SarahDK

Knib nu!

8 indlæg i dette emne

Der er lanceret en ny knibekampagne som hedder KNIB NU, med fokus på træning af bækkenbunden.

Måske kan du finde lidt inspiration, hvis du ikke får knebet så meget som du gerne ville :whistling eller du bare gerne vil vide lidt mere om den der bækkenbund! Herhjemme får den i hvert fald lige et par ekstra knib i disse dage.

Du kan se mere her: http://www.knibnu.dk/forside/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er godt igang med knibeøvelserne allerede, men synes det er et godt initiativ! :super

Det skulle hjælpe rigtig meget under en fødsel, og også bagefter, når det hele skal "på plads" igen dernede..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps, kniber ogsaa meget herhjemme, men det er alletiders at blive mindet om det! :-)

Hernede har jeg hoert en jordemoder anbefale at lade vaere, for baby skal jo kunne komme ud laugh.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja knibeøvelser. Synes, det giver helt sig selv, efterhånden som han er blevet tungere og trykker mod sin udgang. Sjovere at træne med modstand :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes det sværeste er at huske... hvordan husker i jer selv på det??? Hørte engang en der sagde "når man holder for rødt lys" Jeg kører bare ikke så tit. Min mand forslog i reklame pauserne men så tror jeg ski heller ikke baby kan komme ud hvis jeg gør det :lol andre forslag???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes det sværeste er at huske... hvordan husker i jer selv på det??? Hørte engang en der sagde "når man holder for rødt lys" Jeg kører bare ikke så tit. Min mand forslog i reklame pauserne men så tror jeg ski heller ikke baby kan komme ud hvis jeg gør det :lol andre forslag???

Jeg gør det, når jeg kommer, når jeg tisser, inden jeg tørrer mig. Når nu jeg alligevel sidder derude, så kan det faktisk være en ret god måde, at sikre, at man har fået det hele med. Man kan altid lige snige lidt mere ud, når man laver en knibeøvelse, og så slapper af bagefter :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver dem også når jeg tisser, og nogle gange når jeg husker det hvis jeg sidder og ser tv, her om dagen... og mere gør jeg ikke ud af det... min bækkenbund er ret stærk i forvejen fordi jeg har dyrket ridesport siden jeg var 8 år gammel, og skal igang igen med min hest, når jeg har født.... og det er jo skide god bækkenbunds træning i sig selvwhistling.gif så jeg tager det ganske roligt med det lige nusmile.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en stille stund paa sofaen her om eftermiddagen, hvor jeg goer det, ellers hvis jeg lige tager de 5 min ekstra under dynen om morgenen.

Nogle gange som del af min traeningsrutine og helt sikkeret en gang om ugen til pilates for gravide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER