Little Miss

De der bryster...

16 indlæg i dette emne

Jeg har før jeg blev gravid haft en god stor 65G eller 65H og indtil for ca. 2-3 uger siden var de sådan set godt fyldige og var vokset godt :hophop

Men nu.... er det som om de er blevet mere flade. Som om fylden er forsvundet og nogen har haft hængt et par vægte i brystvorterne så de hænger lidt mere nedaf :gal . Det bekymrer mig en smule fordi jeg tænker det burde jo være nu de får mere fylde/forbliver fyldige. Nu hvor der begynder at komme mælk. Eller er jeg helt forkert på den?

Bliver sgu en smule bekymret for om jeg ikke kommer til at kunne amme :boo

Hvordan har jeres bryster "reageret" under jeres graviditet og har det haft betydning for amning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh, kan slet ikke huske hvordan det var første gang.

Kan huske at de voksede to skåle inden for meget kort tid, men jeg mindes slet ikke de blev "flade" :hophop

Ikke før efter jeg var færdig med at amme.

Tror slet ikke at det bliver noget problem for dig at amme, det tænker jeg bestemt ikke du skal bekymre dig om :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke berolige dig mht. amningen, for er ikke selv nået dertil endnu, men jeg kan fortælle at mine bryster også er blevet mere "flade" her sidst i graviditeten <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine er ikke direkte flade, men de er også begyndt at "trække nedad" men jeg har ikke en stor barm - b-c skål så det kan være derfor de "bare" trækker nedad - så tror det er meget normalt (håber jeg) og jeg er rimelig utæt så jeg er ikke bekymret for amningen, det skal nok komme - og det gør det selvfølgelig også ved dig, tror bare ikke det hænger sådan sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha bliver helt beroliget af jeg ikke er den eneste :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes egentlig heller ikke at mine er blevet flade... -Men brystvorterne peger mere nedaf, såååeee det kan da godt være!! Manden sagde også forleden at han synes at mine bryster var blevet så dejlige og tunge!! :lolhit Sødt ment mæææææææn!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænd og deres fantastiske bemærkninger. Fik også et sødt spørgsmål idag - om manden ikke skulle gynge mig på legepladsen vi kom forbi. Han mente nok han trods alt stadig kunne løfte mig :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha, ja de er herlige, -men desværre også lidt uheldige en gang i mellem :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den forbistrede tyngdekraft... :hophop

Jeg er altså helt sikker på at uanset størrelse og fylde eller ej så kan du sagtens amme. De første dage når mælken løber til er det største og fasteste de nok nogensinde blir, men de skifter jo ærlig talt en del gennem livet, med vægtøgning/tab, graviditet, amning osv. Det kommer også meget an på hvor meget væske du har i kroppen, det er jo bl.a derfor mange får ømme bryster op til menses, for brystvævet er meget væskefølsomt. Og tyngdekraften er rigtig tarvelig!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja mine er også draget sydpå <_< Jeg har altid haft store bryster, men nu er de så store jeg ikke kan passe en eneste af mine bh'er. Min mand er bestemt ikke utilfreds for han ÆÆÆÆÆÆÆLSKER bare store bryster, og har virkelig glædet sig til de blev så store :blink :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror slet ikke du skal være bekymret. De første dage efter fødslen er der mælken løber til, og tror slet ik man kan vurdere noget nu. Jeg er hver gang blevet overrasket over hvor gigantiske et par bryster kan udvikle sig til sådan "over-night"... du skal nok kunne amme :7himmel

At amme er også bare noget af det mest fantastiske :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bruger jeg selv normalt str. 90 H og min egen mor- da hun ventede min yngste bror der lige om lidt snart bliver 14 år :blink - tiden går stærkt. Men altså hun var samme str. som mig og blev 3 skål størrelser større da hun ammede, og hendes bryster var også flade med mere fylde nedad ;) Men altså hun havde så seriøst mælkebryster at min bror ikke kunne nå at tage nok fra, så hun måtte malke ud ofte, fordi det hele spændte og gjorde ondt.

så tror ikke du skal være så bekymret for ikke at kunne amme. Jeg er selv ikke bekymret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine er heller ikke ligefrem flade, de er blevet større, men de er også begyndt at hænge lidt.... Jeg tror ikke det har betydening for om man kan amme eller ej.... jeg er ikke bekymret, for jeg lækker allerede lidt..... loveshower.gifså jeg er meget overbevist om at det nok skal gå, hvordan end mine bryster vælger at forme sigwhistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg været igang med at amme i 3 måneder, og mine er blevet større, men syntes ikke det kan ses for de er blevet fladere og 'tunge' i bunden. Så tror det er helt normalt... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har smaa, fine bryster, som normalt passer en B-skaal, men de er soerme ogsaa vokset lidt under graviditeten. Der var lige en overgang for ikke laenge siden, hvor jeg synes de skrumpede, men nu er de altsaa paa vej ud af min top i dag, skal jeg ellers love for b223.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bestemt ikke du skal bekymrer dig for amningen, igennem mit arbejde har jeg hjulpet MANGE med amme problemer, men det er altså alle størrelser og former. Der hvor det kan blive svært for barnet at få fat er hvis man har et meget blødt bryst hvor der nærmers ikke er "dut" på brystvorten, og det kan også ændre sig da barnet kan sutte vorten længere frem.

Har selv lidt ned advendte vorter hvilket gør at jeg er nød til at støtte brystet lidt under amning, men har ammet de to store i den tid jeg ønskede. :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER