rusternille

Farmand mærkede spark!!!

16 indlæg i dette emne

Bettefisepigen har sparket kraftigere de sidste 4 dage.. Og i går aftes var der fuld turbo på hende.. Så meget at Daniel ku' mærke hende!! :loveshower

Eeeeij hvor var det dejligt, måske mest for mig, for jeg har fornæmmet at han har været lidt ked af det, hver gang jeg snakker om at jeg kan mærke hende, -sådan lidt jaluox..

Har i andre haft held med giraffen?? ellers så er her en opfordring til at komme i gang :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at farmand nu også har kunne mærke jeres lille pige :)

Her har der været fuld knald på i flere uger! Og min mand mærkede vores bettefis/mand for en måned eller mere siden - han blev så glad at han fik tåre i øjnene...

Nåååå :loveshower

Sidenhen er det blevet til MANGE spark! Er nogen gange bange for om jeg er ved, at udvikle et ADHD barn ;) Heheh!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at farmand nu også har kunne mærke jeres lille pige :)

Her har der været fuld knald på i flere uger! Og min mand mærkede vores bettefis/mand for en måned eller mere siden - han blev så glad at han fik tåre i øjnene...

Nåååå :loveshower

Sidenhen er det blevet til MANGE spark! Er nogen gange bange for om jeg er ved, at udvikle et ADHD barn ;) Heheh!!

:lolhit tror ikke du skal bekymre dig allerede ;) det er da bare dejligt med en så aktiv bebs og nuuuuurh, en sød far!! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit tror ikke du skal bekymre dig allerede ;) det er da bare dejligt med en så aktiv bebs og nuuuuurh, en sød far!! :kuller

Ja det er super skønt med så aktiv en bebs - en virkelig aktiv bebs! Han sparker altså virkelig meget i løbet af dagen og sover med mig om natten.. Ganske fantastisk :)

Nej, jeg er heller ikke bekymret.. Bare arbejdsskadet, er pædagog, så man får jo nogle tanker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det bare så dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kan sparkene også tydeligt mærkes... og ses, da maven vibrerer, når hun rigtigt sparker til :7himmel

Sådan har det været de sidste par uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kan sparkene også mærkes på ydersiden, men da der de fleste gange kun kommer et max to spark ad gangen, så når min mand ikke at mærke ham... men det skal nok komme :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det jo gået noget langsomt med at kunne mærke spark, både for mig og min mand, men jeg skal love for at da hun først kom i gang så var der godt gang i den. Så min mand mærkede spark første gang for et par uger siden og ahn blev så rørt og stolt, at han fortalte det til alle han mødte :loveshower

Den bette har dog en tendens til at sparke mest om formiddagen mens jeg er på arbejde, så han får ikke det hele, men hun er da også sød at sparke til ham om aftenen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan selv mærke det, mæææn far mand har ikke været så heldig endnu... men jeg tænker det jo os forde den lille blop jo er de 40 % for lille at han jo os er en del mindre end en " alm" baby ville være på dette tidspunkt og jo os derfor jo os svære at mærke....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 'kun' mærket liv i 2 uger nu og der er ikke rigtig noget at se/mærke uden på endnu. Men tror ikke det vare længe. Synes de bliver kraftiger som dagene går. idag har trolden dog været lidt stille, men der har da været et par enkelte el 2 :) Men han venter med længsel på ar mærke det. han har jo en i forvejen så han ved hvad der venter - og han synes det er det mest fantastiske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik min store pige også endelig mærket spark her den anden dag :7himmel (hun har ikke så meget tålmodighed til det :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik min store pige også endelig mærket spark her den anden dag :7himmel (hun har ikke så meget tålmodighed til det :D)

:glad Eeeij hvor herligt, prøv at tænk hvor spændende det må være når man er 7 år som hende.. -det må være lidt sjovt for hende at tænke på at det er lillesøster/lillebror derinde...

:hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var blevet enige om, at hun har præstationsangst, for hver gang vi lægger en hånd på maven, så sparker hun ikke <_<

Men i fredags lå jeg på sofaen m/en hånd på maven, mens jeg så film og pludselig var der et par bittesmå spark, der også kunne mærkes udenpå for første gang :loveshower

Jeg har mærket det en enkelt gang siden, men hun sparker som regel ikke mere end nogle få spark af gangen, så tror min kæreste skal være mere end heldig for at mærke det. Jeg synes dog, der er kommet flere spark af gangen de sidste par dage, så mon ikke snart, han også kan være heldig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her har både farmand storesøster moster og mormor mærket - men han sparker også hele dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Eeeij hvor herligt, prøv at tænk hvor spændende det må være når man er 7 år som hende.. -det må være lidt sjovt for hende at tænke på at det er lillesøster/lillebror derinde...

:hurra

Det er i hvert fald vildt dejligt og helt specielt, at hun er så stor.. Hun har ønsker sig en søskende i flere år og plaget om det.. Så da vi fortalte hende det, der blev hun bare så lykkelig :7himmel

Hun er helt med på hvad en baby kan i starten, hvordan den bliver født osv og det er rigtigt skønt og sjovt at snakke med hende om det.

Faktisk troede hun, at hun skulle med til fødslen (sådan lidt som om det var en familieudflugt :D) men det tror jeg nu ikke lige hun skal, det tænker jeg alligevel at hun nok ikke er helt stor nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, Ej det er nok klogt ellers bliver hun nok kureret for lysten til familieudflugter for resten af hendes liv.. :blink

Men hvor er det da skønt at hun er så interesseret!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER