Nitzen1987

Har I fået pakket taskerne til sygehuset?

18 indlæg i dette emne

Har I fået pakket taskerne til sygehuset?

Med 9 dage til termin mener min jordemoder, at det vil være en god idé, at vi snart får pakket taskerne vi skal have med på sygehuset :rolleyes Har ikke fået det gjort endnu, da jeg hele tiden skubber det væk og tæker, at der er masser af tid til, at jeg skal føde :rolleyes men når jordemoderen siger det må jeg hellere få pakket babys taske i dag :) min egen mener jeg godt kan vente lidt endnu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har pakket babys taske, men ikke min egen. Det meste af det, jeg skal have med, er jo noget jeg bruger til daglig, så det bliver nok noget sidste øjebliks på vej ud af døren agtig pakning :)

Det har jeg det helt fint med - manden vil dog gerne ha det på plads, så må nok snart gøre det for at sikre hans mentale ro...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ikke endnu... jeg er kun 36. uge... Gør det nok i sidste øjeblik... ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den er klar.. Min mand har bedt om at den blev pakket og stod klar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke pakket tasken endnu - regner ikke med at pakke den før næste uge.

Der er jeg i uge 37 så det må være tids nok :loveshower

Desuden tror jeg min søde mand vil blive lidt "stresset" hvis han skal gå og kigge på en taske i 3 uger :glad

Han glæder sig helt vildt og kysser maven godnat hverdag, meeen er også lidt nervøs - på den gode måde :-)- over at inden for de næste 4 uger er prinsessen forhåbenlig født og hverdagen en helt anden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået pakket taske til spiren :) Mangler stadig at pakke min egen, men synes faktisk, at det er svært at gøre det sådan på forhånd, for jeg skal jo blive ved med at bruge toiletsager og tøj frem til fødslen :unsure men jeg må nok hellere få begyndt på det i næste uge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop idag pakket babytasken..jeg synes også der er rigeligt med tid til, men det er nok rart nok, at den er klar hvis der sker noget uventet. Sidste gavnede vi af, at jeg havde pakket på forhånd, da måtte min mand nemlig tilbage efter samtlige tasker. Godt jeg havde en seddel med oversigt hvad der var i og hvad der manglede (og hvor han kunne finde de ting der manglede hehe)

Som I andre synes jeg også det er svært at pakke tasken til mig selv. Jeg havde egentlig bare regnet med at smide nogle lange toppe, leggins og lange skjorter i tasken, så den var klar, men med det her vejr, skal jeg ikke gå rundt med så meget tøj da. Og de kjoler der er mest behagelige, er dem jeg bruger nu, så jeg venter lidt med min egen taske.

Min mands taske, må han selv sørge for, det gider jeg ikke trække ned over hovedet på ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt og har en liste over alt, vi skal have med, hvor jeg streger ud og der er stjerner ud for alt det, der skal pakkes inden vi tager afsted. Vi skal jo f.eks. have vand med selv og service til morgenmaden - tvivler paa at jeg gider rende rundt efter bestik med veer..laugh.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har efterhånden pakket, og pakket om igen et par gange, og endte med at pakke om en sidste gang i Mandags så det står klar, både til fersken og jeg.. Så jeg er så klar som man nu engang kan være :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ogsaa begyndt med en liiiille trolley, men nu har jeg pakket det om i to smaa trolleyer i dag lol_hitting.gif

Aber - hernede skal man have alt med, saa det fylder altsaa, som det goer.

Der er en til mig og saa en til Noah med lidt til daddy. Han kan jo ikke sove hos os, desvaerre, men rent toej og lidt at friske sig op med....

Der mangler faa ting i min, bla ammetoppe, ammebh og efterfoedselsbind, som jeg har bestilt. Koeber ny mascara, tandboerste og dagcreme, saa er toiletsager og make up klar.

Saa har jeg faktisk pakket en lille kosmetiktaske, som indeholder foedselsessentials:

Den lille drage fra Thailand, som symbol paa mod, styrke og udholdenhed. Det er ogsaa baade mit og Noahs kinesiske stjernetegn.

Bachs Rescue Remedy spray(blomsterterapi)

Laebepomade

Haarelastikker

Haarnaale

Sugeroer

Mine bloede uldstroemper

En vaskeklud, som mand kan vride koldt eller varmt op

(Mangler maaske lige massageolie med lavendel.... )

Tror det var det..... 7himmel.gif

Har jo en liste, saa de sidste ting er hurtige at faa pakket, naar det er tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babytasken er nogenlunde klaret... mangler bare lige at genfinde babydyne... Den er blevet midlertidig væk i en bunken under oprydningen... :rolleyes

Min er slet ikke klar... Satser på at føde ambulant, så jeg skal kun have et rent sæt tøj med... og belært af tidligere erfaringer, så skal det stadig være ventetøj suppleret op med en ammebh...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke endnu :-/

Men det kommer nok snart. Nu er der kun tre uger til termin, og de allersidste ting er på planlægning :-) Så pakning af taske må hellere komme i kalenderen nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med 1 dag til termin har jeg nu fået påbegyndt at pakke min egen taske til sygehuset, men synes godt nok, at det er svært at pakke tøj ned, når ikke man ved, hvor lang tid der går, inden man skal bruge det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan Anita ;) Hehe

Jeg har pakket tasken med alt det, jeg ikke ellers bruger i det daglige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har også lige fået pakket om (igen!) i dag.. Men som du også skriver Anita er det herre svært at finde ud af hvad man skal pakke, allermest til sig selv :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har naetsen faaet pakket faerdigt til mig selv nu og agter at faerdigpakke inden weekenden er omme. Har ogsaa taget lidt af hvert af ting med, jeg ikke bruger i dagligdagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har pakket nogle sæt tøj til bebse i str. 50 og 56 i vores pusletaske. Og en ammebh til mig. Resten bruger jeg jo nu.

Hvad skal der mere med? tøj til mig og toiletsager, jep. Men hvad skal bebse bruge? Udover tøj?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg pakket tasken... eller rettere voksiposen :-)

Jeg har lagt det hele ned i den så er det bare den Michael (mand) skal huske at tage med :P

Da jeg regner med at føde ambulant skal jeg ikke rigtig have noget med til mig selv - andet end et par rene bukser/trusser (i tilfælde af dem jeg kommer i er lidt... hmm ...klamme ;) )

Vi bor 3 min i bil fra hospitalet og ifølge en veninde som fødte ambulant i marts er der ikke mulighed for at tage bad eller noget på fødestuen bagefter så det er bare hjem i vores eget..... :blush

Men laver en liste som Michael evt. kan pakke efter i tilfælde af at jeg skal blive deroppe :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER