Miss.Tang

kan nok godt skyde en hvid pil efter 3D scanningen

13 indlæg i dette emne

Øv øv!!! skal lige havde luft..

Vi har lige fået en ekstra regning på vand og varme fra den gamle lejlighed på over 7000,- :gal :prik :angry

Så som det ser ud nu, må 3D scanningen 'lade livet' :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv øv :lolhit stort knus til dig :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh øv!!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor træls!!! Uventede regninger er bare ikke sjove!!! Og en på over 7000kr er i den grad ikke sjov - ØV! :(

:kram2 herfra!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv nej dog, prøv virkelig at spare hvor I kan og se om der virkelig ikke kan blive råd til det alligevel, for det er altså en meget fantastisk oplevelse!

Vi kunne eksempelvis genkende Frederiks smil da han kom ud :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske kan i spørge forældrene om de vil med og samtidig splejse til oplevelsen? Vi tager vores forældre med....., dog er det en ting vi giver dem.... Men havde vi penge problemer ville de helt sikkert hjælpe til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pis tis og bæ altså!! Der er ikke noget værre end elregninger...! :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har heller ik råd til 3D scanning.

Men er så til gengæld pisse stolt over at på trods af huset blev sat på tvang sidste år, kæresten bliver arbejdsløs d.6juli og han højt sandsynligt skal på SU de næste fire år og at vi faktisk intet økonomisk medvind har haft de sidste to år, så alligevel har fået lavet det flotteste børnevær. og vi psykisk og helbredsmæssigt er helt på toppen til at ta imod vores lille stjerne...

Forstår din ærgelse, men tving dig selv til at se det fra en anden positiv vinkel...I BLIVER MEGET SNART FORÆLDRE :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har heller ik råd til 3D scanning.

Men er så til gengæld pisse stolt over at på trods af huset blev sat på tvang sidste år, kæresten bliver arbejdsløs d.6juli og han højt sandsynligt skal på SU de næste fire år og at vi faktisk intet økonomisk medvind har haft de sidste to år, så alligevel har fået lavet det flotteste børnevær. og vi psykisk og helbredsmæssigt er helt på toppen til at ta imod vores lille stjerne...

Forstår din ærgelse, men tving dig selv til at se det fra en anden positiv vinkel...I BLIVER MEGET SNART FORÆLDRE :-)

ENIG - selvom det er ærgerligt, så må man glæde sig over de gode ting i livet - som selvstændig er vi dårlig lønnet hele sommeren - og får først plads i økonomien igen til oktober - så vi har også droppet 3D og samtidig handler vi forsvarligt ind til lillebror.. vi har faktisk sat en ære i at spare op til lillebror nu..

forstår godt du er ked af 3D scanning, meeeen vent da og se tiden an, måske der kan blive råd til kønsscanning om en månede de koster kun 400 :)

det bliver da også rart at få den gamle lejlighed ud af verdenen inden baby kommer ;) så har i mere plads til andre ting til den tid - måske en prof babyfotograf :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saadan noget R*Vnumse.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fravalgt 3D scanning... Idet jeg kender kønnet, men jeg ved jo ikke hvordan hun ser ud den lille. Så det går jeg og er rigtig spændt på :rolleyes Så prøv at tænk på det som noget positivt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres & :goodluck Det varmer :)

Det sjove er at jeg faktisk ikke har været sådan HELT vild efter den 3D scanning indtil nu hvor den nok ikke bliver til noget. Jeg har nok mest set frem til den da vi kan få kønnet af vide ;) Men det er underligt at man så lige pludselig higer sådan efter den.. hmm sindet er en underlig størrelse. Men så er det alligevel ikke så slemt igen, for vi kan jo bliver scannet af kærestens onkel til hver en tid mht til kønnet ;)

Jeg har været ude i at lufte frustrationer for vores forældre, men jeg er ikke typen der kan lide at bede om noget. Så ville aldrig kunne spørge dem direkte, når det ikke er noget livsnødvendigt. De vil selv skulle tilbyde det.

MEN her da vi var færdige med morgenmaden, står kæresten og kigger på kalderen og spørge så om jeg ikke bestiller tid til en scanning på fredag. Jeg er et stort spørgsmålstegn, for det er jo ham der skal ringe til sin onkel. Han kigger på mig og siger ''Nej til 3D scanningen, skat :D'' Ihh så har han ladt mig tro at vi ikke havde råd... så nu er der bestilt tid til om 2 uger :7himmel

Jeg har SÅ meget respekt for jer :) Penge er IKKE alt, man skal bare huske at snakke med hinanden og finde en fælles vej. Ellers er det at det går galt. Penge gør ikke lykkelig, men de kan spolere meget hvis man ikke snakker om det.

Vi har heller ik råd til 3D scanning.

Men er så til gengæld pisse stolt over at på trods af huset blev sat på tvang sidste år, kæresten bliver arbejdsløs d.6juli og han højt sandsynligt skal på SU de næste fire år og at vi faktisk intet økonomisk medvind har haft de sidste to år, så alligevel har fået lavet det flotteste børnevær. og vi psykisk og helbredsmæssigt er helt på toppen til at ta imod vores lille stjerne...

Forstår din ærgelse, men tving dig selv til at se det fra en anden positiv vinkel...I BLIVER MEGET SNART FORÆLDRE :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER