Oates

Hvor tit har I barnevognen med i bilen?

7 indlæg i dette emne

Vi står og skal købe ny, lille bil. Vi har testet, at en odder med x-dream stel kan være i bilen, men det kræver, at man også slår selve barnevognskassen ned. Baby-sam siger, at man højst må gøre sådan et par gange om ugen, da det kan skade vognen. Vores forældre, som er dem vi oftest besøger i bil, vil købe barnevogne, der står ved dem, så der behøver vi ikke slæbe barnevogn med. Men jeg er stadig i tvivl om, det kan være et problem at slå barnevognen så meget sammen?

Derfor vil jeg meget gerne vide, hvor tit I har barnevognen med i bilen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde den i bilen 2-3 gange om ugen :) til shopping, ture ud af huset, familie/vennebesøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har, i gennemsnit, barnevognen med i bilen 1 gang om ugen!Det er, når Victoria skal i legestue, som ligger længere væk end jeg kan gå. (I min nuværende tilstand)

Ellers er det når vi skal på længere ture, hvilket ikke er voldsom tit.

Min mor har også en vogn stående og min svigermor bor 50 meter herfra :loveshower

Jeg synes dog at det lyder mærkeligt, at barnevognen ikke kan holde til at blive brugt?

Måske ved jeg bare ikke meget om barnevogne :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det kommer an på hvor man bor. vi bor tæt på byen (20 min på gåben) så når jeg skal til byen vælger jeg at gå med barnevognen. Og når vi er på besøg sover hun i liften på et værelse med åbent vindue (dvs der har vi ikke barnevognen med). Så vi tager kun barnevognen med hvis vi skal køre et sted hen hvor vi skal gå rundt, hvilket ikke er så ofte sys jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hørt og set at man kan sætte stellet fast på et stativ bag på bilen, så burde i godt kunne have både vogn og kasse med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har arbejdet 1 år i en babysam, og har aldrig hørt, at en barnevogn ikke kan holde til at blive slået sammen så ofte.

Men måske skal i overveje, om det er for besværligt? EN barnevognskasse kan godt være stram at slå op og sammen. Odder hører klart til dem, hvor det er nemt at slå den op og sammen, men det kræver alligevel lidt fingerfærdigheder. Hvilken bil har i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rart at høre jeres erfaringer.

Hvis det bliver for besværligt, må man jo bare købe et stativ til stellet.

Bilen er en Seat Mii med et bagage-rum på omkring 250 liter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER