Verdier

Igangsættelse

5 indlæg i dette emne

Til jer der blev sat igang, kunne i stadig få lov at komme hjem hurtigt eller skulle blive til observation?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer an på hvorfor man bliver sat i gang.. :)

Er det fx på baggrund af sygdom hos mor/barn, så skal man typisk blive. Det kan fx være ved hæmmet vækst af barnet, hvis mor har forhøjet blodtryk, graviditetsbetinget diabetes mv

Er det andre tilfælde som ikke har nogen betydning for mor/baqrn efter fødslen (=ikke medicinske grunde eller hvad man nu skal kalde det) dette kan fx være bækkenløsning, mistanke om stort barn mv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev sat igang men forløbet blev meget langt, så selv hvis det ikke var endt ud i kejsersnit til sidst pga stor baby skulle vi have blevet der 2 døgn til tjek.. Dette skyldes at jeg havde vandafgang ca 12 timer efter første pille og der gik lang tid hvor der ikke skete noget... Men det kommer meget an på den enkelte situation, hvis igangsættelsen går efter bogen får man lov til at komme hjem præcist lige som alle andre... Så det er svært at sige på forhånd... Held og lykke med det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev sat igang pga forhøjet blodtryk, men fik lov til at komme hjem og hvile en times tid efter, da der ingen ændringer var på blodtrykket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev under første gang sat igang på grund af blodtrykket og jeg måtte ikke gå nogle steder jeg skulle ligge med konstant overvågning af blodtryk og baby

Så tror også det er forskelligt fra sted til sted og læge til læge ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER