logo

Skoletaske i 0. klasse

8 indlæg i dette emne

Jeg var inde på Jevas hjemmeside og se efter skoletasker, og ser, at der er også findes tasker til børnehaveklassen (rummål 10 liter). Hvad har I valgt - mindre taske til børnehaveklassen eller begyndertaske til skolen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har købt en Jeva til vores datter som starter 15. august i 0. klasse :) Der var to størrelser og ekspedienten synes vi skulle tage den "lille" størrelse, da den store nærmest slog hende bagover ..

Den hun har valgt er helt knald rød med katte selvfølgelig :)

Så har vi købt et matchende penalhus til også..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til den første valgte vi en lego -og det er den til ny begynder. Den holder endnu, og han skal i 3

Til vores pige har vi købt en Jeva beginners.

(Hovedsageligt pga. motivet)

Den er købt her.: netuglen.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til min nevø har vi købt denne Bergans XO 20 (http://www.spejdersport.dk/bergans/skoletasker/), den sidder super godt på hans ryg og har vist nok vundet en eller anden ergonomisk test.

Jeg har selv en af de større bergans rygsække, og er super tilfreds med den.

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til min nevø har vi købt denne Bergans XO 20 (http://www.spejdersport.dk/bergans/skoletasker/), den sidder super godt på hans ryg og har vist nok vundet en eller anden ergonomisk test.

Jeg har selv en af de større bergans rygsække, og er super tilfreds med den.

Vh Lene

De ser ellers rigtig fine ud. Er der rum i til pennalhus og et til madkasse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har selv valgt dem fra Spejdersport (Bergans), som der linkes til højere oppe. Man kan også købe en gymnastikpose der kan hægtes på, hvis man gerne vil have det.

Held og lykke med valget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en lego til Laura med en kat på. Jeg synes den er noget stor, men altså det var dén og ingen anden, som den lille dame ville have. Nu skal hun så med skolebus hver dag, så det er ikke en hun skal gå og slæbe på i længere tid af gangen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som lærer og mor til en på 9 vil jeg klart anbefale at købe den et nummer større så den passer til 1.klasse også.

I børnehaveklassen skal man også have idrætstøj med (nogen steder), og man får bøger osv. Skoletasker i god kvalitet koster hurtigt 5-700 kr. De må gerne holde et par år...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER