rusternille

Er der nogen Pinterest'ere??

21 indlæg i dette emne

Jeg tænkte på at det kunne være hyggeligt at "mødes" lidt over det fantastiske Pinterest, jeg tænker at vi da alle er interesseret i de kreative ting og babyer :loveshower og det er jo bare et fantastisk sted at dele og opdage nye ting..!

Så er der nogen der allerede er der?

eller nogen der kunne tænke sig det? Så laver jeg gerne en invitation :biglove

Klem fra Pernille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er det for noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjo, jeg pinner en lille smule, men har ikke rigtig fundet fidusen endnu..... Føler lidt det er en udvidet udgave af "foretrukne/bogmærker" på computeren :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pinterest er et socialt netværk i den forstand at man har nogle venner/bekendte man følger, -der er ikke rigtig noget med private beskeder eller statusser, men man slår ideer og andre ting op på sin "opslagstavle" og på den måde deler den med sine venner og alle de andre pint'ere..

Der er utrolig mange emner som folk sætter op, mad, have, børn, DIY, humor, grafiske ting -og meget mere..

På den måde får man tonsvis af inspiration, og kan selvfølgelig vælge det der passer en!

Siden hedder Pinterest.com og det er meget simpelt at komme igang, man skal dog inviteres ind i netværket (men dette er ikke noget problem at blive).. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger det utrolig meget, specielt til kreative ting, -jeg har lært at skære en flaske over med snor, neglelaksfjerner og en lighter :lolhit -ved overhoved ikke hvad jeg skal bruge det til, men det virkede :D

Fandt også lige nogle søde kort-ting formet som en ble, som jeg tænker jeg vil bruge til dåbsinvitation..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep jeg bruger det også. Især til at få idéer til det kommende bryllup :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det må også være genialt til bryllupper :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg pinner en lille smule. Laver lidt kort og scrapbooking. Synes det er et super sted at finde alverdens inspiration.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er derinde. Men hvad er det nu jeg hedder..? Det er vel bare hele mit navn oder..?

Jeg bruger det mest til ideer til kreative projekter og madlavning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg gør også lidt i det, finder til at lave til trolden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er derinde. Men hvad er det nu jeg hedder..? Det er vel bare hele mit navn oder..?

Jeg bruger det mest til ideer til kreative projekter og madlavning

Jo jeg tror bare det er ens fulde navn man søger på, og ellers kan man vist på mail.. Mit navn er Pernille Rusterholz, -så du må meget gerne finde mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jeg tror bare det er ens fulde navn man søger på, og ellers kan man vist på mail.. Mit navn er Pernille Rusterholz, -så du må meget gerne finde mig :D

Man skal søge på email. Hvad er din email?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pinterester også en smule. Mest babyværelse og barnedåb mm. i kan sende mig en pm, hvis i vil have min mail. Vil helst ikke lægge den ud i et offentligt forum :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pinterester også en smule. Mest babyværelse og barnedåb mm. i kan sende mig en pm, hvis i vil have min mail. Vil helst ikke lægge den ud i et offentligt forum :)

Helt fair. Har sendt en PM

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min mail er rusternille@yahoo.com :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ELSKER pinterest :loveshower

Mit navn er JemKem

Surprice :whistling

Jeg bruger det utrolig meget, specielt til kreative ting, -jeg har lært at skære en flaske over med snor, neglelaksfjerner og en lighter :lolhit -ved overhoved ikke hvad jeg skal bruge det til, men det virkede :D

Fandt også lige nogle søde kort-ting formet som en ble, som jeg tænker jeg vil bruge til dåbsinvitation..

Uha, kan man få et link til den pin? Har ikke en idé om hvilken metode der virkede til det, så at finde en der virker vil være skønt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan stadig ikke få det til at virke :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ELSKER pinterest :loveshower

Mit navn er JemKem

Surprice :whistling

Uha, kan man få et link til den pin? Har ikke en idé om hvilken metode der virkede til det, så at finde en der virker vil være skønt :super

Er det til flaskeskæringen? I så fald har jeg også lidt ekstra tips!, for jeg viklede mere bomuldsnor rundt end opskriften sagde for at få det til at virke (tror nok jeg viklede 12 omgange) og derudover hældte jeg neglelaksfjerneren ud over snoren så der hurtigt kunne sættes ild til, uden at så meget nåede at fordufte (opskriften sagde at man skulle dyppe snoren og efterfølgende rulle den på flasken igen.. -men det virkede altså ikke for mig

Har selvfølgelig ikke pinned lige den opskrift, men man tager en flaske og vikler bomuldsnor om (6-12 gange) derefter hælder man neglelaksfjerner (med acetone) på snoren hele vejen rundt (eller piller snorene af og dypper dem, for derefter at rulle dem på flasken igen og så sætte ild til snoren med en lighter, når der ikke er flere flammer skal man skynde sig at dyppe flasken i en spand eller balje med koldt vand, og så siger det et lille smæld, og flasken skulle gerne dele sig... Paaaaaas nu lidt på hænderne, kanten er skarp, -men kan slibes med sandpapir bagefter! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan stadig ikke få det til at virke :-(

Det er bare ikke okey!!!! Har du oprettet dig med navn og email? eller har du aldrig modtaget en invitation??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare ikke okey!!!! Har du oprettet dig med navn og email? eller har du aldrig modtaget en invitation??

Har aldrigmodtaget invitation :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pinterest er et socialt netværk i den forstand at man har nogle venner/bekendte man følger, -der er ikke rigtig noget med private beskeder eller statusser, men man slår ideer og andre ting op på sin "opslagstavle" og på den måde deler den med sine venner og alle de andre pint'ere..

Der er utrolig mange emner som folk sætter op, mad, have, børn, DIY, humor, grafiske ting -og meget mere..

På den måde får man tonsvis af inspiration, og kan selvfølgelig vælge det der passer en!

Siden hedder Pinterest.com og det er meget simpelt at komme igang, man skal dog inviteres ind i netværket (men dette er ikke noget problem at blive).. :D

Vil godt inviteres :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER