osten... Men den er da så forseglet at den ikke kommer til at lugte, og så kan man jo smide den ud) Hvis jeg så har en hurtig fødsel, så er det klar, og ellers så må jeg jo undvære. :) Derudover: Saltfisk, kiks, chokolade, druesukker, bananer og en brochure til et pizzaria, der bringer ud ;)

Ikke tjek :o Og det bryder jeg mig ikke så meget om, men har heller ikke lyst til at sjat-oplade, og vi bruger det rimeligt ofte. :unsure Tror dog snart at det bliver sjat-opladet, så må jeg sgu tærre på batteriet i de par uger :P

Dåbstøj?

(Til kamera - vi bruger ikke vores så meget normalt, så vores batteri er ladt op. Men ellers har jeg gjort det at kameraet er røget i tasken, som dets nye "faste plads" sammen med opladeren. Det kunne I jo også, så er man trods alt sikker på at få det med, og kan bruge de første veer til at oplade på sygehuset evt ;) )

Dåbstøj: Vi har min kærestes gamle dåbskjole, eller - hans mor har lovet at stå for alt det praktiske med den (FÅ den renset og gjort pæn)

Natlampe/blidt lys til at pusle om natten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

(Til kamera - vi bruger ikke vores så meget normalt, så vores batteri er ladt op. Men ellers har jeg gjort det at kameraet er røget i tasken, som dets nye "faste plads" sammen med opladeren. Det kunne I jo også, så er man trods alt sikker på at få det med, og kan bruge de første veer til at oplade på sygehuset evt ;) )

Dåbstøj: Vi har min kærestes gamle dåbskjole, eller - hans mor har lovet at stå for alt det praktiske med den (FÅ den renset og gjort pæn)

Natlampe/blidt lys til at pusle om natten?

Faktisk godt tip med kameraet. Det tror jeg, at jeg vil gøre :super

Og med natlampe: Tjek! Min fiiiiiiiiiine Barbapapa-lampe :7himmel

Hmm, nu er jeg snart ved at løbe tør for ting, men kunne have glemt :unsure Vi tager en genganger:

Ammeindlæg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk godt tip med kameraet. Det tror jeg, at jeg vil gøre :super

Og med natlampe: Tjek! Min fiiiiiiiiiine Barbapapa-lampe :7himmel

Hmm, nu er jeg snart ved at løbe tør for ting, men kunne have glemt :unsure Vi tager en genganger:

Ammeindlæg?

Har et par "kasser" i forskellige engangs-ammeindlæg.. Så kan jeg prøve lidt frem.. Har fået fra min søster, da hun stoppede med at amme.

Baby første sæt tøj? (Ikke det de skal have på hjem.. det FØRSTE "private" man giver dem på :7himmel )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har et par "kasser" i forskellige engangs-ammeindlæg.. Så kan jeg prøve lidt frem.. Har fået fra min søster, da hun stoppede med at amme.

Baby første sæt tøj? (Ikke det de skal have på hjem.. det FØRSTE "private" man giver dem på :7himmel )

Øh semi-tjek. Har ikke tænkt over det, så har ikke udvalgt et sæt, men vi har da en del tøj, så han kommer ikke til at være nøgen herhjemme (i hvert fald ikke pga. mangel på tøj) ;)

Jamen så vil jeg gerne vide, om folk har tag-hjem-tøjet på plads? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh semi-tjek. Har ikke tænkt over det, så har ikke udvalgt et sæt, men vi har da en del tøj, så han kommer ikke til at være nøgen herhjemme (i hvert fald ikke pga. mangel på tøj) ;)

Jamen så vil jeg gerne vide, om folk har tag-hjem-tøjet på plads? :)

Semi-tjek... Vi har besluttet bodyen og huen (Det var det vi købte da vi fandt ud af det var en pige). Vi har ikke besluttet os for bukser endnu.. Udover det, hvis det er lidt køligt får hun hendes bonus-oldemors hjemmestikket cardigang og futter på :loveshower

Mad/drikke til de første dage hjemme, så man ikke skal ud og handle stort ind?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(Til kamera - vi bruger ikke vores så meget normalt, så vores batteri er ladt op. Men ellers har jeg gjort det at kameraet er røget i tasken, som dets nye "faste plads" sammen med opladeren. Det kunne I jo også, så er man trods alt sikker på at få det med, og kan bruge de første veer til at oplade på sygehuset evt ;) )

Dåbstøj: Vi har min kærestes gamle dåbskjole, eller - hans mor har lovet at stå for alt det praktiske med den (FÅ den renset og gjort pæn)

Natlampe/blidt lys til at pusle om natten?

Det er også lige det vi har gjort med vores kamera :) Den bor nu ude i liften i bryggers, sammen med tasken og babydynen ;) Og så henter vi den bare der når vi skal bruge den, (hvilket sker stort set hver dag pga. Marlon :P ) og afleverer den derude igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER