GrønFrø

Så er jeg også her :-)

17 indlæg i dette emne

Hvor er det dog en helt fantastisk og meget underlig følelse at stå med en positiv graviditetstest :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen velkommen og tillykke

Jeg kender godt følsen af og stå og være meget overrasket a min test også var positiv

Så jeg endte med af tag 5 tests for af være helt sikker,og den var bragende positiv hver gang :loveshower

Men endnu en gang tillykke med den lille spir :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så totalt underligt, det kommer bare når man mindst venter det...

Lægen ville først se mig, når jeg er 9 uger henne. Er det ikke sent? Jeg har ikke været gravid før, så jeg ved bare ikke ret meget om noget som helst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gravid for anden gang,men denne gang var jeg til lægen sidste torsdag og skal igen den 18 altså på mandag

Men det var mere fordi lægen var lidt usikker på hvor langt henne jeg var,men jeg kunne heller ikke fatte af den var der igen

Men mht til om det er sent jo lidt men tror det er fordi af man i uge 9 er kommet over de risikofuldte uger,,,

Tror det kan være derfor....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror du har ret. Der var også noget med nogle blodprøver, som først kan tages der.

Egentlig ville jeg gerne have været til lægen - også bare lige for at være HELT sikker. Jeg er netop blevet tilbudt en ny stilling på mit arbejde, og inden der bliver skrevet kontrakt osv. bliver jeg næsten nødt til at fortælle om graviditeten. Og inden jeg fortæller noget, kunne det have været meget rart med lægens ord for at den er god nok :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk af du altid kan ringe til din læge og be om af blive tjekket før du er i uge 9,,,,,

Men jobbet er jo nød til af vide det :rolleyes håber alt går godt ellers

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den kommende spir :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak til jer begge og i lige måde...

Nu hvor lægen ikke ville se mig, var jeg lige en tur i Matas efter en Clearblue digital test, og den var også positiv, så nu må jeg vist hellere få taget mig sammen og ringe til chefen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :loveshower

Fik også lige talt med chefen. Han var bare glad på mine vegne og meget taknemmelig over at jeg fortalte det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med den lille spire i mavsen.... det er bare så dejligt med flere gravide at følges med :loveshower

Dejligt din chef blev glad på dine vejne. Takkede du dermed nej tak til den nye stilling eller??

Og ang lægebesøg i uge 9, så er det helt sikkert fordi man først kan tage blodprøverne der ja. De graviditets tests man selv køber er fuldstændig ligeså gode som dem lægen har, så derfor er der ingen grund til læge besøg før man kan få ordnet "det hele"; blodprøve, lavet vandre journal og bestilt til til NF scanning.

Men puha hvor jeg bare ved alt om den LANGE vente tid til uge 9.... :unsure Vi må støtte hinanden og væbne os med tålmodighed :blink :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med den lille spire i mavsen.... det er bare så dejligt med flere gravide at følges med :loveshower

Dejligt din chef blev glad på dine vejne. Takkede du dermed nej tak til den nye stilling eller??

Og ang lægebesøg i uge 9, så er det helt sikkert fordi man først kan tage blodprøverne der ja. De graviditets tests man selv køber er fuldstændig ligeså gode som dem lægen har, så derfor er der ingen grund til læge besøg før man kan få ordnet "det hele"; blodprøve, lavet vandre journal og bestilt til til NF scanning.

Men puha hvor jeg bare ved alt om den LANGE vente tid til uge 9.... unsure.gif Vi må støtte hinanden og væbne os med tålmodighed blink.gif :kiss

Hej Mommy

Ja, vi må bare væbne os med tålmodighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mommy

Ja, vi må bare væbne os med tålmodighed.

Jeg ved faktisk ikke, hvad det ender med i forhold til jobbet. Den stilling jeg er blevet tilbudt er en stilling som mellemleder, og det er måske ikke så smart at medarbejderne skal have mig som ny chef, når jeg skal på barsel om 7-8 måneder. Men min chef ville lige tænke over situationen og vende tilbage til mig. Men uanset hvad, så er jeg nu glad for, at jeg fik det fortalt.

Du bliver en super chef en dag med den holdning. Det er flot du tænker på dine kommende medarbejdere ifht chef situationen :gp

Håber der kommer en god løsning for dig med jobbet til den tid :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du bliver en super chef en dag med den holdning. Det er flot du tænker på dine kommende medarbejdere ifht chef situationen :gp

Håber der kommer en god løsning for dig med jobbet til den tid :goodluck

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER