Beem

Nu skal det sgu være!

56 indlæg i dette emne

Jeg syntes du er smuk uanset :loveshower

Og så holder jeg mig bare fra og dele billeder af mig selv ;) Hvis du syntes du er stor.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak søde.

den dag jeg har smidt 5 kg for du det andet billede at se så kan du se hvad jeg mener ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde.

den dag jeg har smidt 5 kg for du det andet billede at se så kan du se hvad jeg mener ;)

Jamen det gør jeg jo snaaart så med det gå på mod du har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den er også ulækker :blink

Men køber du jordbær, så køber jeg den gerne hvis ikke du kan li' den :)

Eiiiiiiii jeg kan kun spise cacao, jeg tjekker i Netto idag, de har det tit billigere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og held og lykke, med dit projekt... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej :) og velkommen til projekt vi vil være hot hot hotere end vi allerede er :Di kan købe det her http://www.ren-velvaereshop.dk/nupo-190/ billigere, ellers hold øje på siden http://www.tilbudsugen.dk/ der er så ikke noget i denne uge men der kan man altid søge på en vare og se hvor den er på bud :)

Eiiiiiiii jeg kan kun spise cacao, jeg tjekker i Netto idag, de har det tit billigere :)

Hvor er du SKØN, jeg si'r tak :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du SKØN, jeg si'r tak :super

netto harde kolde pulver til 90,- for 12 breve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej :) og velkommen til projekt vi vil være hot hot hotere end vi allerede er :D

i kan købe det her

http://www.ren-velvaereshop.dk/nupo-190/

billigere, ellers hold øje på siden

http://www.tilbudsugen.dk/ der er så ikke noget i denne uge men der kan man altid søge på en vare og se hvor den er på bud :)

Netto har i denne uge til 90,-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

netto harde kolde pulver til 90,- for 12 breve :)

Altså dvs jeg kan gå ned i Netto og købe jordbær nupo til 90 kr til jeg også brækker mig??? :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså dvs jeg kan gå ned i Netto og købe jordbær nupo til 90 kr til jeg også brækker mig??? :yay

Jep og hvis de ikke har nok må du sige til så skal jeg købe og sende nogen til dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er dagens træning klaret

6,5 km på cykel i højt tempo

1 km gå/løb (lidt sølle men der var gummi i benene)

Dagens mad:

1/2 skive rugbrød til morgen

1 NUPO suppe til frokost

1 clementin

1 NUPO suppe til aften

1 Gulerod til aften hygge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

netto harde kolde pulver til 90,- for 12 breve :)

Takker lige igen :yay

Hva' skulle man gøre uden BK?! - og dig Camilla ^_^

:bk

Nu er skabet i hvert fald fyldt op igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er dagens træning klaret

6,5 km på cykel i højt tempo

1 km gå/løb (lidt sølle men der var gummi i benene)

Dagens mad:

1/2 skive rugbrød til morgen

1 NUPO suppe til frokost

1 clementin

1 NUPO suppe til aften

1 Gulerod til aften hygge

Tak for tip :) jeg nåede ikke i Netto idag men må derop imorgen.

hold op du startaer hårdt ud, kan du godt holde ud at spise så lidt, tror jeg ville besvime :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tip :) jeg nåede ikke i Netto idag men må derop imorgen.

hold op du startaer hårdt ud, kan du godt holde ud at spise så lidt, tror jeg ville besvime :)

det ar så lidt :)

I dag er gået godt, har faktisk ikek kunen spise suppen til aften op, syntes jeg blir så mæt af de supper, men self. kommer der dage hvor jeg skal have alm mad men pt nyder jeg at jeg har energien og har fundet viljen frem så det skal udnyttes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det værste ved NUPO har i dag været at min mund har savnet noget at tygge på så i morgen må jeg have fat i tyggegummi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det ar så lidt :)

I dag er gået godt, har faktisk ikek kunen spise suppen til aften op, syntes jeg blir så mæt af de supper, men self. kommer der dage hvor jeg skal have alm mad men pt nyder jeg at jeg har energien og har fundet viljen frem så det skal udnyttes :)

ja så er det bare med at udnytte det :) kan være jeg skal prøve en suppe næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja så er det bare med at udnytte det :) kan være jeg skal prøve en suppe næste gang :)

Thai suppen med kylling kan varmt anbefales :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuuu er stolt.

Har i dag været ved lægen af andre grunde end slankekur men vi fik alligevel snakket lidt om det og hun syntes jeg skulle give mig selv en badevægt i julegave da hun syntes den bedste motivation måtte være at se vægten gå ned.

Jeg har ikke ejet en siden jeg begyndte at tage på, blir så depri af at se hvad tallet siger, har self vejet mig løbende hos mine forældre man kan jo ikke lade vær, tænkt hvis der kom en fe om natten og tryllede kg væk :P

I dag var jeg så på vægten og den sagde sgu minus 3,2 siden starten af december kun med hjælp fra motion :)

Er spændt på hvad den siger om en uge når jeg skal vejes igen og jeg har været på nupo....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuuuu er stolt.

Har i dag været ved lægen af andre grunde end slankekur men vi fik alligevel snakket lidt om det og hun syntes jeg skulle give mig selv en badevægt i julegave da hun syntes den bedste motivation måtte være at se vægten gå ned.

Jeg har ikke ejet en siden jeg begyndte at tage på, blir så depri af at se hvad tallet siger, har self vejet mig løbende hos mine forældre man kan jo ikke lade vær, tænkt hvis der kom en fe om natten og tryllede kg væk :P

I dag var jeg så på vægten og den sagde sgu minus 3,2 siden starten af december kun med hjælp fra motion :)

Er spændt på hvad den siger om en uge når jeg skal vejes igen og jeg har været på nupo....

SEJT :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

^Tak, det er første gang jeg kan se det går ned, nøjjj det gav lige blod på tanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OG dag 2 er næsten ovre :glad

Motion er det ikke blevet til så meget af i dag, desværre.

I dag er der indtaget

1/4 peberfrugt til morgen

NUPO til frokost

4 Cherrytomater til eftermiddag

NUPO og en underkop salat til aften

Det var dagens mad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du ha' et godt råd Camilla så bør du spise noget mere :)

Med det indtag du har nu får du langt fra nok protein, så du ender med at tærre på de forkerte depoter.

I det mindste føj yderligere minimum 2 portioner nupo til din dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du ha' et godt råd Camilla så bør du spise noget mere :)

Med det indtag du har nu får du langt fra nok protein, så du ender med at tærre på de forkerte depoter.

I det mindste føj yderligere minimum 2 portioner nupo til din dag :)

Ved godt der skal mere ned, skal bare lige have det købt :) I morgen står den bl.a på alm men sund aftensmad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det sejt du allerede har tabt dig...

Men puha bliver helt sulten af at høre om din mad.. kan du godt holde sulten væk med så lidt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER