Myliona

Så nåede jeg PUNKTET..

11 indlæg i dette emne

Jeps.. Faktisk nåede jeg det i går..

Det gyldne punkt.. Hvor man opgiver at se godt ud mere.. Til nu, har jeg gjort rigtig meget for at have det godt med mit udseende - forsøge at være pæn når jeg gik ud, forsøge at undgå at lugte og forsøge at ja.. Være lidt lækker.

I går opgav jeg.

Jeg tog for første gang i mit voksne liv, "joggingbukser" (Nogle meget meget tynde nogen, som kan laves til korte) på udenfor.. Faktisk, tog jeg dem på ud og shoppe ;)

Udover det, vidste jeg bedstemor arme i min tanktop - mine overarme har jeg ellers ikke vist frem i jeg ved ikke hvor mange år..

I dag har jeg også bedstemor armene fremme, og jeg er endda på arbejde - det er simpelthen for varmt med t-shirt!!! :rolleyes

Har I andre også nået det punkt? eller er det bare kun mig, der ikke kan skjule jeg er en stor, tyk, vraltende flodhest, der bare ville ønske, at den kunne sidde i et køligt vand/mudderhul hele dagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er det på fuldstændig samme måde Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi, YOU GO GIRL! :respekt

Synes faktisk det er sejt at du har strukket den så længe...... :P Første gang mine normale bukser føles for stramme, ryger jeg i "jogging-bukser", og de kommer ikke af igen før efter fødslen :D :blush

Og har også overgivet mig til tanktoppen..... Dog er det først her efter varmen har sat ind ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi, YOU GO GIRL! :respekt

Synes faktisk det er sejt at du har strukket den så længe...... :P Første gang mine normale bukser føles for stramme, ryger jeg i "jogging-bukser", og de kommer ikke af igen før efter fødslen :D :blush

Og har også overgivet mig til tanktoppen..... Dog er det først her efter varmen har sat ind ;)

Arbejder jo i en tøjbutik, så har virkelig virkelig forsøgt at strække den så lang tid som muligt!! Joggingbukserne er såmen også blevet flittigt brugt - derhjemme så det kun er kæresten der ser dem :whistling Han kalder dem faktisk mine "sexy sexy bukser" :rolleyes Og nu får "hele odense" så glæde af dem de næste par uger :whistling

Det var helt fantastisk, at gå udenfor med så løse bukser og bare føle mig fri (Selvomd et var LIDT grænseoverskridende!!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Troldemor anbefalede et par tynde trekvarte joggindbukser, som jeg siden i lørdags har boet i :D idag har jeg været nødt til at overgive mig og putte dem i vaskemaskinen. Er noget til det punkt i denne varme, at jeg er total ligeglad med tøjet, det skal bare være behageligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forsøger stadig at gøre lidt ud af det når jeg forlader huset, alt efter hvad jeg skal ;)

Hvis jeg bare skal gå en tur i skoven (lige på den anden side af vejen) eller over til familen, har det længe kunne være et par pæne joggingbukser.

Skal jeg til undersøgelse, ud at handle, fødselsforberedelse eller den slags, så er det stadig "pænt" tøj, lidt voks i håret og sådan. Men det er muligt, det snart skifter, for synes godt nok omfanget øges hurtigt pt og at det pludselig er blevet meget tungere, at være mig ;)

Herhjemme har den længe stået på blødt, behageligt, men ikke altidlige smukt tøj ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I den tøjbutik der hedder zizzi har de tøj til store piger, men de har et par sommer bukser med bredt elastik foroven og de er super tynde. Jeg bor i mine og føler mig ikke helt sjosket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja... Her er de også joggingbukserne der bliver vasket oftest :whistling

Men som Turboline skriver, så gør jeg stadig lidt ved mig selv, når jeg skal "ud" til div. samtaler...

Skal jeg bare op at handle, så er joggingbukserne jo fantastiske :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har arvet nogle rigtig fine ventenederdele, så jeg gør faktisk stadig engang imellem lidt ud af mig selv :whistling

Men når jeg går herhjemme, så går jeg egentlig bare nøgen rundt og sveder :rolleyes Og der var også en dag inde i byen, hvor jeg bare TOTALT opgav... Jeg STANK af sved, og havde bare enormt lyst til en fransk hotdog... Og spildte en kæmpeklat fransk hotdog dressing ned af mig selv... Og havde bare intet at redde det med. Så der vraltede jeg bare rundt med pølseånde, dressingplet, svedskjoler og krummer ned af mig... Følte mig enormt frodig og feminin :lol

Joggingbukser er jeg færdig med... Har kun sådan nogle i velour og de er ALT for varme nu. Tilgengæld går jeg gerne rundt herhjemme i mine (nu ALT for små) lyserøde natbukser med hjerter på - med helt bevidst håndværkerrevne, fordi jeg synes de klemmer for meget, hvis de er trukket op :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har arvet nogle rigtig fine ventenederdele, så jeg gør faktisk stadig engang imellem lidt ud af mig selv :whistling

Men når jeg går herhjemme, så går jeg egentlig bare nøgen rundt og sveder :rolleyes Og der var også en dag inde i byen, hvor jeg bare TOTALT opgav... Jeg STANK af sved, og havde bare enormt lyst til en fransk hotdog... Og spildte en kæmpeklat fransk hotdog dressing ned af mig selv... Og havde bare intet at redde det med. Så der vraltede jeg bare rundt med pølseånde, dressingplet, svedskjoler og krummer ned af mig... Følte mig enormt frodig og feminin :lol

Joggingbukser er jeg færdig med... Har kun sådan nogle i velour og de er ALT for varme nu. Tilgengæld går jeg gerne rundt herhjemme i mine (nu ALT for små) lyserøde natbukser med hjerter på - med helt bevidst håndværkerrevne, fordi jeg synes de klemmer for meget, hvis de er trukket op :D

Er sikker på du er totalt charmerende...!

Jeg har også to nederdele, som jeg flittigt bruger når jeg er udenfor hjemmets vægge - normalt ;) Desværre er jeg bare virkelig en svinetrold, så jeg laver ALTID pletter på mit tøj, så det kan sjældent bruges mere end en dag ad gangen.. Og vaskemaskinen er så langt nede, også skal jeg bukke mig... :badgirl Så det ender oftest i joggingbukserne :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har jeg forholdsvis længe været næsten ligeglad med hvordan jeg så ud, når bare tøjet ikke strammer. Har købt fantastiske tynde bomuldsbukser i Rema med elastik, som bare er et hit her. bliver vist aldrig en rigtig ventetøjspige :) . Har helt opgivet at skjule de ekstra kg som sniger sig på andre steder end på maven her i sommervarmen. Benytter gerne enhver lejlighed til at fortælle hvor meget vand jeg må have i kroppen :) Jeg er jo ikke fed, det er jo bare vand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER