Miss.Tang

BH problemer

18 indlæg i dette emne

Ja jeg er begyndt med at få problemer med at få BH'en på :blink

Jeg lukker den foran og drejer den så rundt og 'hiver den op' over :hophop MEN maven er jo ved at være i vejen :lolhit Så synes det er blevet lidt af en kamp <_<

Og så tror jeg desværre det er tid til at købe nye igen :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Køb istedrt en forlænger du kan sætte på. Så er det nemmere at dreje den + den klemmer ikke nogen steder :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh kan man få det :loveshower hvor får man fat i sådan en?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare problemer med at alle mine BHer holder på sveden under babserne. Så render rundt og er fugtig hele tiden, men resultat af irriteret hud :-\

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare problemer med at alle mine BHer holder på sveden under babserne. Så render rundt og er fugtig hele tiden, men resultat af irriteret hud :-\

Jeg har det problem normalt. at jeg sveder under babserne, da de er ret store fra naturens side.. Og huden har aldrig været irreteret eller rød af det, heldigvis! når det er rigtig slemt om sommeren plejer jeg har bruge min rexona der også.

Men tænker lidt på om man ikke kan bruge de samme råd som er til svedige inderlår? Der er en tråd HER med gode råd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BH-forlængere kan man blandt andet købe i h&m :) Tror de koster en 20'er for 3 stk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forlænger køber jeg i Change.

Angående svedige babser kan jeg anbefale babypudder. Sørg for huden er tør. Put babypudder på under brysterne (jeg putter det også mellem) og så på med bh'en. Det virker :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal jeg en tur i change i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er begyndt med at få problemer med at få BH'en på :blink

Jeg lukker den foran og drejer den så rundt og 'hiver den op' over :hophop MEN maven er jo ved at være i vejen :lolhit Så synes det er blevet lidt af en kamp <_<

Og så tror jeg desværre det er tid til at købe nye igen :prik

:tak Her gik jeg og troede, jeg var mærkelig, fordi jeg lukker min BH foran, fordi jeg ikke kan finde hægterne, når de er på ryggen :oops

Jeg er nemlig også ved at få problemer med at dreje den, og tænkte at pokkers, nu blev jeg sgi nødt til at lære at lukke den "ordentligt" :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er begyndt med at få problemer med at få BH'en på :blink Jeg lukker den foran og drejer den så rundt og 'hiver den op' over :hophop MEN maven er jo ved at være i vejen :lolhit Så synes det er blevet lidt af en kamp <_< Og så tror jeg desværre det er tid til at købe nye igen :prik

:tak Her gik jeg og troede, jeg var mærkelig, fordi jeg lukker min BH foran, fordi jeg ikke kan finde hægterne, når de er på ryggen :oops Jeg er nemlig også ved at få problemer med at dreje den, og tænkte at pokkers, nu blev jeg sgi nødt til at lære at lukke den "ordentligt" :lol

Jeg har altid, hele mit liv, lukket min BH foran og drejet den rundt.. Nu føler jeg mig da helt underlig :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid, hele mit liv, lukket min BH foran og drejet den rundt.. Nu føler jeg mig da helt underlig :unsure

Det skal du endelig ikke - jeg troede bare, jeg nærmest var den eneste, der gjorde det, men det lyder som om, jeg i virkeligheden er meget normal :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal du endelig ikke - jeg troede bare, jeg nærmest var den eneste, der gjorde det, men det lyder som om, jeg i virkeligheden er meget normal :glad

Hehe - ja både du og jeg må være meget normale så ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:tak Her gik jeg og troede, jeg var mærkelig, fordi jeg lukker min BH foran, fordi jeg ikke kan finde hægterne, når de er på ryggen :oops

Jeg er nemlig også ved at få problemer med at dreje den, og tænkte at pokkers, nu blev jeg sgi nødt til at lære at lukke den "ordentligt" :lol

HAHA jeg synes alle dem der ikke lukker den på 'min' måde er underlige :D min mor fx hun lukker den også foran men på vrangen og så 'vipper' hun den op over babserne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHA jeg synes alle dem der ikke lukker den på 'min' måde er underlige :D min mor fx hun lukker den også foran men på vrangen og så 'vipper' hun den op over babserne.

:lol Haha, det gør min mor også! Jeg har altid synes det var så mærkeligt :) Er det ik generelt træls, at man skal dreje BH'en? Gør det ik ondt i huden, altså også før der kom mave??

Jeg lukker min på ryggen, og det tænker jeg, at jeg kan blive ved med, da jeg forhåbentlig ik bliver større på ryggen og stadig kan nå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHA jeg synes alle dem der ikke lukker den på 'min' måde er underlige :D min mor fx hun lukker den også foran men på vrangen og så 'vipper' hun den op over babserne.

Jamen..... Det er jo sådan jeg gør :D Oplært af min egen mor! ;)

:lol Haha, det gør min mor også! Jeg har altid synes det var så mærkeligt :) Er det ik generelt træls, at man skal dreje BH'en? Gør det ik ondt i huden, altså også før der kom mave?? Jeg lukker min på ryggen, og det tænker jeg, at jeg kan blive ved med, da jeg forhåbentlig ik bliver større på ryggen og stadig kan nå :)

Nej det gør ikke ondt i huden - ellers ville jeg ikke gøre det ;) Hvis jeg ikke gjorde det på den her måde, tror jeg ikke at mine bryster ville falde ordentlig på plads i BH'en :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lukker den også foran og drejer den rundt :lolhit

Har jeg altid gjort, synes virkelig det andet er mega besværligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha...ligegyldigt hvad og hvordan så er min mave i vejen, babserne sveder og lækker mælk, og ønsket om at få lov til at rende rundt med slasketasker fri, istedet for at ta BH på vokser hver dag.

GLÆDER MIG TIL AT HAVE MINE SMÅ BABSER TILBAGE IGEN...(selvom udsigten til det er min. 10måneders tid) ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lukker den også foran og drejer den rundt :lolhit

Har jeg altid gjort, synes virkelig det andet er mega besværligt.

Det har jeg ingen problemer med, selv om min mavse også er stor... er dog gået nogle størrelser op i bh.... godt jeg havde gemt de gamle bher fra da jeg var tyk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER