Little Miss

Babyværelser

21 indlæg i dette emne

Så er der jo efterhånden ikke så langt igen til vores små bebser kommer til verden.

Hvor langt er i med børneværelserne og hvordan indretter i jer?

Jeg er i fuld gang men er så ide forladt så håber på lidt inspiration fra jer andre. Jeg vil se om jeg ikke kan få taget nogle billeder af værelset lige nu når jeg kommer hjem i aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er overhovedet ikke gået igang endnu..

Men efter min eksamen, så skal der ske noget..

Til at starte med kommer den lille til at sove inde ved os, og så sengepladsen venter vi med at indrette. Men det betyder ikke, at jeg ikke har en masse ideer.

Hvis fisen er er dreng kører vi pilottema i form af denne uro og himmel:

uroflyv.jpg

himmel-sengehimmel__0103968_PE255045_S4.JPG

Hvis det er en pige, bliver det nok noget med en masse farver i, dog mest i grøn og lyserød. Som himmel har jeg tænkt på den her:

fabler-sengehimmel__79130_PE202647_S4.jpg

og så er jeg helt vild med de her 3d-wallstickers ala dem her, som måske kunne komme over puslebordet?

il_570xN.225487979.jpg

en anden ide, jeg også er ret vild med, er at få navnet skrevet på væggen, evt. over sengen

il_570xN.302814300.jpg

Nu fik jeg vist også billed-spammet lidt :D :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er overhovedet ikke gået igang endnu..

Men efter min eksamen, så skal der ske noget..

Til at starte med kommer den lille til at sove inde ved os, og så sengepladsen venter vi med at indrette. Men det betyder ikke, at jeg ikke har en masse ideer.

Hvis fisen er er dreng kører vi pilottema i form af denne uro og himmel:

uroflyv.jpg

himmel-sengehimmel__0103968_PE255045_S4.JPG

Hvis det er en pige, bliver det nok noget med en masse farver i, dog mest i grøn og lyserød. Som himmel har jeg tænkt på den her:

fabler-sengehimmel__79130_PE202647_S4.jpg

og så er jeg helt vild med de her 3d-wallstickers ala dem her, som måske kunne komme over puslebordet?

il_570xN.225487979.jpg

en anden ide, jeg også er ret vild med, er at få navnet skrevet på væggen, evt. over sengen

il_570xN.302814300.jpg

Nu fik jeg vist også billed-spammet lidt :D :whistling

Ej nogle fede ideer du har dig. Hvor har du fundet 3D sommerfuglene? Er navnet også en wallsticker?

Jeg har også et tema jeg gerne vil holde men har lidt svært ved at finde ting. Da både min mand og jeg dykker er jeg total vild med alt med havet. Håber jeg kan komme videre med det når jeg går hjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have baby inde på vores soveværelse så vi går ikke det store ud af det, før vi har fået bygget ud og der skal laves et rigtig børneværelse.. 7himmel.gif men vuggen står på vores soveværelse allerede, den skal bare redes op når vi nærmer os... og så skal jeg have købt et myggenet at have hængende udover, pga myg... vores vindue står på klem, hele sommeren.. ellers bliver det for varmt... så vi har også sørget for at vuggen står det sted i væreslet hvor der ikke er noget træk.. så kunne jeg måske godt finde på at dekorere hjørnet hvor vuggen står, når baby er kommet ud, og vi ved om det skal være et prinse eller et prinsesse hjørneloveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nogle fede ideer du har dig. Hvor har du fundet 3D sommerfuglene? Er navnet også en wallsticker?

Jeg har også et tema jeg gerne vil holde men har lidt svært ved at finde ting. Da både min mand og jeg dykker er jeg total vild med alt med havet. Håber jeg kan komme videre med det når jeg går hjemme.

Navnet er også wallsticker, og jeg har fundet dem på etsy.com.. Der er virkelig mange fede ting, hviss du søger under "nursery" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nogle fede ideer du har dig. Hvor har du fundet 3D sommerfuglene? Er navnet også en wallsticker?

Jeg har også et tema jeg gerne vil holde men har lidt svært ved at finde ting. Da både min mand og jeg dykker er jeg total vild med alt med havet. Håber jeg kan komme videre med det når jeg går hjemme.

Navnet er også wallsticker, og jeg har fundet dem på etsy.com.. Der er virkelig mange fede ting, hviss du søger under "nursery" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt det må jeg forsøge mig med :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er billederne af vores baby værelse - malerierne har jeg selv lavet :P

post-3698-066512000 1338478022_thumb.jpg

post-3698-072385500 1338478037_thumb.jpg

post-3698-001420100 1338478059_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er hverken helt eller halvt færdigt med børneværelset, men der er jo også god tid endnu.

Malet er der blevet for lang tid siden (omkring påske) og en væg er blevet grøn da vi på det tidspunkt ikke kendte kønnet. Der hvor barnevognen står kommer der til at være et puslebord/kommode som jeg arver fra min kusine.

Lænestol og puf så jeg har et sted at sidde bliver den første lange tid, men ryger ud på et tidspunkt. Har kun en lille bogreol men der skal noget andet opbevaring ind på et tidspunkt, men det haster ikke. Derudover nogle hylder, billeder og andet pynt, men det er jeg ikke lige nået til endnu. Har puslekommoden samt en kommode i gangen til opbevaring af tøj osv.

At sengen er redt er mandens værk. Vi har faktisk planlagt at have hende i en vugge i vores soveværelse den første tid.

post-4372-080414100 1338496545_thumb.jpg

post-4372-066885400 1338496558_thumb.jpg

post-4372-063278600 1338496582_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nogle fede ideer du har dig. Hvor har du fundet 3D sommerfuglene? Er navnet også en wallsticker?

Jeg har også et tema jeg gerne vil holde men har lidt svært ved at finde ting. Da både min mand og jeg dykker er jeg total vild med alt med havet. Håber jeg kan komme videre med det når jeg går hjemme.

Wallstickers med havtema kan du bla finde her: http://www.etsy.com/search/handmade?q=nursery%20wall%20stickers%20sea&order=most_relevant&view_type=gallery&ship_to=DK

Man skal bare lade være med at kigge på prisen. :whistling

post-4372-073771700 1338498055_thumb.jpg

post-4372-058637200 1338498068_thumb.jpg

post-4372-099571000 1338498080_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh ha :) jeg er slet ikke startet endnu.. Drengende skal have værelse hvor vi har sove værelse nu så vi laver det først i starten af juli når manden har ferie :)

Men hvor er det nogen fine værelser i har lavet og lagt billeder ind af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke nogle fine værelser :loveshower

Lillesøster skal dele værelse med storesøster, så vi skal bare have vuggen sat klar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk ikke gjort noget endnu :whistling

Baby K skal sove inde ved siden af os det første lange stykke tid, og derefter er planen, at Baby skal ha' "mit værelse" indtil tøsen på 17 flytter hjemmefra. Så skal Baby ha' hendes værelse.

Til den tid er Baby så stor, at vi ved hvad hun er helt pjattet med, og så vil vi male væggene efter det. Dengang vores børn måtte vælge et tema, jeg skulle male, valgte den store dreng Harry Potter, den mindste dreng valgte Pokémon og tøsen valgte Bratz, og så gik jeg ellers bare i gang med at tegne og male værelser. Et rigtig godt tip er at låne en overhead projekter og så lyse billedet op på væggen, tegne det op og herefter male det.

På det sidste billede, var jeg ikke færdig med at male. Skal se om jeg ikke kan finde et efter jeg blev færdig med hans værelse

post-4134-076148300 1339297843_thumb.jpg

post-4134-077166600 1339297850_thumb.jpg

post-4134-066737400 1339297963_thumb.jpg

post-4134-006968500 1339297971_thumb.jpg

post-4134-074714800 1339298046_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lige et mere Potter billede.

Nu er det kun Pokémon værelset, der stadig er der. De andre er blevet malet over igen, efter de har stået sådan i 6-7 år. Det næste projekt er vist nok den mindste drengs værelse, men det bliver af gode grunde først når jeg får lidt bedre overskud OG ikke er så gravid mere. Det kunne måske passende være når Baby's værelse skal males alligevel.

post-4134-008603600 1339298609_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det super. Men hvor låner man lige sådan en maskine???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har du fundet sengehimlen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det super. Men hvor låner man lige sådan en maskine???

Øh... ja.

Min mand har lånt gennem hans arbejde. Jeg ved ikke om det er muligt, men mon ikke man kan låne/leje et eller andet sted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det super. Men hvor låner man lige sådan en maskine???

Da jeg malede værelse lånte/lejede jeg én hos den malerforretning hvor jeg købte malingen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg malede værelse lånte/lejede jeg én hos den malerforretning hvor jeg købte malingen :)

Ej hvor sejt. Det vil jeg prøve at undersøge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har du fundet sengehimlen? :)

Hvis det er Pumpkins du spørger, så er sengehimlen fra Ikea

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER