Myliona

Månedsbilleder

   8 members have voted

  1. 1. Får I taget månedsbilleder af jeres barn? (det første år)

    • Nej, vi tager billeder i hverdagen, og tænker ikke over månedsbilleder.
      4
    • Ja, vi tager selv månedsbilleder
      3
    • Ja, vi betaler for månedsbilleder (Mere end 199kr om måneden for billede/r)
      0
    • Ja, vi betaler for billeder(Mindre end 199 kr om måneden for billede/r)
      0
    • Andet (UDDYB!)
      1
    • Nej.
      0

Please sign in or register to vote in this poll.

4 indlæg i dette emne

Vi går jo og er i tvivl om vi skal have taget de her månedsbilleder :rolleyes Jeg vil egentlig gerne, men jeg er bare SÅ bange for at synes det er for mange penge.. :rolleyes

Så nu vil jeg høre om I har fået taget månedsbilleder, hvordan og jeres tanker omkring jeres beslutning :)

FORTÆL :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Slet ingen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tænkte aldrig tanken med vores søn, da vi tog masser af billeder i forvejen :) Vi kommer heller ikke til det denne gang, men i stedet håber jeg på at kunne få taget nogle familiebilleder ved en prof. fotograf på et tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er meget ivrig hobby-fotograf, og han har alt udstyret til at vi kan tage fine billeder herhjemme (stativ, paraply med stativ, reflektor, ekstern flash - jep, han er fotonørd). Vi har tilmed købt et lammeskindstæppe. I min verden fordi det er lækkert at ligge på, i hans verden fordi det er godt til billeder. :D Tror vi får taget rigeligt billeder af fisen, når den kommer :D

Jeg håber at vi kan komme til at tage faste månedsbilleder. Har set på etsy, at man kan købe "månedsmærker" som man kan sy/klistre/stryge på en hvid body, så man kan se, hvor gammel barnet er på billedet. Det overvejer jeg, om vi skal tage i brug. Ellers så hive en ting fra naturen ind, så man kan følge et år på den måde. Men skal nok prikke til ham for at få ham til at tage "officielle billeder" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER