Tøs

Præ-mom Nordsjælland..

12 indlæg i dette emne

Hej :)

Tænkte om der evt var nogen fra Nordsjælland som kunne tænke sig at lave en hyggegruppe hvor vi kunne mødes både før og efter vores vidunder er kommet til verden :)

Jeg bor selv i Fredensborg og venter tvillinger til august :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kunne da være smadder hyggeligt! Jeg bor selv i hillerød, så det er jo ikke så langt væk :)

Kender ikke så mange andre der venter sig eller har små børn, så jeg er frisk :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super :) så er vi da to :) og vi har jo begge termin i august så det passer jo godt sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super :) så er vi da to :) og vi har jo begge termin i august så det passer jo godt sammen :)

Jep! Så skal vi bare se, om vi kan få andre med på ideen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne da godt lokkes :D Det kunne da være smaddersjovt med noget graviditetssnak!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ville da osse rigtig gerne være med, er bare ikke gravid endnu desværre :) syntes ik der er så mange igen fra nordsjælland herinde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også fra Nordsjælland (Hørsholm), har termin d 27/7 - er ikke så aktiv herinde, glæder mig så meget til at jeg ikke skal kæmpe mig igennem en arbejdsdag mere (kun en uge tilbage til ferie/barsel)...

Jeg kunne måske også være frisk, men jeg har lidt mange projekter i gang i forhold til den mængde energi jeg har, så kan godt være at det bliver knap så tit at jeg er frisk på at mødes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt der er nogen som er friske :) lader lige tråden være lidt så der evt kan komme lidt flere på også kan vi jo foreslå nogen dage derefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg lidt overskud igen:) har haft nogen ret hårde dage:)

Men men..

Hvordan ser det ud for jer tøser hvis vi skulle finde en dag vi kunne mødes? Jeg går selv hjemme så er ret åben.

Tænkte vi evt kunne mødes på en cafe i Hillerød en dag men hvordan vil det passe jer??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke nogle dage, der er bedre end andre. I næste uge er jeg dog.ret optaget, da min søster bliver student :) Ellers er jeg åben :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ogå fra Nordsjælland - bor i Birkerød. Ville også gerne være med på at mødes en dag, gerne i Hillerød. Har termin til september, så det er jo relativt tæt på jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej i dejlige tøser..

Nu er det jo mig som har startet denne tråd og tro mig ville virkelig gerne mødes med jer. Men til scanning igår fik jeg besked på at gå hjem og lægge mig da min livmoderhals kun er 11 mm nu så skal holde mig helt i ro indtil næste onsdag og ved så ikk hva dommen bliver der :( så må desværre sige at luge nu kan jeg ikk stå for noget er nød til at passe på mig selv og mine to drenge :) evt en af jer andre som har overskud til at planlægge noget og jeg så kan springe på når jeg får grønt lys fra hospitalet igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER